Citroen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
En Opel met een Opel Kadett Rallye 4x4.
Daarom zou ik naar Goodwood willen gaan, daar komen van die speeltjes buiten.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Mooi voorbeeldje van 'waarom moet ik gordels dragen in de wagen' hieronder. Ook die idiote 'sport' van driften op die grote wegen in die Arabische landen moet zowat het meest idiote weggedrag zijn dat je kan vinden. En blijkbaar is dat daar ook echt ontzettend populair. Zou me verwonderen mocht dit het enige zware ongeluk zijn.
Ga wel even waarschuwen dat het geen smakelijke beelden zijn. Je ziet zo'n 3 mensen uit de wagen geslingerd worden waaronder 1 persoon die duidelijk een arm mist die je ook ziet rondvliegen. Heel erg grafisch dus, maar het drukt je wel op een brutale manier met de neus op de feiten dat gordels levens kunnen redden. Geen idee of hier dodelijke slachtoffers bij zitten, maar het zou me niet verwonderen.
Nogmaals, kijken op eigen risico:
Sowieso geen medelijden met de inzittenden. Zelf als passagier moet je altijd je gordel omdoen. Als hier dodelijke slachtoffers bijzitten is dit toch een verspilling van mensenlevens. Hoe dom moet je wel niet zijn om zulke dingen te doen, en dan nog eens je gordel niet vastklikken.
Comment
-
Internet staat vol van zo'n filmpjes. Idiotie in zijn puurste vorm...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
zouden we hem nog kunnen inschrijven voor de darwin awards 2012 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenMooi voorbeeldje van 'waarom moet ik gordels dragen in de wagen' hieronder. Ook die idiote 'sport' van driften op die grote wegen in die Arabische landen moet zowat het meest idiote weggedrag zijn dat je kan vinden. En blijkbaar is dat daar ook echt ontzettend populair. Zou me verwonderen mocht dit het enige zware ongeluk zijn.
ps: laat die arabieren maar doen... dat probleem lost zichzelf duidelijk goed op ginds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWanneer onervaren amateur-chauffeurs "driften" kan je die mensen inderdaad idioot noemen, maar om driften in het algemeen idioot te noemen vind ik heel kortzichtig.
ps: laat die arabieren maar doen... dat probleem lost zichzelf duidelijk goed op ginds
Comment
-
Het is wel weer eens een filmpje waarin we nog eens kunnen zien hoe kwetsbaar we zijn als mensen, letterlijk bedoeld.
Als je de foto's bekijkt waarvan de links te vinden zijn onder het filmpje, dan zie je wel dat het zitcompartiment nog redelijk intact is. Met een gordel aan heb je hier toch wel kans om zo'n crash te overleven.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDie Arabische commentaren op YouTube zijn nog shockerender dan het filmpje,
Allah dit, Allah dat, Allah der werelden, Allah the Almighty... en dat anno 2012.
Sorry maar een beetje zelfrelativering was nodig ;-)
En ja, de (oneindige) stommiteiten der mensheid blijven verbazen :-DST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenWanneer onervaren amateur-chauffeurs "driften" kan je die mensen inderdaad idioot noemen, maar om driften in het algemeen idioot te noemen vind ik heel kortzichtig.
(het gaat hier niet over driften in echte wedstrijden ofzo)
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenMooi voorbeeldje van 'waarom moet ik gordels dragen in de wagen' hieronder. Ook die idiote 'sport' van driften op die grote wegen in die Arabische landen moet zowat het meest idiote weggedrag zijn dat je kan vinden. En blijkbaar is dat daar ook echt ontzettend populair. Zou me verwonderen mocht dit het enige zware ongeluk zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk BerichtenJa, maaar dat vinden ze normaal ofzo. Och ja, ze vliegen ergens tegen, paar keer over de kop en stappen uit alsof er niets aan de hand is wtf?ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
Comment