Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door galle Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Comment
-
Volvo maakt(e) blijkbaar wel betrouwbare wagens. Wagen met 4.820.000 km of 3.000.000 mijl toch niet slecht hé.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
proper gereden http://www.youtube.com/watch?v=MOV6GQgbtPAEen goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
Ik krijg er al zin in.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenNiet een knap filmpje maar toch de moeite om eens te laten zien.
Testosteronen op zijn best.
Naar het schijnt is één van de bikers die door de Range Rover overreden werd bij het wegvluchten, voor het leven verlamd. Gebeurde in New York.
Comment
-
Fight or flight reactie en in zijn geval flight. Ik denk dat ge in uw broek pist als er zoveel bikers jou, uw vrouw en kind bedreigen.
Naar het schijnt was de Range Rover achteraan op één van de motorfietsen gereden toen de motorfiets de Range Rover wilde laten stoppen. Wat ik gelezen heb, wilde de bikers vrije baan hebben op te kunnen stunten en deden ze het verkeer stoppen.
Comment
-
Bende is gekend in NY. Ze horen bij de categorie van de motorrijders die je liever niet tegen komt. Zij maken de naam van iedere motorrijder slecht. Idioten, als je het mij vraagt.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenFight or flight reactie en in zijn geval flight. Ik denk dat ge in uw broek pist als er zoveel bikers jou, uw vrouw en kind bedreigen.
Naar het schijnt was de Range Rover achteraan op één van de motorfietsen gereden toen de motorfiets de Range Rover wilde laten stoppen. Wat ik gelezen heb, wilde de bikers vrije baan hebben op te kunnen stunten en deden ze het verkeer stoppen.
Gewoon al voor geen schade aan mijn auto.
Comment
Comment