Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenknap zou ik het niet noemen, maar wel het bekijken waard :
edit : blijkbaar lukt dit niet, ik kijk na ...
2e poging : www.facebook.com/serafim.cleyfibra filmpje van 23 augusuts 14:27
WTFden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Kennis van het circuit is dus duidelijk een voordeel. Rempunten zijn extreem laat tov concurrentie.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenKennis van het circuit is dus duidelijk een voordeel. Rempunten zijn extreem laat tov concurrentie.
Comment
-
Het is precies op den PlayStation.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenT blijft allemaal gelijk, ik ben verliefd op haar.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenZijn haar 2 jaar geleden tegen gekomen in Nuvolari restaurant. Zat naast onze tafel voor interview achteraf. Zeer toffe madam. En ook niet te beroerd om ons als Belgen aan te spreken. Ging dan voornamelijk over onze wagen die op de parking stond, en meer bepaald het interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVraag me enkel af hoe ik haar kan laten weten da'k verliefd ben.
Boek een nachtje in haar hotel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMiljaarde, doe me dat nie aan he gasten...
Misschien leest ze wel mee hier op't forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMiljaarde, doe me dat nie aan he gasten...
Misschien leest ze wel mee hier op't forum
Comment
Comment