Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Met nen nacht in warm water laten weken en dan met een warm strijkijzer er over zou er daarna niet veel meer van te zien mogen zijn eh? Neen ??

    Comment


    • Comment


      • Holy crap

        Comment


        • Da zagde ook ni aankome ze. nogal een geluk da er geen passagier bijzat.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Da zagde ook ni aankome ze. nogal een geluk da er geen passagier bijzat.
            op 0:14 ziej da beest al oversteken, om dan terug te keren

            Comment


            • Dagelijkse kost in Scandinavië en nog een reden om de snelheid aan te passen aan het werkelijk zicht incl. zicht naast de baan/weg...
              Aan topsnelheid was de chauffeur eraan voor de moeite vermoed ik....
              ST Cupra 290 PP - GT86+

              Comment


              • Zo te zien was het nog een klein beestje,hier zie je wat voor schade een volwassen eland kan aanrichten (niet voor gevoelige kijkers met zwakke magen) Stig-Olov Walfridsson is een van de toprijders in het EK Rallycross en rijd ook wel een een rally in zweden. Die gast heeft geluk dat hij het kan navertellen.



                Elandsh*t al over the place.
                Niet te geloven dat ze hier nog levend uit geraakt zijn.



                De helm waar Stig-Olov nu mee rijd.



                Koele gasten die Zweden.
                Last edited by ; 19/06/2012, 22:31.

                Comment


                • En op 0.21 is de crash ?? Hoe rap moet dat beest lopen om zich te draaien en dan die wagen aan volle snelheid nog in te halen ???

                  Comment


                  • wagen was wel aan het remmen voor de bocht hé?

                    Comment


                    • Iemand golfke?

                      Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                      2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                      2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                      2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                      2015 Golf 7 GTD

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                        Zo te zien was het nog een klein beestje,hier zie je wat voor schade een volwassen eland kan aanrichten (niet voor gevoelige kijkers met zwakke magen) Stig-Olov Walfridsson is een van de toprijders in het EK Rallycross en rijd ook wel een een rally in zweden. Die gast heeft geluk dat hij het kan navertellen.



                        Elandsh*t al over the place.
                        Niet te geloven dat ze hier nog levend uit geraakt zijn.



                        ...

                        Koele gasten die Zweden.

                        dergelijke foto's (komen ook dikwijls in kranten en ...) geven NIET de juiste situatie weer,
                        onderaan zie je duidelijk dat gereedschap van de brandweer al "langs geweest is"

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                          dergelijke foto's (komen ook dikwijls in kranten en ...) geven NIET de juiste situatie weer,
                          onderaan zie je duidelijk dat gereedschap van de brandweer al "langs geweest is"
                          Ik zie ook wel dat die raamstijl door de brandweer is doorgeknipt.Maar als je het verhaal vertaalt lees je dat de impact met bijna 150km/h plaatsvond.
                          Je ziet toch ook dat de "elandmousse" tot achter in de auto ligt.



                          Het dakpaneel zelf toont ook aan hoever het dak reeds afgescheurd was.

                          Comment


                          • Goed dat ze die kar terug opbouwen.

                            Comment


                            • En nu en dan wordt er door 'gewone' weggebruikers ook 150km/h gereden op de rechte wegen in het verre noorden en als je dan tegen 1000kg(!) eland op dakhoogte rijdt, dan heeft de brandweer niks meer om weg te knippen.... Zou me niet verbazen als die linker A-stijl al vanzelf afgebroken was maar geknipt om er beter bij te komen....
                              Dus.... hou je je ogen ook op de zijkant van de weg en je weet hoe snel zo een beest (of een paard/hond/verwarde fietser/loper etc in België ) uit de bossen (of zijstraat/oprit etc) kan komen, dan ga je automatisch trager rijden zónder dat het traag aanvoelt
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

                              Comment


                              • Ik heb het al meegemaakt, zo'n beestje verrast u echt. M'n koplamp heb ik nadien moeten laten vervangen omdat die helemaal stuk was. Beestje (ree) is jammer genoeg gestorven.

                                Comment


                                • De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!


                                  Ik weet niet hoe ik dit filmpje hierop krijg, ik heb al geprobeerd het op Youtube te zoeken, maar ik vind et ni

                                  Wel zalig filmpje, alleen wat onverantwoord.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    http://www.autojunk.nl/2012/06/nissa...auwt-op-asfalt

                                    Ik weet niet hoe ik dit filmpje hierop krijg, ik heb al geprobeerd het op Youtube te zoeken, maar ik vind et ni

                                    Wel zalig filmpje, alleen wat onverantwoord.
                                    zo'n dikke auto en dan met zo'n cheap ass camera filmen -,-

                                    die rijd precies op circuit

                                    Comment


                                    • Oh de droom van te snel rijden van 1200pk... Ja eventjes is dat zeker leuk, maar wat mij opvalt is dat de ophanging veel te hard is en dat ie aan 0:50 the good sense had niet net iets sneller te rijden, maar het is nog steeds niet OK, had die auto in de laatste seconde zijn fout ingezien en terug naar rechts gegaan.. KABOUM! Het feit dat dit in het filmpje mag blijven zegt iets over de scheve verhouding van de chauffeur zijn ego/verantwoordelijkheidsgevoel....

                                      Dan is deze veel leuker met veel minder pk:
                                      Porsche, 911, Los Angeles, 1971, twin plug, California, 2.4S, 911S, 911T, Magnus Walker, Magnus, Walker, Freeway, Downtown
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                        Oh de droom van te snel rijden van 1200pk... Ja eventjes is dat zeker leuk, maar wat mij opvalt is dat de ophanging veel te hard is en dat ie aan 0:50 the good sense had niet net iets sneller te rijden, maar het is nog steeds niet OK, had die auto in de laatste seconde zijn fout ingezien en terug naar rechts gegaan.. KABOUM! Het feit dat dit in het filmpje mag blijven zegt iets over de scheve verhouding van de chauffeur zijn ego/verantwoordelijkheidsgevoel....

                                        Dan is deze veel leuker met veel minder pk:
                                        http://www.youtube.com/watch?v=YQEkFMfHIG0
                                        Zalig als hij tegen die tuner zegt: "He's got the speed, but not the handling" :p Zalig :p Yep op 0.50 had die wel effe chance, anders zou het daar wa geweest zijn. Die camera focust ook nooit op dat filmpje!

                                        Comment


                                        • Morgan returns to Le Mans 2012. LMP2's first outing on the track!

                                          High octane prieview of the new Morgan LMP2 Le Man entry..Morgan Motor Company and OAK Racing have entered into a partnership that will see Morgan return to ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X