Oorspronkelijk geplaatst door Matyas
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenVan Lamborghini gesproken, toen ik verleden week in Oostende was hoorde ik achter mij ne "grave" wagen afkomen, was ne witte Lamborghini die aan wettelijke snelheid den boulevard afkwam, een beetje erna hoorde ik hem op een van de buitenlanen wat snelheid halen, was wel indrukwekkend hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenVan Lamborghini gesproken, toen ik verleden week in Oostende was hoorde ik achter mij ne "grave" wagen afkomen, was ne witte Lamborghini die aan wettelijke snelheid den boulevard afkwam, een beetje erna hoorde ik hem op een van de buitenlanen wat snelheid halen, was wel indrukwekkend hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAllez jong, maak dat mee!
Oorspronkelijk geplaatst door Cumulus Bekijk BerichtenMet nummerplaten van Dubai wss?
Comment
-
-
Gisteren de Zoute Grand Prix een hele dag gevolgd. Paar schitterende wagens gezien, waaronder deze.
+ YouTube Video
<3
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
-
-
-
-
-
-
Een paar straffe krellen.
Comment
-
ik heb diezelfde eens gezien op de expressweg van knokke naar antwerpen denk ik.
Ik reeds 160 om 1h nachts en die kwam mij daar voorbij precies of ik stond stil.
Moet lukken dat ik em een klein uurtje later bij ons in Brasschaat nog eens tegen kwam. Was een witte Gallardo.
Comment
Comment