Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Als ge niet het geld hebt om die auto te kopen die je wilt kopen, tijdelijk voor iets goedkoper kiezen he.
    Ik had genoeg geld staan voor mijn auto te kunnen kopen maar de rente was op dat moment laag genoeg, daarom heb ik gekozen een afbetaling met de zekerheid van m'n centje op de bank te laten zodat ik nog reserve had moest er iets gebeuren waarvoor ik het geld nodig zou hebben.

Tis maar hoe je het bekijkt he.

Comment

Cash betaald.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
        Ik had genoeg geld staan voor mijn auto te kunnen kopen maar de rente was op dat moment laag genoeg, daarom heb ik gekozen een afbetaling met de zekerheid van m'n centje op de bank te laten zodat ik nog reserve had moest er iets gebeuren waarvoor ik het geld nodig zou hebben.

Tis maar hoe je het bekijkt he.
        Had ik bij mijn 3e auto (peugeot 206cc) ook gedaan, zeker blij van dat ik dat toen gedaan heb.
        De Speedster cash betaald en de Scirocco nu zal afbetaling worden. De intresten zijn verwaarloosbaar tov de financiele reserve je behoud en toch extra fun voor de iets "duurdere" wagen die je dan wel kan kopen.
        1 voorwaarde voor afbetaling: Full Omnium!
        Last edited by ; 23/11/2009, 19:47. Reden: typfout

Comment

Gekrege van de mama

wordt maandelijks een bepaald bedrag afbetaald aan VAG, en dan na 5 jaar krijgen we de keuze om hem helemaal te kopen of da bedrag te gebruiken voor een nieuwe
          BMW X5 45e

Comment

ik verschiet van 2 dingen.

Het feit dat er hier nogal redelijk wat reaktie op komt.
            En van het feit dat de meesten zeggen dat de wagen betaald is.

Had misschien beter de vraag gesteld of je hem wel zelf betaald hebt?
            Ik heb voor mijn peugeooke 5000€ betaald en durf zonder schaamrood zeggen dat ik dit aan mijn leeftijd niet zelf kon betalen.
            Het geld heb ik geleend bij mijn ouders en ben dit nu op eigen tempo aan het terug betalen.

nog 4750€ te gaan

Comment

Direct betaald. Mochten ze alle wagens vd baan halen die op afbetaling lopen dan zouden we direct van het fileprobleem vanaf zijn

Comment

Met al die stinkend rijke ouders hier, is dit topic een beetje de spreekwoordelijke stok in het hoenderhok gooien

Ik betaal onze tweede auto af.

Ik wil niet te ver gaan voor een nieuwe auto, dus geen zware lening, het blijft uiteindelijk een blik op wielen.

Comment

De eerste eigen wagen (bmw) heb ik zelf cash betaald. De sub is een firma wagen waar ik niets voor betaal. Ik werk er dan wel voor thuis.

Comment

De komende 35 maanden nog 0 euro elke maand
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                      De komende 35 maanden nog 0 euro elke maand
                      0 Euro valt mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                        0 Euro valt mee
                        ja, heb het vooral moeilijk met het zolang er nog mee rijden
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          ja, heb het vooral moeilijk met het zolang er nog mee rijden
                          Ja, zo'n R lijkt me idd een pijnlijke kwestie, en dan nog 35 maanden !

Comment

tot mijn 30ste leende ik ook nog voor auto's, maar sindsdien koop ik goekopere auto's die ik gelijk betaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peugeot -freak Bekijk Berichten
                              ik verschiet van 2 dingen.

Het feit dat er hier nogal redelijk wat reaktie op komt.
                              En van het feit dat de meesten zeggen dat de wagen betaald is.

Had misschien beter de vraag gesteld of je hem wel zelf betaald hebt?
                              Ik heb voor mijn peugeooke 5000€ betaald en durf zonder schaamrood zeggen dat ik dit aan mijn leeftijd niet zelf kon betalen.
                              Het geld heb ik geleend bij mijn ouders en ben dit nu op eigen tempo aan het terug betalen.

nog 4750€ te gaan

Met al die stinkend rijke ouders hier, is dit topic een beetje de spreekwoordelijke stok in het hoenderhok gooien

Wat onze architekt zegt, topicstarter is precies een beetje jaloers op de jonge gasten met hun dikke bakken. Nu zij het zo.
                              Als er ouders zijn die het aan hun kinderen kunnen veroorloven mogen ze dat doen, ieder zijn rekening voor zich!

20 J Mijn eerste auto -> Golf II 100.000 BF cash betaald en zelf gecrashed.
                              20 J Tweede auto -> Golf II 120.000BF grotendeels cash betaald + kleine sponsering van ouders.

20 J Derde auto: Golf IV van 800.000 eerlijk en zelf geleend en afbetaald op 5 jaar.

25 J Vierde auto: Polo van 18.320 euro zelf geleend en betaald (met stuk restwaarde van de golf)
                              Database error.
                              The database has encountered a problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
                                Direct betaald. Mochten ze alle wagens vd baan halen die op afbetaling lopen dan zouden we direct van het fileprobleem vanaf zijn
                                Slechts een lichte verbetering, de file zou pas echt opgelost zijn moesten alle lease-karren en auto's van bedrijfsleiders afgeschaft worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                                  Wat onze architekt zegt, topicstarter is precies een beetje jaloers op de jonge gasten met hun dikke bakken. Nu zij het zo.
                                  Ik verdien geld genoeg

Comment

919€/maand

Comment

Ik verdien geld genoeg

Ik niet.
                                      Schrijf me dan wat over aub

Database error.
                                      The database has encountered a problem.

Comment

500 per maand voor de firmabak. Als ik 'm cash betaal, vind de fiscus toch maar dat ik 4/5e nog op mijn rekening heb staan

Comment

Voor de Renault leende ik destijds een stuk bij mijn pa (was net begonnen met mijn eerste job, na het afstuderen en dus had ik nog geen tienduizenden euro's kunnen sparen).
                                          De BMW, die in aantocht is, betaal ik gewoon zo. Ik ben niet zinnens ooit een autolening af te sluiten, tenzij ik heel zeker zou zijn dat ik de intrest ruimschoots zou kunnen terugverdienen door meer van mijn geld bij te houden en dat te beleggen. Voorlopig nog niet dus. Ik houd trouwens nog genoeg geld over om te gebruiken voor beleggingen.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X