Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Thanks!

Comment

•  

Comment

• Giannini 350 GP

Comment

• Zeer vet

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gast kan wel rijden vanaf 1:20 (niet tegenstaande het onverantwoord blijft natuurlijk.

Wss een nissan GTR

Comment

• Is een Nissan 350 of 370 Z.

Ik vind zo’n filmpjes extreem vet, ook al gaat 98% gewoon roepen dat het onverantwoord is. De kick moet volgens mij onbeschrijflijk zijn.

Als ik ooit één uur onbestraft mag leven, waar niemand me ooit iets kan doen (in mijn dromen dus) rij ik op deze manier naar de kust op een drukke dag (maar zonder file).
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Onlangs voorgehad op de E40 met zo een leuter die mij per se voorbij moest op het 2de vak, terwijl ik netjes aan het pinken was naar het 2de en aan mijn manoeuvre begon. Wel leuk als je kinderen op dat ogenblik mee in de wagen zitten. En ik laat ALTIJD sneller verkeer zo rap mogelijk door.
                Last edited by order66; 22/10/2017, 13:03.
                “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Dees is wel erg extreem, zitten wel een paar tussen die een stukje kunnen rijden. Maar het is overdreven, t zijn zotten.
                  Wel een goed filmken voor sommigen als ze geconstipeerd zouden zijn

Comment

• zo een filmpjes zijn idd de max, ook al is het volledig crazy, vooral voor de medeweggebruikers want een death-wish hebben kies je zelf.

ik volg al een tijd deze heerschappij: al heb ik niet elk filmpje er van gezien. hij noemt zichzelf safe racer.

Just a normal car enthusiast who loves auto racing, the adrenaline that you get behind the wheel when racing /drifting /speeding ...etc. I love the mental challenge when racing other people door to door, Not drag racing because it’s just shows how fast the car not the driver!!. This kind of street racing is popular in busy cities around the world !!. It requires some kind of skills, It’s the real street racing if you ask me!!. and you Don't need a lot of hp to have fun!!. IF UR NOT INTO CAR RACING THIS CHANNEL MAY NOT INTEREST YOU OR MAYBE IT WOULD.....so enjoy watching and don't forget to like, share and subscribe!!! peace!!!!! Cars I drive are : -3.5 v6 Camry slightly modded -Cammed 2.5 3rd gen Miata and my race car AKA (Spec Miata)

kerel in new york die mensen dan tegenkomt die hij dan achteraan gaat.

bv hier:

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    Last edited by Liquid Li0n; 24/10/2017, 14:25.
                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Hij heeft wel een power voordeel he

Comment

• niet echt een knap filmpje, maar ‘active aero’ ?? wtf

Comment

•  
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Echt wat een fantastische beelden! Wat verfrissend om een nieuwe evolutie te zien.

Comment

• Knap film'ken!
                              Last edited by ; 14/04/2019, 04:09.

Comment

• lijkt wel een computerspel zo
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• 39 liter dieselmotor V12

Comment

• Wat een heerlijke Porsche decibels - heb er naar gekeken op mijn tv maar met headphones is het 2 keer krachtiger!!!

Comment

• Zalig

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                      2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                      2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Wederom bewezen; in Scandinavië weten ze hoe je het moet doen:

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X