Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet echt een heel knap filmpje, maar toch respect voor die mensen!

2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galle Bekijk Berichten
      Niet echt een heel knap filmpje, maar toch respect voor die mensen!

Dat zijn meestal mensen die ge in het dagelijkse verkeer niet wilt tegenkomen...

Comment

• Nieuwe Chris Harris on Cars:

Comment

• http://www.shell.com/motorsportThe '1955 Belgian Grand Prix' film commissioned by Shell, tells the story of the 1955 Formula 1 Belgian Grand Prix held at the...

Moet zalig geweest zijn om toen autosport te beleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            https://www.youtube.com/watch?v=rAiKovUL8FM

Moet zalig geweest zijn om toen autosport te beleven
            Heb toch een jaar of 7 races beleefd op dat oude circuit maar toen stonden er wel vangrails hoor . Ik wordt er nog stil van als ik er aan terugdenk , indrukwekkend om zien hoe een pole werd gereden bij de toerwagens met een gemiddelde van 196 km p uur. Stavelot was altijd ons bochtje waar we kampeerden maar toch enkele maal da circuit te voet rondgelopen .

Comment

• Volvo maakt(e) blijkbaar wel betrouwbare wagens. Wagen met 4.820.000 km of 3.000.000 mijl toch niet slecht hé.
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• proper gereden http://www.youtube.com/watch?v=MOV6GQgbtPA
                Een goede bestuurder gebruikt zijn rempedaal nauwelijks op de snelweg! Afstand houden en anticiperen......

Comment

• Jammer van de weersomstandigheden .. dit had ik graag eens op het droge gezien ...
                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten

Ik krijg er al zin in.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• op 01:38 heeft die toch een beetje pijn aan zijn rug denk ik

Comment

• Niet een knap filmpje maar toch de moeite om eens te laten zien.

Testosteronen op zijn best.

Naar het schijnt is één van de bikers die door de Range Rover overreden werd bij het wegvluchten, voor het leven verlamd. Gebeurde in New York.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                Niet een knap filmpje maar toch de moeite om eens te laten zien.

Testosteronen op zijn best.

Naar het schijnt is één van de bikers die door de Range Rover overreden werd bij het wegvluchten, voor het leven verlamd. Gebeurde in New York.
                                Ik keur het niet goed dat die chauffeur van de RR heeft doorgereden. Maar ik kan het wel begrijpen. Als zo een bende jou , je vrouw en je kind bedreigd dan reed ik misschien ook door.

Comment

• Fight or flight reactie en in zijn geval flight. Ik denk dat ge in uw broek pist als er zoveel bikers jou, uw vrouw en kind bedreigen.
                                  Naar het schijnt was de Range Rover achteraan op één van de motorfietsen gereden toen de motorfiets de Range Rover wilde laten stoppen. Wat ik gelezen heb, wilde de bikers vrije baan hebben op te kunnen stunten en deden ze het verkeer stoppen.

Comment

• Ik keur het ook niet goed, maar zo'n reactie is te verwachten als je één van die bikers gaat aanrijden.

Comment

• Bende is gekend in NY. Ze horen bij de categorie van de motorrijders die je liever niet tegen komt. Zij maken de naam van iedere motorrijder slecht. Idioten, als je het mij vraagt.
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                          Fight or flight reactie en in zijn geval flight. Ik denk dat ge in uw broek pist als er zoveel bikers jou, uw vrouw en kind bedreigen.
                                          Naar het schijnt was de Range Rover achteraan op één van de motorfietsen gereden toen de motorfiets de Range Rover wilde laten stoppen. Wat ik gelezen heb, wilde de bikers vrije baan hebben op te kunnen stunten en deden ze het verkeer stoppen.
                                          Awel dan zou ik ze dan toch wel laten doen hoor !
                                          Gewoon al voor geen schade aan mijn auto.

Comment

Working...
                                          X