Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• He's mad. He's madder than Mad Jack McMad, the winner of this year's Mr Madman competition. :o

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arjandeiro Bekijk Berichten
      He's mad. He's madder than Mad Jack McMad, the winner of this year's Mr Madman competition. :o
      echt he, zo´n gasten moesten ze een kogel geven
      hoeveel mensen dat die in het stadscentrum in gevaar brengt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
        echt he, zo´n gasten moesten ze een kogel geven
        hoeveel mensen dat die in het stadscentrum in gevaar brengt
        Dacht ik ook bij het zien van dit filmke. Ok hij kan wa driften, ma totaaaaal onverantwoord hoe die andere mensen in gevaar brengt, en da blijft ni goed aflopen.

Comment

• Vroeg of laat maakt een van die andere weggebruikers een (domme) onverwachte reflex en heeft hij het zitten. Zo'n toeren zijn voor op een circuit en nergens anders.

Comment

• en dan zeggen ze dat het aan de computerspelletjes ligt terwijl die gast zijn leeftijd in de 40 is ofzo, toen had hij in zijn kindertijd nog geen Need For Speed e.d.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

damn die zijn zot!

Comment

• levensgevaarlijk met die tegenliggers, je hebt totaal geen controle op die band

en ook die plaatsen waar er meer asfalt is dan sneeuw: als band lek gaat dan ...

Comment

• Comment

• Knap om zo een gewicht zo te zien stoppen. Diegene die in die witte V70 rijdt zal ook efkes in zijn broek gedaan hebben als die camion zo dicht kwam.

Comment

• Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Restauratie van een 917 !!

addictive ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                          ik vind dat altijd raar dat die kilometer teller altijd maar tot 299 gaan terwijl zo een belachelijk fietscomputertje van 40 euro tot ver boven de 300 kunnen meten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                            Knap om zo een gewicht zo te zien stoppen. Diegene die in die witte V70 rijdt zal ook efkes in zijn broek gedaan hebben als die camion zo dicht kwam.
                            die wordt daar dik voor betaald !

Comment

• Geld neemt schrik niet weg.

Comment

• Daar komt geen schrik of kunde bij aan te pas. Zo'n systeem werkt gewoon ongeloofelijk goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                                  Daar komt geen schrik of kunde bij aan te pas. Zo'n systeem werkt gewoon ongeloofelijk goed.
                                  Inderdaad.

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                  2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                  2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                                    Inderdaad.

wou net ook dit filmpje posten, wat een afgang was dat toen toch!
                                    doet me ook denken aan dat mercedes filmpje van die fail met de S klasse in de mist, filmpje van Top Gear erover:
                                    + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Goeie reclame is idd. iets anders

Maar heb al meerdere keren met zo'n systeem gereden en het verbaast toch wel hoor. In positieve zin dan weliswaar.
                                      Ge stelt die cc in op 89 en ge trekt gewoon samen met de tragere vrachtwagen voor u geleidelijk aan op. Afstand houden is ook geen probleem en instelbaar tussen 30 en 50 meter. Wel niet te gebruiken op bv. brusselse ring. Als er iemand op de laatste moment de afrit pakt en daardoor voor u in flitst slaagt em ook alles dicht. Als die acc dan toch opstaat moet ge zelf gas geven om dat te voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        wou net ook dit filmpje posten, wat een afgang was dat toen toch!
                                        doet me ook denken aan dat mercedes filmpje van die fail met de S klasse in de mist, filmpje van Top Gear erover:
                                        mist was gefaked met rook, is niet echt hetzelfde, maar wat heb je eraan op je S als alle achterliggers dat systeem niet hebben???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                          als alle achterliggers dat systeem niet hebben???
                                          Dat was ook de eerste vraag die ik stelde toen we de cursus kregen op 't werk over de nieuwe Volvo FH, wat als de achterliggers v/d truck dit systeem niet hebben?
                                          Op een drukke weg een kettingbotsing veronderstel ik.
                                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Working...
                                          X