Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar ik werk(te) (IT, meer dan 120 man in dienst) startten de meeste Bachelors aan € 1800 BRUTO, en de Masters aan € 1900 BRUTO. Beiden met treffelijke auto (A3/4, BMW 1/3). De eerste jaren komt daar -bij goede evaluatie- een snelle correctie op.

Gemiddeld zou ik stellen dat de weddes tussen de 2400 en 3400 liggen voor operationele werknemers tussen de 25 en 35 jaar. BRUTO.

Ja, er heeft nog iemand in mijn team gewerkt die < € 1000 netto verdiende.

1. Weddes worden altijd zwaar overschat.
    2. Er zijn grote verschillen en uitzonderingen.

Comment

• en brutoloon mag dan al veel lijken, eens de belastingsdienst langsgekomen is ...
      en als starter, thuiswonende,... krijg je na twee jaar pas een serieuze klop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
        Nee dat zijn gewoon statistieken.

Het gemiddeld BRUTO loon in vlaanderen is afgerond 2500 euro.

Veel mensen hier moeten eens wat research doen ipv enkel te geloven wat ze in het café aan den toog te horen krijgen...

Blijkbaar zijn er hier een hoop mensen compleet wereldvreemd.
        ik verzin dat zelf niet hoor...

Belg verdient gemiddeld 2.739 euro bruto
        Misschien ook eens wat research doen hoe je moet afronden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          en brutoloon mag dan al veel lijken, eens de belastingsdienst langsgekomen is ...
          en als starter, thuiswonende,... krijg je na twee jaar pas een serieuze klop.
          Hoezo? Ik werk binnen paar maand 2 jaar. Gaan de belastingen dan nog op zoveel beslag leggen? Dat is toch allemaal al verrekend bij de uitbetaling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
            Hoezo? Ik werk binnen paar maand 2 jaar. Gaan de belastingen dan nog op zoveel beslag leggen? Dat is toch allemaal al verrekend bij de uitbetaling?
            think again.
            hangt er natuurlijk veel van als je interim bent of IBO of een vast contract hebt.
            en als je bvb een lening kunt inbrengen. Maar geloof me, als je geen onkosten hebt kun je soms wel eens uw vakantiepremie integraal doorstorten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
              think again.
              hangt er natuurlijk veel van als je interim bent of IBO of een vast contract hebt.
              en als je bvb een lening kunt inbrengen. Maar geloof me, als je geen onkosten hebt kun je soms wel eens uw vakantiepremie integraal doorstorten
              hangt er ook vanaf in welke sector je werkt, ik val in categorie bouw en dat klopt wel wat je zegt.
              Krijg nu 2000€ terug na men eerste volle jaar werk.
              volgende keer of jaar nadien zou dat gerust 3000€ betalen kunnen worden.
              2013- Volvo V60 D3 R-Design
              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                Eens 'die mensen' beginnen te werken zullen ze wel een reality check krijgen hoor
                Ben ik het mee eens , de meeste verdienen tussen de 1000 en 1500 euro ( netto ) denk ik zenne , er zijn gewoon uitzonderingen die dat gemiddelde zo omhoogtrekken ...
                2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                  Ben ik het mee eens , de meeste verdienen tussen de 1000 en 1500 euro ( netto ) denk ik zenne , er zijn gewoon uitzonderingen die dat gemiddelde zo omhoogtrekken ...
                  In het artikeltje van hln staat

Het gemiddelde bruto maandloon van een Belgische loontrekkende die voltijds werkt, bedroeg in 2006 2.739 euro. Het mediaanloon lag op 2.402 euro.
                  Dat mediaanloon is wel representabel voor 'de effectief middelste' belg.
                  Komt ongeveer overeen met 1500-1600 euro denk ik.

Comment

Ik werk vast en heb een een bruto inkomen van 2116€

netto komt dat overeen rond zo'n 1500€ dus 2400 bruto zal meer rond de 1600-1700€ liggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten

netto komt dat overeen rond zo'n 1500€
                      Is dat niet veel?

Comment

akkoord, maar niemand zegt dat de gemiddelde belg een starter is
                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Is dat niet veel?
                          ik verdien nog meer, en werk nog maar een jaar.
                          Maar zoals al werd aangehaald, de belastingen komen ook elk jaar, en dan kan je pas kijken hoeveel je effectief 'verdiend'.
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Is dat niet veel?
                            Blijkbaar niet, ik heb vorig jaar 900€ teruggekregen van de belastingen, deze jaar moest ik wel 400€ betalen...
                            Pittig detail: ik ben nog thuiswonend, maar verhuis wel binnen een paar maanden.

Comment

• Met veel bedoel ik dat er veel netto overblijft van het bruto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
                                Als je vb 1500 EUR netto hebt (wat tegenwoordig al n deftig loon is !) en kun je voor 500 EUR per maand iets huren, je zou verschieten hoeveel je maar meer kunt overhouden op t einde van de maand !

Is 1500€ een deftig loon??
                                Als pas afgestudeerde ja, of heb ik het zo mis.[/quote]
                                Als bachelor mag je blij zijn met 1300€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten

netto komt dat overeen rond zo'n 1500€ dus 2400 bruto zal meer rond de 1600-1700€ liggen?
                                  Hangt af van de belastingsschijf waar je invalt, niet?
                                  Voorbeelden (waar ik weet van heb):
                                  2200 bruto, ging 35% van af
                                  2600 bruto, ging 40% van af

Kan iemand dit verduidelijken?

Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                                    Hangt af van de belastingsschijf waar je invalt, niet?
                                    Voorbeelden (waar ik weet van heb):
                                    2200 bruto, ging 35% van af
                                    2600 bruto, ging 40% van af

Kan iemand dit verduidelijken?

Mvg,

dat gaat in schijven he, en niet op het totaal verdiende bedrag

Comment

• Raar,in een topic over afbetalingen per maand voor je wagen,gaat het ineens over inkomens en belastingsschijven

OT:Niets per maand,maar ja,is dan ook een 2dehands wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                                        Raar,in een topic over afbetalingen per maand voor je wagen,gaat het ineens over inkomens en belastingsschijven
                                        Hé ja, dacht er ook aan toen ik gepost had..

Mvg,
                                        =================
                                        2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                          Als bachelor mag je blij zijn met 1300€.
                                          Dan toch hopelijk met kilometervergoeding, maaltijdcheques, jaarlijkse bonus, 13e maand,... erbovenop.

Comment

Working...
                                          X