Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Djorkaef

als ge met 2 werkt en alle twee goede inkomsten hebt wat is dan nog 425 euro per maand? die 425 euro is nog maar 10% van onze inkomsten en ik kan daarmee leven ,ik hou liever mijn geld aan de kant dan ze volle pot gebruiken voor een auto ,met mijn geld kan ik ook andere goeie zaken doen maar als ik een auto cash moet betalen dan heb je niks nie meer aan de kant en zo moet je opnieuw beginnen sparen ,enfin t'is elk zijn visie .

Comment

• @razvan

Het is wel erg persoonsgebonden de ene heeft graag veel geld opzij staan en de andere geniet er meer van om elke maand veel bij te kunnen zetten, ik begrijp uw mening wel met uw gezinssituatie waarin 2 gaan werken enzo is 425€ niet zo erg veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
        wat je zegt klot totaal niet

niet elke oude auto is daarom een wrak, ik heb twee jaar met een golf II van 19 jaar oud rond gereden, gekocht voor 625 euro. en in die twee jaar heb ik daar 0,0 kosten aan gehad buiten gewoon onderhoud en nazicht.

je kan evengoed met een auto van 4 jaar oud problemen hebben

ik denk dat het grootste probleem is bij de meeste mensen is, dat ze zoals hier gezegd wordt boven hun stand willen leven.

grtjs
        Dat vind ik ook, je moet gewoon geluk hebben als je een auto koopt.
        Als je een duure bijna nieuwe wagen koopt kan je ook pech hebben en veel kosten hebben he.
        Mijne pa heeft eene Lada gehad, 28.000 BEF betaald, 8 jaar mee gereden zonder kosten en terug verkocht voor 10.000 BEF.
        Ik heb nu een Citroën Saxo sinds 2003 (toen 4,5 jaar oud) en daar heb ik ook nog geen problemen mee gehad, alleen normale slijtagenonderdelen.

Nu weet ik een Citroën C4 coupe staan die ik wel zie zitten, en ook zou kunnen betalen, maar dat zien ze hier (mijn ouders) niet echt zitten.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Maar kan je je voorstellen wat er met de tweedehandsprijzen gebeurt moest iedereen dat beginnen doen?
          moest dit, moest dat, als dit, als dat...

Comment

Maar kan je je voorstellen wat er met de tweedehandsprijzen gebeurt moest iedereen dat beginnen doen?
            Er zijn hopen meer particulieren die altijd een 2de hands wagen kopen dan dat er particulieren zijn die een gloednieuwe wagen > 20.000€ aanschaffen. Ik ben echt benieuwd wat de cijfers zouden zijn maar ik denk dat minstens 4/5 particulieren nooit een nieuwe wagen zal aanschaffen. Vrijwel al die nieuwe dikke bakken op de baan zijn leasings/bedrijfswagens. Dat is ook maar normaal, als je ziet vb een BMW 3-series van 5 jaar oud betaal je nu 12.000€, dan moet je al goed gek zijn om indertijd 40.000€ neer te tellen. Behalve als ge geld teveel hebt natuurlijk maar die zijn al helemaal in de minderheid.
            Last edited by ; 06/12/2009, 20:40.

Comment

• edit.

Comment

• Wat ik wel denk is dat eens hun huis van veel mensen is afbetaald ze dan zeggen :
                en nu gaan we ons eens een nieuwe auto kopen die eens wat meer mag kosten , want we hebben nu toch geen lening meer lopen

Ik zal het toch zo doen eens het zover is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  Wat ik wel denk is dat eens hun huis van veel mensen is afbetaald ze dan zeggen :
                  en nu gaan we ons eens een nieuwe auto kopen die eens wat meer mag kosten , want we hebben nu toch geen lening meer lopen
                  Hebt ge het nu over al die kaalkoppen in hun 911/TT/SLK/Z4 cabrios? Blinkend in de zon in de zomer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                    Het voelt gewoon beter aan om elke maand een aanzienlijk bedrag van uw loon opzij te kunnen zetten, dan elke maand een aanzienlijk bedrag van uw loon af te moeten staan.

Ik kan u zeggen dat het rondrijden in een deftige kar ook goed aan kan voelen.

Comment

Haha ja oké! Maar je moet niet persé lenen om in een deftige kar te kunnen rijden.

Comment

• Sommige (de meeste) mensen wel en daar gaat dit topic zo'n beetje over
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          Sommige (de meeste) mensen wel en daar gaat dit topic zo'n beetje over
                          Ik denk dat Djorkaef bedoelt dat je voor relatief weinig geld een leuke tweedehandswagen kan kopen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zou kunnen, zou ook kunnen van niet.
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Nee ik lees dat er ook mensen zijn die wel geld opzij staan hebben maar dan nog liever een lening aangaan. In dat geval kan je dus kiezen. Als je het geld niet staan hebt zou ik zowieso niet lenen voor onroerend goed. Je zou maar eens zonder werk vallen dan zit je echt in de shit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                                Als je het geld niet staan hebt zou ik zowieso niet lenen voor onroerend goed. Je zou maar eens zonder werk vallen dan zit je echt in de shit?
                                nee idd, je kan beter gaan lenen voor een auto dan

Comment

nee idd, je kan beter gaan lenen voor een auto dan
                                  idd, met die wagen kan je dan vluchten van je schuldeisers, met een huis vinden ze je meteen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                    Je moet daar indd veel geluk mee hebben.
                                    Ik heb zelf nog nooit een 2dehands auto gehad dus ik kan er niet echt van meespreken.
                                    Kzie gewoon rond mij dat mensen constant problemen hebben met hun 2dehands auto's.
                                    Kheb het dan niet over een golf 2 od, maar bv e46 coupe, e92, enz...

Dan voel ik mij daar al precies "vies" van...
                                    Dat is niet neerbuigend bedoelt ofzo, maar meer het wantrouwen tgo de markt.
                                    Ze zetten u tegenwoordig int zak waar je bij staat e...

Wat voor de een een leuke (2dehands) wagen is, wil de andere mss niet mee rondrijden he... Dat heeft bij petrol heads niet altijd te maken met "boven u stand" leven, maar met passie voor een bepaald model/merk.

dat is wel waar een sportievere (wagen met veel pks weet wel wat ik bedoel) wagen kopen in 2de hands is altijd meer risico dan een gwn autotjes,

ik heb ook een zwak voor auto's, maar om er mij voor in de schulden te steken, no way

vele mensen leggen ier wel wat situaties uit,waarbij ze zeggen dat ze liever niet aan hun spaarcentjes komen. dat is te verstaan

maar hoeveel mensen zijn er niet die bv een dikke bak kopen op lening, maar als dan de wasmachine kapot gaat moeten ze aan de alarmbel trekken. op zo een situatie duid ik meer
                                    dat vind ik echt zielig eigenlijk

dus niet iedere autolener over de zelfde kam scheren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door obimaster Bekijk Berichten
                                      dat is wel waar een sportievere (wagen met veel pks weet wel wat ik bedoel) wagen kopen in 2de hands is altijd meer risico dan een gwn autotjes,
                                      Ik denk dat ik geruster een 911 in 2dehands koop dan een Citroen Saxo.

Comment

Hebt ge het nu over al die kaalkoppen in hun 911/TT/SLK/Z4 cabrios? Blinkend in de zon in de zomer?

Baja ge kent dat wel he , mannen van 45-50 jaar die geen huis meer moeten afbetalen en die dan een Porsche of andere sportwagen kopen

Comment

Comment

Working...
                                          X