Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
Mijn favoriet was de 71 jammergenoeg finish niet gehaald.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenThis is f***cking unbelievable. I still don't f***cking understand why these guys risk their f***cking lifes, just to win a f***cking race.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Dit filmpje stond destijds online op de dag van de race maar moest eraf gehaald worden.
Leuk dat het terug is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Dit is anders ook nogal waanzinnig:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
dat is net de bedoeling van de autobahn, dat je nog eens echt kan rijden hoe je wil! daar ga je tenminste niet van trajectcontrole naar trajectcontrole op cruise control spelend met je gsmKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
hmm, voor mij is de autobahn in de eerste plaats nog altijd een middel om op een vlotte manier van a naar b te komen en er liefst in 1 stuk te geraken.
Daar hoort ook bij dat je nog altijd met het ander verkeer rekening zou moeten houden.
Ook op circuits zijn er regels te respecteren en ik beschouw de autobahn nog altijd als minder 'open' dan een circuit.
Just my thoughts ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtendie commentaar van het nieuwsblad er dan bij...
dat is net de bedoeling van de autobahn, dat je nog eens echt kan rijden hoe je wil! daar ga je tenminste niet van trajectcontrole naar trajectcontrole op cruise control spelend met je gsm
Echt voluit gaan, doe ik enkel op de 3 vak banen als het echt bijzonder rustig is. Bv de A2 naar Hannover.
Comment
Comment