Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten

Wat ik wil zeggen is dat er nu velen vol agressie reageren op dat 300 km/u filmpje terwijl ze hoogstwaarschijnlijk 's anderendaags weer als een complete idioot hun dagelijks ritje naar Brussel zullen afmalen. Ok ze rijden 120, maar hoe ze die rijden vertellen ze er niet bij. Of erger nog, ze zijn zich van geen kwaad bewust.
    Mee eens. Maar je moet ook weten dat het equivalent van een auto aan bijna 300km/h op klaarlichte dag met ander verkeer bijna gelijk staat aan het in een menigte een pistool afvuren - om dan achteraf beelmatieraal te vinden op youtube die naar de dader zou kunnen wijzen. Zelfs al 'is er niks gebeurd' en 'had je controle' etc., dat is gewoon iets dat opstanding veroorzaakt, gevaarlijk én zeldzaam.

Heel rationeel is het misschien niet, maar uw bed is ook een van de dodelijkste plaatsen ter wereld voor u, aangezien de meeste mensen in hun bed sterven... slaapwel!
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Ik rij dagelijks tussen de 50 en de 100 km autostrade en soms meer.
      Een paar opmerkingen:
      1. Onnozelaars van vrachtwagen chauffeurs zie je elke dag, quasi elke rit.
      2. mensen die geen benul hebben van hoe ze in auto moeten rijden kom je bij elke rit weer tegen. Links rijden, midden rijden, zonder pinken, bellen, krant lezen, of gewoon als een lompe idiote debiel achter een stuur zitten...
      3. nog nooit is mij iemand voorbij gevlogen aan 300 per uur. Genuanceerder: zelden word ik voorbij gevlogen door te rap rijdende mensen. Het gebeurt gewoon veel minder ivm optie 1 en 2. Daar moet gewoon harder tegenop getreden worden.

Uiteraard praat ik nu niet goed wat die gast gedaan heeft. Maar om daar zo'n heise van te maken... damn!

Wat ik wil zeggen is dat er nu velen vol agressie reageren op dat 300 km/u filmpje terwijl ze hoogstwaarschijnlijk 's anderendaags weer als een complete idioot hun dagelijks ritje naar Brussel zullen afmalen. Ok ze rijden 120, maar hoe ze die rijden vertellen ze er niet bij. Of erger nog, ze zijn zich van geen kwaad bewust.
      Zeker mee eens !
      +1

Comment

Een paar opmerkingen:
        2. mensen die geen benul hebben van hoe ze in auto moeten rijden kom je bij elke rit weer tegen. Links rijden, midden rijden, zonder pinken, bellen, krant lezen, of gewoon als een lompe idiote debiel achter een stuur zitten...
        3. nog nooit is mij iemand voorbij gevlogen aan 300 per uur. Genuanceerder: zelden word ik voorbij gevlogen door te rap rijdende mensen. Het gebeurt gewoon veel minder ivm optie 1 en 2. Daar moet gewoon harder tegenop getreden worden.

Uiteraard praat ik nu niet goed wat die gast gedaan heeft. Maar om daar zo'n heise van te maken... damn!

Naar Brussel of A'pen rijden valt nog mee vind ik 2 slechte chauffeurs op 10 ofzo in de spits; meesten kunnen wel rijden.
        E40 tussen Oostende en Gent met een beetje meer volk op in eender welke richting = idiote chaos²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
          Muziekje aan, aan het praten, aan het flutteren aan zijn knopjes... als dat volle concentratie is...
          Hij is in elke geval veel meer met autorijden bezig dan de gemiddelde autobestuurder in de spits op de autosnelwegen... .

Comment

Een paar opmerkingen:

Nen dikke +1!!

Comment

Er mag dan ook, en wordt ook, opgetreden tegen vrachtwagens. Wss te weinig, maar ook niet iedere keer dat er 300 wordt gereden wordt de schuldige gepakt, hé.... verre van.
              Dan moet je 't land platleggen.

Comment

Mee eens. Maar je moet ook weten dat het equivalent van een auto aan bijna 300km/h op klaarlichte dag met ander verkeer bijna gelijk staat aan het in een menigte een pistool afvuren - om dan achteraf beelmatieraal te vinden op youtube die naar de dader zou kunnen wijzen. Zelfs al 'is er niks gebeurd' en 'had je controle' etc., dat is gewoon iets dat opstanding veroorzaakt, gevaarlijk én zeldzaam.

Heel rationeel is het misschien niet, maar uw bed is ook een van de dodelijkste plaatsen ter wereld voor u, aangezien de meeste mensen in hun bed sterven... slaapwel!
                ik geef een dikke +1 aan Onehp eigenlijk

Comment

Vreemde vergelijking. Ik snap je punt wel maar met dergelijke vergelijkingen kunnen we eeuwig doorgaan.
                  De man heeft een overtreding begaan en moet daar de gevolgen van dragen (zeker als je zo lomp bent er mee op te scheppen op youtube, al wist ie het misschien zelf niet). Gat verbranden + blaren zitten, weet je wel.
                  Maar wat ik niet begrijp dat er massaal vol afgunst gereageerd wordt, terwijl er wekelijks feiten gebeuren die wel dramatisch aflopen en waar nauwelijks van gesproken wordt... dat gaat er bij mij niet in.
                  Maar bon, een kerel die eventjes 290 rijdt met zijn nieuwe Aston Martin is natuurlijk veel meer sensatie dan een zoveelste inbraak met gewonden of doden om maar iets te zeggen.

En plus vermoed ik niet dat de voornaamste doodsoorzaak van de gemiddelde dagelijkse filerijder, eentje is in zijn slaap? :-)
                  Last edited by ; 09/11/2011, 10:48.

Comment

• Stel u voor dat er iemand naar het linkse vak uitwijkt en hij erop knalt: voorrangsnegatie zeker....

Comment

• tja : erg slim was het niet, blijkbaar veel meer centen dan verstand, en nog veel dommer van die 16-jarige knul om het filmpje online te zetten.

Waren ze beter paar uurtjes oostelijker gaan rijden

Maar het blijft natuurlijk een schitterende wagen
                      Last edited by ; 09/11/2011, 12:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                        tja : erg slim was het niet, blijkbaar veel meer centen dan verstand, en nog veel dommer van die 16-jarige knul om het filmpje online te zetten.

Waren ze beter paar uurtjes oostelijker gaan rijden

Mara het blijft natuurlijk een schitterende wagen
                        Tsjah, veel meer centen dan verstand... Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het meerendeel van dit forum zich ook wel eens tot zulke daden zou laten verleiden als ze dergelijk wagen onder hun gat geschoven krijgen. Mezelf incluis. Wel zou ik niet toestaan dat zoiets op internet gezet wordt (uiteraard ) !

Comment

• inderdaad Maxime, maar op zo'n moment moet je toch eventjes heel nuchter nadenken, of het tenminste niet laten filmen door je bijrijder. (wat niet wegneemt dat andere weggebruikers het alsnog kunnen filmen).

Met dergelijke wagen zou ik ook wel eens goed doorrijden, maar dan wel in Duitsland Tegen de 300 is verdomd snel, eens je de 230-240 passeert zou ik ze toch beginnen knijpen :s

Doet mij herinneren aan dat Twitter-bericht over die laagvliegende camionette : dat was blijkbaar inbreuk op de privacy ?!

Comment

• Snelheid is imo geen probleem, wel het snelheidsverschil tussen die "2 Einsteinen" en het overige verkeer. Als je zo iets wil doen : op een circuit.
                            truth is in the eye of the beholder

Comment

• Kunnen we die discussie ergens anders verderzetten en weer "knappe filmpjes" in dit topic plaatsen?????

Comment

• + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk deze Corvette rijdt 320km/h op het linkse vak als iemand van rechts naar links gaat, wordt dat een verdomd vuil ongeluk, niemand verwacht zo'n snelheden op een autostrade. Akkoord 320 != 290, maar het komt akelig in de buurt en het resultaat zou hetzelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
                                  Snelheid is imo geen probleem, wel het snelheidsverschil tussen die "2 Einsteinen" en het overige verkeer. Als je zo iets wil doen : op een circuit.

En welke circuits ken jij dan zoal, buiten de Nordschleife, waar de rechte stukken lang genoeg zijn om de topsnelheden van zulke wagens te halen?

En nee, ik praat niet goed wat die onnozelaars doen...

de chauffeur:
                                  1. een splinternieuwe auto direct 't kot volledig open sleuren getuigt echt wel van meer geld dan hersenen in je kop. Super goed voor de motor...
                                  2. als je je toch niet kan inhouden om die topsnelheid te proberen.... 190k voor een auto uitgeven, en dan geen centen hebben om efkes naar Duitsland te rijden of wat? Daar zijn de snelwegen op sommige stukken nog altijd ongelimiteerd, en zijn de mensen zich ook bewust van eventuele laagvliegers.

de passagier:
                                  1. Goed bezig man... waarschijnlijk indruk proberen maken op de vriendjes, en 9/10 dat filmpje online gesmeten zonder medeweten van de eigenaar, om te kunnen opscheppen dat hij 293km/u gereden heeft...
                                  2. nog stommer van dan een ander filmpje waar de nummerplaat te zien is online te zetten. Bewerk dat filmpje op zijn minst dat die plaat onherkenbaar is.

Enfin al bij al zou't inderdaad zonde zijn als hier een "voorbeeld" mee zou gesteld worden, en die auto verbeurd verklaard wordt... Bye bye AM V12 Vantage Carbon Black in dat geval... Zonde dat zo een auto dan zo aan zijn eind zou komen, want het is per slot van rekening de pipo die er inzit die er onverantwoord mee rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SHFT Bekijk Berichten
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk deze Corvette rijdt 320km/h op het linkse vak als iemand van rechts naar links gaat, wordt dat een verdomd vuil ongeluk, niemand verwacht zo'n snelheden op een autostrade. Akkoord 320 != 290, maar het komt akelig in de buurt en het resultaat zou hetzelfde zijn.
                                    Eén van de zaligste autofilmpjes op youtube!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeBee Bekijk Berichten
                                      En welke circuits ken jij dan zoal, buiten de Nordschleife, waar de rechte stukken lang genoeg zijn om de topsnelheden van zulke wagens te halen?

En nee, ik praat niet goed wat die onnozelaars doen...

de chauffeur:
                                      1. een splinternieuwe auto direct 't kot volledig open sleuren getuigt echt wel van meer geld dan hersenen in je kop. Super goed voor de motor...
                                      2. als je je toch niet kan inhouden om die topsnelheid te proberen.... 190k voor een auto uitgeven, en dan geen centen hebben om efkes naar Duitsland te rijden of wat? Daar zijn de snelwegen op sommige stukken nog altijd ongelimiteerd, en zijn de mensen zich ook bewust van eventuele laagvliegers.

de passagier:
                                      1. Goed bezig man... waarschijnlijk indruk proberen maken op de vriendjes, en 9/10 dat filmpje online gesmeten zonder medeweten van de eigenaar, om te kunnen opscheppen dat hij 293km/u gereden heeft...
                                      2. nog stommer van dan een ander filmpje waar de nummerplaat te zien is online te zetten. Bewerk dat filmpje op zijn minst dat die plaat onherkenbaar is.

Enfin al bij al zou't inderdaad zonde zijn als hier een "voorbeeld" mee zou gesteld worden, en die auto verbeurd verklaard wordt... Bye bye AM V12 Vantage Carbon Black in dat geval... Zonde dat zo een auto dan zo aan zijn eind zou komen, want het is per slot van rekening de pipo die er inzit die er onverantwoord mee rijdt.
                                      Sorry, maar al die zeveraars die beweren dat je naar Duitsland moet om eens snel te rijden vind ik toch een beetje hypocriet hoor. Oké het is daar toegestaan, maar moest ik telkens ik goesting heb om snel te rijden, naar Duitsland moeten bollen... dan moet ik dagelijks 4 uur in de auto zitten om eens boven de 120 te kunnen rijden.

Want uiteindelijk... wat is het verschil nog tussen iemand die 180 rijdt of 290? Het snelheidsverschil met het ander verkeer is uiteraard nog een stuk groter, maar wettelijk gezien ben je volgens mij op dat moment even illegaal bezig als iemand die 290 rijdt. Ik durf er voor wedden dat de overgrote meerderheid van dit forum al wel eens 180 of meer gereden heeft en ik durf er nog meer voor wedden dat ze dat belange niet allemaal in Duitsland of op circuit gedaan hebben!
                                      Maar omdat het nu plots meer dan 220 per uur is, moet het zogezegd in Duitsland. En dan is het daar uiteraard plots wel veel veiliger dan hier!

Comment

Sorry, maar al die zeveraars die beweren dat je naar Duitsland moet om eens snel te rijden vind ik toch een beetje hypocriet hoor. Oké het is daar toegestaan, maar moest ik telkens ik goesting heb om snel te rijden, naar Duitsland moeten bollen... dan moet ik dagelijks 4 uur in de auto zitten om eens boven de 120 te kunnen rijden.

Want uiteindelijk... wat is het verschil nog tussen iemand die 180 rijdt of 290? Het snelheidsverschil met het ander verkeer is uiteraard nog een stuk groter, maar wettelijk gezien ben je volgens mij op dat moment even illegaal bezig als iemand die 290 rijdt. Ik durf er voor wedden dat de overgrote meerderheid van dit forum al wel eens 180 of meer gereden heeft en ik durf er nog meer voor wedden dat ze dat belange niet allemaal in Duitsland of op circuit gedaan hebben!
                                        Maar omdat het nu plots meer dan 220 per uur is, moet het zogezegd in Duitsland. En dan is het daar uiteraard plots wel veel veiliger dan hier!
                                        Hola Pola... ik heb nergens gezegd "harder dan 220, dus hij MOET in Duitsland rijden"... waar haal je die conclusie vandaan???

Comment

wat is het verschil nog tussen iemand die 180 rijdt of 290
                                          wel, dat verschil is exact 110 km/u !

Ga eens stilstaan op de snelweg terwijl anderen aan 120 km/u langs je voorbijrazen, dat is nagenoeg hetzelfde verschil, ik denk niet dat dat een erg leuk gevoel is !

Och, iedereen rijdt wel eens 150 km/u of meer, maar 290 ...

Misschien kun je dichter bij Duitsland gaan wonen ?

Feit is : in Duitsland was het (op bepaalde plaatsen) LEGAAL geweest, maakt een WERELD van verschil !

Comment

Working...
                                          X