Als ik er morgen ene mag uitkiezen... de Bentley graag dan (Zal wellicht niet de keuze van iedereen zijn lol)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenHij is echt gek van die 650S hé
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenKan het niet direct terugvinden maar in de comments stond dat het een politieachtervolging was.
In de uitleg stond er dit:
Aufklärung: Transporter fuhr mittlere Spur, durch starken Seitenwind drückte es ihn auf die linke Spur. Da aber der BMW den Transporter überholte, fühlte der BMW-Fahrer sich angepisst (wie die meisten) und meinte der Transporter wollte ihn nötigen. Das hat er sich nicht gefallen lassen und nötigt (in BMW-manier) den Transporter. Also nix Polizei, nix Verfolgung!
Dus volgens mij een verhaal dat de zijwind de Transporter een vak deed opschuiven en de BMW pissed off maakte... Als het zo is, heeft de BMW een erg kort lontje En moest het niet zo zijn, dan is iemand met beter Duits dan't mijne welkom.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Mocht ik ook het geld hebben (lees: nooit) dan kocht ik de Porsche. Als je ziet hoe Tiff en Harris die Ferrari en McLaren onder controle moeten houden, dan weet ik zeker dat ik ergens rond een boom geplooid hang. Voor de kleine man in de straat is de Porsche de betere keuze.
Comment
Comment