Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Precies een driewieler

ik vraag me af hoe die instelling van die rode Astra is? zijn auto wiegt redelijk door maar z'n wiel komt toch los van de grond... Dus is toch hard geveerd? hoe komt het dan dat je de wagen ziet doorhangen?

Die kat in de eerste 30 seconden heeft wel geluk gehad evenals die met z'n formule 1 achtig wagen op dat moment
      Last edited by ; 21/02/2014, 22:25.

Comment

• Op drie wielen is redelijk logisch om een FWD in balans te hebben, de motor vanvoor maakt dat ong. twee derde van het gewicht vanvoor zit, dus vanachter heb je maar een enkele band nodig voor de helft van het asgewicht. Dit doe je door de rolstijfheid vanachter groter te maken relatief de voorste en dan krijg je dit. Verder gebruikt hij veel de rem (links remmen), deels om bij het ingaan van de bocht meer grip vanvoor te hebben en onderstuur tegen te gaan, en óók bij het uitgaan van de bocht, dat is een budgetversie van een sperdifferentieel en ook een manier om de snelheid te regelen, want het gas zit het meeste van de tijd tegen de bodemplaat wat je ook goed hoort
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Zeer interessant en knap filmpje over de McLaren P1.

Comment

• Echt vet, kreeg er kippenvel van!
            Als ik ooit Euromillions win, schaf ik er mij toch zo eentje aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
              Echt vet, kreeg er kippenvel van!
              Als ik ooit Euromillions win, schaf ik er mij toch zo eentje aan

Zodat je het alvast kan inplannen.
              Heerlijke machine idd, heb het filmpje 2x bekeken. Echt de moeite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

Zodat je het alvast kan inplannen.
                Heerlijke machine idd, heb het filmpje 2x bekeken. Echt de moeite.
                Die prijs is echt geschift hé, moeilijk om je dat voor te stellen. Eigenlijk is dat gewoon decadent om zo'n wagen te kopen. Maar het is echt wel de moeite aan dat filmpje te zien en te horen, vooral op die track!

Comment

• Ik vind dat gewoon fantastische engineering en mooi om zien.

Aan de andere kant, wat kun je daarmee aanvangen op de openbare weg? Zou dat enorm frustrerend vinden. En op circuit kan je voor hetzelfde geld veel straffer spul kopen. Het is een jongensdroom... Ook in het echt
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                    Die prijs is echt geschift hé, moeilijk om je dat voor te stellen. Eigenlijk is dat gewoon decadent om zo'n wagen te kopen. Maar het is echt wel de moeite aan dat filmpje te zien en te horen, vooral op die track!
                    Idd, onnoemelijk veel geld voor een auto. Daar koop je u al een zeer mooie villa of een schoon jacht mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                      Ik vind dat gewoon fantastische engineering en mooi om zien.
                      + 10000!

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                      Aan de andere kant, wat kun je daarmee aanvangen op de openbare weg? Zou dat enorm frustrerend vinden. En op circuit kan je voor hetzelfde geld veel straffer spul kopen. Het is een jongensdroom... Ook in het echt
                      Ja, wat doe je met zoiets op de openbare weg. Sowieso dat ge binnen de week uw rijbewijs kwijt zijt, of onder de zoden ligt.
                      Maar zoals je zegt, een jongensdroom...

Comment

• Of het knap is laat ik in het midden maar speciaal is het wel.

Driving a car with disappearing doors will definitely grab everyone's attention.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Of het knap is laat ik in het midden maar speciaal is het wel.

Driving a car with disappearing doors will definitely grab everyone's attention.

De BMW Z1 heeft zo'n deuren:
                          BMW Z1 doors open and close.More pics:http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364820052011204527

Het zal zijn nadelen wel hebben, maar het lijkt me wel praktisch !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joris818 Bekijk Berichten
                            De BMW Z1 heeft zo'n deuren:
                            BMW Z1 doors open and close.More pics:http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364820052011204527

Het zal zijn nadelen wel hebben, maar het lijkt me wel praktisch !
                            Het gaat toch nog een stapje verder dan bij de Z1.
                            Nadelen zullen er genoeg zijn anders zouden er wel meerdere merken dit systeem gebruiken.
                            Misschien de stijfheid van het chassis, sterkte bij een impact, kostprijs enz.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• De deur vouwt onder de auto maar dan verminderd de grondspeling. Kostprijs. Gevoelige rails. O.a.
                              ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Of het knap is laat ik in het midden maar speciaal is het wel.

vorig weekend met de zijkant een paal geramd en als ik dan zoiets zie denk ik toch dat ik met het classic door system veel veiliger ben
                                lets have some more member berries

Comment

• Knap systeem, alleen spijtig dat die amerikaanse autos zo lelijk zijn....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
                                    De deur vouwt onder de auto maar dan verminderd de grondspeling. Kostprijs. Gevoelige rails. O.a.
                                    De grondspeling zou niet beïnvloed worden maar zou mijn deur op onverhard toch niet met een gerust hart opendoen.

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                    vorig weekend met de zijkant een paal geramd en als ik dan zoiets zie denk ik toch dat ik met het classic door system veel veiliger ben
                                    Denk dat we hier rap een blad vol gaan krijgen met mogelijke nadelen.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

De grondspeling zou niet beïnvloed worden...
                                      Als de deur toe is. Maar is duidelijk te zien dat dat wel het geval is als je de deur open doet gaat een stuk naar beneden om ruimte te hebben. Dus als je een beetje off-road staat geparkeerd, of in de gracht ofzo... Nu een gewone deur gaat ook niet altijd open hé...
                                      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Comment

• Een amerikaanse sportwagen met een naam van die doet denken aan ongezonde cognac heeft een voorlopig officieus nieuw snelheidsrecord van 435km/h gereden op Kaap Karnaval. Reken zelf uw flitsboete uit. De maximale versnelling zat tegen 0.9 G, en bij het gas lossen werd zonder remmen ongeveer dezelfde vertraging opgemeten. Wiedes. Vanaf 45s:

De wagen haalde bij deze poging een hogere snelheid dan Bernd Rosemeyer indertijd.
                                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bovendien parkeert hij veel makkelijker. 't Zijn toeren met teuten.
                                          Last edited by Den Paarse Capri; 25/02/2014, 23:29. Reden: url van Rosemeyer filmpje
                                          30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                          X