Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Last edited by Utah; 15/08/2012, 20:58.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten[video=youtube;QBfugbEIlk4]
Zijn dat de wagens die de mensen zouden moeten kopen ipv de Hyundai's en andere soortgelijke wagens of wat ?? (Of, ik durf het haast niet te vragen, is dat alleen maar bestemd voor een paar happy few die de financiële mogelijkheden hebben dit soort wagens aan te schaffen ??). Zoals ik vroeger reeds een paar maal gezegd heb, ik zou ook liever dit soort wagens testen moest ik in de plaats van die journalisten/mensen zijn, véél liever dan bv. de nieuwe Fiat 500. Het zou toch veel plezanter zijn van met een van die wagens naar het zuiden van Frankrijk te rijden als testrit (met een paar dagen all-in inclusief) dan met een Citroën C2 een paar dagen rond de kerktoren te moeten crossen. (Zonder afbreuk te doen aan de kwaliteiten van de C2 natuurlijk, heb die wagen alleen genoemd als tegenpool van die exclusieve geteste wagens). De achterliggende gedachte is alleen dat ik me afvraag wat het nut van dit soort testen is buiten het persoonlijke plezier van de betrokkenen wat te ondersteunen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenZe beschrijven een goede driver's car als een wagen die goed is tijdens het pendelen, leuk op een canyon road en belonend op een tackday.
Een wagen waarmee je op een mooie dag mee gaat rond cruisen.
Hun beschrijving rond 1:00.
Dit zijn natuurlijk een voor een toffe hebbedingetjes maar laat ze toch de mensen mekaar geen mietje doen noemen en beginnen zeveren van daily commutes enz.. dat gaat misschien op in de states maar hier in Europa en zeker in België toch niet. (Maar ik denk niet dat deze video gemonteerd werd met België in het achterhoofd van de makers).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAllemaal goed en wel, maar wat is de doelgroep van zo'n tests ?? Toch niet Jan met de pet die al pendelend met zo'n kar naar Brussel tuft (of aanschuift in de file) om zijn 9to5 jobken te gaan doen ?? En de mannen voor wie ze eventueel zouden kunnen interessant zijn die bekijken zo'n youtube filmpkes van MotorTrend niet of die lezen die "boekskes" zoals AW of AG niet vrees ik. Het is natuurlijk al een poosje geleden dat ikzelf nog naar Brussel gereden heb waar ik gedurende mijn ganse actieve carrière dagelijks met de wagen naar onze hoofdstad reed maar ik kan me niet herinneren dat ik veel door canyon roads moest om daar te geraken ???
Dit zijn natuurlijk een voor een toffe hebbedingetjes maar laat ze toch de mensen mekaar geen mietje doen noemen en beginnen zeveren van daily commutes enz.. dat gaat misschien op in de states maar hier in Europa en zeker in België toch niet. (Maar ik denk niet dat deze video gemonteerd werd met België in het achterhoofd van de makers).
In het filmpje zoeken ze naar wagen die gewoon echt voor liefhebbers zijn en een liefhebber "bevredigt" in zoveel mogelijk manieren, waarbij budget slechts een klein deel van het geheel is. En al bij al is het wel een zinnig filmpje, gezien de onzinnigheid van het onderwerp.
Over zo dingen moede nie te veel zagen. Gewoon kijken en genieten.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Er zijn ook verschillenda fora waar mensen zitten met genoeg centen die ook naar deze filmpjes kijken.
Al zullen ze niet direct de wagen uit 1 van die filmpjes kopen, misschien leren ze er wel iets uit of kijken ze gewoon door hun intresse's.
Wat ik uit deze review leer is dat je niet persé de "snelste" en krachtigste lambo moet hebben om fun te hebben.
De Porsche of zelfs de brz zijn wagens die betaalbaar(der) zijn voor meer mensen maar toch nog een groot fun gehalte hebben.
Edit: Misschien mensen die geen intresse in wagens hebben en op deze manier meer info willen krijgen?Last edited by fuxhound; 31/08/2012, 01:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenEr zijn ook verschillenda fora waar mensen zitten met genoeg centen die ook naar deze filmpjes kijken.
Al zullen ze niet direct de wagen uit 1 van die filmpjes kopen, misschien leren ze er wel iets uit of kijken ze gewoon door hun intresse's.
Wat ik uit deze review leer is dat je niet persé de "snelste" en krachtigste lambo moet hebben om fun te hebben.
De Porsche of zelfs de brz zijn wagens die betaalbaar(der) zijn voor meer mensen maar toch nog een groot fun gehalte hebben.
Edit: Misschien mensen die geen intresse in wagens hebben en op deze manier meer info willen krijgen?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEr zitten er hier die als daily met een Exige rijden. Meer dan 30.000km per jaar.
In het filmpje zoeken ze naar wagen die gewoon echt voor liefhebbers zijn en een liefhebber "bevredigt" in zoveel mogelijk manieren, waarbij budget slechts een klein deel van het geheel is. En al bij al is het wel een zinnig filmpje, gezien de onzinnigheid van het onderwerp.
Over zo dingen moede nie te veel zagen. Gewoon kijken en genieten.
Comment
-
De Duitsers in den tijd hebben ook geprobeerd van wat mensen te liquideren met uitlaatgassen, deze gast wist toch dat die hal veel te groot was voor slechts één wagen ?? (Het was in alle geval een slim iets om te doen, op een indoorexpo wat gas gaan geven met ne gazguzzler.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
hier ook 2 motorblokken, maar iets minder vlug, iets groter :
Comment
Comment