Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar zitten een paar straffe oefeningen bij. Voor echte evenwichtskunstenaars moet je toch bij de Chinezen zijn hé?

Ik vraag me wel af, hoeveel auto's ze in de prak rijden,vooraleer zo'n show op punt staat ;-)

Comment

• Idd straf!

Comment

• Here's a promotional tape used in Ford dealership from the launch of the new Ford Sierra. Presented by William Woolard.

En dan wordt er nu soms geklaagd over een belabberd interieur.
        Deze was toen dé middenklasser bij uitstek LOL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
          https://www.youtube.com/watch?v=PGHlEJ-BToc

En dan wordt er nu soms geklaagd over een belabberd interieur.
          Deze was toen dé middenklasser bij uitstek LOL.
          Hahaha, and Made in Belgium hé Leuk filmpje!

Ben met zo'n 1.6 GL van een kameraad nog 2 keer naar Zuid-Spanje gereden. We wisten toen niet beter hé, was destijds (1982) echt wel een vernieuwende auto.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mijn schoonbroer heeft zo'n 23d en een 1.8 TD gehad.
            Die eerst was écht een tractor, maar het design gold echt als super vernieuwend toen inderdaad.

Later ooit de kans gehad om met een XR4i te kunnen rijden. Dat was wel een leuke auto, met zijn V6

Comment

Mijn schoonbroer heeft zo'n 23d en een 1.8 TD gehad.
              Die eerst was écht een tractor, maar het design gold echt als super vernieuwend toen inderdaad.

Later ooit de kans gehad om met een XR4i te kunnen rijden. Dat was wel een leuke auto, met zijn V6
              Ik zat destijds in de squashclub samen met een topmanager van Ford Genk, de man is helaas overleden. Die reed altijd met een Sierra Cosworth, hij kreeg alle 6 maanden een nieuwe. In die jaren, ik dacht 1989, eens een paar rondjes mogen mee draaien op hun testcircuit in Lommel. Een onvergetelijke belevenis, zo'n zwarte als deze hieronder was het. Denk wel niet dat het een RS500 was, dat weet ik niet meer juist, is ook 30 jaar geleden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zo eentje in goede staat, die gaat nu wel wat geld, denk ik ;-)

Comment

• geweldig, die oude filmpjes
                  het is me al vaker opgevallen dat britse bedrijven in hun advertenties of promo's rechtstreeks gaan vergelijken met de concurrent...in usa gebeurt dat ook, in onze cultuur toch ondenkbaar

Comment

• Het is nochtans beperkt toegelaten in de EEG ondertussen, maar het zit inderdaad niet in onze cultuur om concurrentie af te bashen blijkbaar.

Comment

• Comment

• Uit met de leut op de openbare weg, zeker in combinatie met niet kunnen rijden

Comment

• De nummerplaat eraf halen achteraan om niet herkend te worden. Deze vooraan is dus niet dezelfde?
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Patser in't echt ;-)

Comment

Patser in't echt ;-)
                              Los van het feit dat het wel zijn eigen schuld is en zoals je zegt een beetje indruk willen maken , is dit wel een erge zaak dat niemand wil meemaken denk ik .
                              Wie van ons heeft nog nooit is een showke gegeven voor zijn vrienden , als je dan u prulle rond ne boom plooit is dat een heel zure zaak om te verteren , want denk dat de auto hierboven redelijk goed kapot is en dat veegde niet weg met een paar eurokes .
                              En wij kijken allemaal graag naar zo een filmkes en de meeste lachen zich daar ook kreupel mee , maar om te lachen is dit eigenlijk niet "je moet het maar zelf voorhebben "
                              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                En wij kijken allemaal graag naar zo een filmkes en de meeste lachen zich daar ook kreupel mee , maar om te lachen is dit eigenlijk niet "je moet het maar zelf voorhebben "
                                Om te lachen is het zeker niet, maar voor je zoiets probeert ziet dan eerst daje weet waarmee je bezig bent, als je wagen uitbreekt en je stopt met gas geven kan er weinig gebeuren, hier blijft hij gewoon vol op de gas staan... Tenzij da zijn reactie te traag was, want smijt zich wel snel naar de andere kant.

Comment

• Het feit dat hij zoiets sowieso al doet met een passagier aan boord, vind ik not done. En oh nee, ik ben zeker ook niet altijd een heilig boontje op de weg, maar dit catalogeer ik toch absoluut onder dom gedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                    De nummerplaat eraf halen achteraan om niet herkend te worden. Deze vooraan is dus niet dezelfde?
                                    kans is groot dat die eruit is gevlogen door de klap ook, plaat zit in die houders gewoon geklikt, niet meer gevezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

kans is groot dat die eruit is gevlogen door de klap ook, plaat zit in die houders gewoon geklikt, niet meer gevezen
                                      Inderdaad want voor de crash zat die er nog op. Moet stevige klap zijn geweest voor de inzittenden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Los van het feit dat het wel zijn eigen schuld is en zoals je zegt een beetje indruk willen maken , is dit wel een erge zaak dat niemand wil meemaken denk ik .
                                        Wie van ons heeft nog nooit is een showke gegeven voor zijn vrienden , als je dan u prulle rond ne boom plooit is dat een heel zure zaak om te verteren , want denk dat de auto hierboven redelijk goed kapot is en dat veegde niet weg met een paar eurokes .
                                        Ik versta uw begrip Willy,het was Van Aert niet die aan het stuur zat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Ik versta uw begrip Willy,het was Van Aert niet die aan het stuur zat.

Comment

Working...
                                          X