Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Octaanbooster-spul? 100octaan? wat olie bij de naft voor betere smering? Kan vanalles zijn... Sommige motoren zijn zelfs gedesigned om wat olie te verbruiken... juist voor dat extra smeereffect.
    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

    Comment


    • + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair



      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
        Octaanbooster-spul? 100octaan? wat olie bij de naft voor betere smering? Kan vanalles zijn... Sommige motoren zijn zelfs gedesigned om wat olie te verbruiken... juist voor dat extra smeereffect.
        olie zou dan toch wat blauwachtige rook moeten geven nee?

        de hoeveelheid rook zal ook wel liggen aan het al dan niet ontbreken van een cat

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          die backflip
          de rest is ook zot

          Comment


          • De rook die je ziet is géén olie hé, voor de duidelijkheid. Dat is brandstof.

            Bij turbomotoren kan je af en toe wel een extra pufje zien tijdens het schakelen, omdat de turbo dan kortstondig onderdruk creëert in de uitlaatcollector, waardoor het mogelijk is dat er olie wordt aangezogen via de klepsteelboringen van de uitlaatkleppen of via de lagering van de turbo-as.

            Comment


            • Als het over die RS4 gaat, die had een kapotte uitlaatgastemp sonde, vandaar de zwarte rook

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                De rook die je ziet is géén olie hé, voor de duidelijkheid. Dat is brandstof.

                Bij turbomotoren kan je af en toe wel een extra pufje zien tijdens het schakelen, omdat de turbo dan kortstondig onderdruk creëert in de uitlaatcollector, waardoor het mogelijk is dat er olie wordt aangezogen via de klepsteelboringen van de uitlaatkleppen of via de lagering van de turbo-as.
                Aha nuttige info, bedankt
                Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                Als het over die RS4 gaat, die had een kapotte uitlaatgastemp sonde, vandaar de zwarte rook
                Niet enkel dien grijze audi.
                Er waren er nog die het deden.
                bv. een nissan gtr

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  De rook die je ziet is géén olie hé, voor de duidelijkheid. Dat is brandstof.

                  Bij turbomotoren kan je af en toe wel een extra pufje zien tijdens het schakelen, omdat de turbo dan kortstondig onderdruk creëert in de uitlaatcollector, waardoor het mogelijk is dat er olie wordt aangezogen via de klepsteelboringen van de uitlaatkleppen of via de lagering van de turbo-as.
                  Schitterende uitleg, weer iets bijgeleerd

                  Maar klopt mijn eerste stelling ook? Omtrent het opzettelijk rijk afstellen van turbo motoren om een betere koeling te bekomen?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Schitterende uitleg, weer iets bijgeleerd

                    Maar klopt mijn eerste stelling ook? Omtrent het opzettelijk rijk afstellen van turbo motoren om een betere koeling te bekomen?

                    Inderdaad. Zo'n 'waas' zie je vaak bij getunede turbomotoren, vanaf de turbo op druk komt. Dient inderdaad om het risico op een te arm mengsel volledig te elimineren, dus: onder vollast iets te rijk laten draaien (lambda tussen 0.85 en 1, afhankelijk van het soort motor (moderne motoren zullen ze minder rijk laten draaien omdat ze hierbij het mengsel nauwlettender in het oog kunnen houden en corrigeren)).

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door b3noît Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      zalig !

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Altijd al vet gevonden ...
                        2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

                        Comment


                        • Hoe niet een rally organiseren

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                            Hoe niet een rally organiseren

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Wtf, joengs toch! ..
                            heeft er daar geen een het verstand om voor de bocht te gaan staan en teken te doen om te vertragen?.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                              Inderdaad. Zo'n 'waas' zie je vaak bij getunede turbomotoren, vanaf de turbo op druk komt. Dient inderdaad om het risico op een te arm mengsel volledig te elimineren, dus: onder vollast iets te rijk laten draaien (lambda tussen 0.85 en 1, afhankelijk van het soort motor (moderne motoren zullen ze minder rijk laten draaien omdat ze hierbij het mengsel nauwlettender in het oog kunnen houden en corrigeren)).
                              Zalige info

                              Comment


                              • vanaf ongeveer 5:20

                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                                  vanaf ongeveer 5:20

                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  ik vindt die cruzkes ook zo lekker hé (maar niet de gewone versie te koop in de winkel)

                                  bumperkleverpro

                                  en 09:24

                                  omg heb je niet gemist van 5:20 met 9:20 ^^

                                  kunde zo'n cruze in wtcc livery krijgen?
                                  Last edited by ; 28/08/2011, 10:53.

                                  Comment


                                  • Is niet in de WTCC trim, maar lijkt er al een beetje op
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Is niet in de WTCC trim, maar lijkt er al een beetje op
                                      Ja zo mag hem er ook wel wezen

                                      nu nog zo'n dikke spoiler ^^ (nee, dit is niet wat ik bedoelde)
                                      Maar die wagens hebben allemaal een bodykit zeker? voor aerodynamica?

                                      Comment


                                      • Geweldigen battle:
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                                        Jammer voor de Audi op het einde.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X