Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze liet er geen gras over groeien...http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-Voeren.dhtml
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      die reactie van moeder
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Deze liet er geen gras over groeien...http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-Voeren.dhtml
        tja, wie met vuur speelt kan zijn g*t wel eens verbranden hé... je weet als je te snel rijdt dat de kans bestaat dat je op de bon wordt geslingerd

Comment

• hopelijk geen repo

Comment

• Amai, hoe rijk kan je zijn? En hoeveel garageplaats moet die niet hebben

Comment

• Gepensioneerde op de fiets vs Subaru WRX

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Zelfde ervaring hier. Je moet bv maar eens in Duitsland door de politie tegengehouden worden... net gestapo's
                Moet dit tegenspreken...

Zufahrt Nordschleife, net rondje afgewerkt, ff gestopt op de parking om die zweetplekken weg te werken. We rijden van het rondpunt weg richting Adenau, ik versnel naar 70km/h. Staan ze net te flitsen aan de afslag naar links (het baantje van de tunnels). Ik reed 67 in zone 50, zonder gordel (wou hem nog aandoen). Ik werd gestopt, zei me de snelheid en vroeg me waarom ik mijn gordel niet om had gedaan. Eerlijk toegegeven dat ik hem niet om had en die boete verviel, wegens mijn eerlijkheid. € 20 betaald voor de snelheid en nog een uitleg gekregen hoe zo'n verrekijker/speedgun werkt.

Vriendelijke mensen, geen problemen gehad. Kan me wel inbeelden als je met 100 door een "baustelle" knalt dat ze dat minder appreciëren

Comment

• Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Voor de liefhebbers nog een mooi filmpje van de TT 2012

Editie 2013 begint trouwens binnen enkele dagen en is te volgen via ITV of via SatTV : http://www.iomtt.com/TT-2013/The-TT-on-TV.aspx
                    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Daar moetk toch ooit eens int echt naar gaan zien.
                      Zalig eilandje

Comment

• isle of man staat ook op mijn verlanglijstje hoor

Comment

• Ik heb in het Autosport forum een apart topic geopend voor de TT 2013. En wat teasertjes gezet ...

Comment

• Damn das echt zot Isle of Man, dat zijn echte helden

Comment

• Grand Prix de Monaco in een 1987 Lola , enjoy !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oli4-86 Bekijk Berichten

Grand Prix de Monaco in een 1987 Lola , enjoy !
                                  kwaliteit camera is beter dan in F1 ! zie tunnel

Comment

• DTM in 1993 i slowmotion

Comment

• Heel mooi inderdaad. Ik weet dat het slow mo is, maar die vering was toen precies toch nog wat zachter dan tegenwoordig...

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Blijft echt zo awesome dat geluid!
                                          Last edited by nickotje; 11/06/2013, 01:28.

Comment

Working...
                                          X