Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
Ah, beetje flauw, ja de c63 is sneller, duh, en de Zweedse politie mag tegenwoordig nauwelijks achtervolgen, terecht, omdat het er enkel gevaarlijker op wordt. En zelf vind ik dat niet leuk om aan 250km/h+ voorbij gestoken te worden op een enkele vrije rijstrook...
Er was trouwens een C63 die onlangs me zat uit te dagen op een helemaal ongeschikte plaats - ja wat moet je anders met zo een auto in de binnenstad? (/cynisch)ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenAh, beetje flauw, ja de c63 is sneller, duh, en de Zweedse politie mag tegenwoordig nauwelijks achtervolgen, terecht, omdat het er enkel gevaarlijker op wordt. En zelf vind ik dat niet leuk om aan 250km/h+ voorbij gestoken te worden op een enkele vrije rijstrook...
Er was trouwens een C63 die onlangs me zat uit te dagen op een helemaal ongeschikte plaats - ja wat moet je anders met zo een auto in de binnenstad? (/cynisch)
Comment
-
Als er politie achter mij rijdt in een zone 30 ga ik 25 rijden. Das ook de enige keer dat ik me dan eens rond de limiet bevindt.
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Het is vast een van de tragere, dus ook wat makkelijker. Maar wel volledig onder controle en trekt een mooie lijn met weinig verlies. Zo overgedempt rondstuiteren of schuddend van een drift herstellen is niet zo mooi om zien.
Comment
-
Die met z'n rode Astra beheerst zijn auto volledig, bij veel anderen lijkt het omgekeerd. Idem voor kennis van het parcour ook wel. Die met de zwarte Impreza is de grootste kluns vind ik. De Audi S1 Quattro blijft een magistraal machien! Iemand een idee wat die lage zwarte sportkar is? Noble misschien?
Comment
-
Ik ga niet beweren dat die chauffeur van de Corsa beter is dan de rest maar hij kiest een bescheiden auto die hij helemaal beheerst, en dat maakt het veel mooier. Hij kiest een simpeler gitaartstuk dat hij foutloos kan spelen.
Bij sommigen vraag ik me af of ze meedoen om te driften. Die Honda Civic werkt zijn drifts goed af, maar zijn ze functioneel?
Er zit een kleine helemaal witte weetikveel tussen die maar twee keer verschijnt. Maar de vaart die die haalt op het lang recht stuk is ontstellend.
Comment
Comment