Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LanciaMan Bekijk Berichten
Comment
-
"No way his giant balls fit into that tiny Lotus car...."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
"No way his giant balls fit into that tiny Lotus car...."
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWat pakt die voor pilllen om niet in z'n broek te schijten
Comment
-
ma vent ik hem gelachen met dien hond
Comment
-
-
+ YouTube Video
Indien repost of verkeerdelijk gepost, mijn excuses!
Niet bepaald een "knap" fimpje, wel actueel. Ik word niet warm van dit soort rijgedrag. Zal wel dikke pech zijn voor de eigenaar dat z'n co-rijder dit op youtube heeft gezet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthiaz Bekijk Berichten+ YouTube Video
Indien repost of verkeerdelijk gepost, mijn excuses!
Niet bepaald een "knap" fimpje, wel actueel. Ik word niet warm van dit soort rijgedrag. Zal wel dikke pech zijn voor de eigenaar dat z'n co-rijder dit op youtube heeft gezetMet snelheden tot 292 kilometer per uur is een hardrijder over de E17 gescheurd. Zijn passagier filmde de onwaarschijnlijke rit om de beelden vervolgens op YouTube te posten. Politie en parket sporen de chauffeur van de Aston Martin V12 Vantage Carbon Black op. Moeilijk wordt dat niet, want 'van dit bakske rijden er maar drie rond in België', aldus de chauffeur in het filmpje.
Gisteren hier of op een ander forum al zien staan. Die petrolheadish zal inderdaad wel dik op z'n peren hebben als de eigenaar weet wat er gaande is en in deze fase gewoon het filmpje (en het ander in z'n kanaal) laat staan.
Maakt hij het zelfs voor ons zo gemakkelijk om de nummerplaat van de wagen te vinden:
+ YouTube Video
Comment
Comment