Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1) niet op full speed, tuurlijk ze hadden nogtans een voorsprong in die bocht. ( das het flauwste excuus dat ik al heb gehoord, ik zie u al rijden op circuit. "ge moogt me ni inhalen als ik nog ni op full speed ben
2) waarom ging die stuk.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Mercedes gaat Nissan achterna dat een 10-delige videoreeks maakte over de Juke-R. Hier zijn deel 1 en deel 2 die de productie tonen van de Mercedes SLS AMG GT3.
1) niet op full speed, tuurlijk ze hadden nogtans een voorsprong in die bocht. ( das het flauwste excuus dat ik al heb gehoord, ik zie u al rijden op circuit. "ge moogt me ni inhalen als ik nog ni op full speed ben
2) waarom ging die stuk.
Ik reageerde zo om je op je paard te krijgen. Veel kans dat je 't postte uit blinde adoratie voor die Ameriaanse auto van je (niks mis mee, met adoratie!) en hoopte zo op een of andere manier te bewijzen dat 't steengoeie karren zijn. Mijn reactie wijst gewoon op 't feit dat in dat ene geval de piloten het grootste verschil gemaakt hebben (zoals altijd, eigenlijk).
bah, ik hou meer van underdogs die eventjes andere mensen iets onverwachts laten zien.
zo kan ik een mooie kever met wat updated technologie die een porsche voorbij gaat best apprecieren.
of denk aan volvette ofzo, dingen die je echt niet verwacht.
Comment