Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Aa neen ???

Toeme toch ...

Tarief aangepast :

100.000 op 84 maand = 1426€ per/maand ...

Is wel 19000€ interest of 226€ interest per/maand .
    Morgen mijn gehakt met 2,00€ de kg erbij
    Ik zou me echt slecht voelen met zo een lening voor een auto

Comment

elke dag 20 kg en meer

Die slagers moeten geld verdienen hé... De helft met witte bechamel en de andere helft met zwarte dan nog waarschijnlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
        Die slagers moeten geld verdienen hé... De helft met witte bechamel en de andere helft met zwarte dan nog waarschijnlijk...

Personeel + huur kost ook veel geld zunne

Comment

Personeel + huur kost ook veel geld zunne
          Alé, ik moet morgen in Kortrijk zijn (Kordekor), als ge mij uw adres van de zaak geeft zal ik u eens komen sponsoren en een kilooke van die beruchte vol-au-vent komen halen...

Comment

Alé, ik moet morgen in Kortrijk zijn (Kordekor), als ge mij uw adres van de zaak geeft zal ik u eens komen sponsoren en een kilooke van die beruchte vol-au-vent komen halen...
            Mijne Vol au vent is nie lekker zunne ,(Wordt zo ingekocht ) ik begrijp het zelf niet dat hij zo goed verkoopt ...
            Niet dat hij slecht is maar het is zo een typische Vol au vent die je in elke supermarkt vind
            Is gewoon een bewijs dat veel vrouwen den dag van vandaag niet meer kunnen koken he .
            Mijn madam maakt onze Vol au vent zelf en die is super lekker

AD Delhaize Heule
            Kortrijksestraat 93A
            8560 Heule

Comment

Mijne Vol au vent is nie lekker zunne ,(Wordt zo ingekocht ) ik begrijp het zelf niet dat hij zo goed verkoopt ...
              Niet dat hij slecht is maar het is zo een typische Vol au vent die je in elke supermarkt vind
              Is gewoon een bewijs dat veel vrouwen den dag van vandaag niet meer kunnen koken he .
              Mijn madam maakt onze Vol au vent zelf en die is super lekker

AD Delhaize Heule
              Kortrijksestraat 93A
              8560 Heule

OK... dan zal ik ook maar de mijnen nemen... Maken die ook altijd zelf, klassiek maar zonder de kalfszwezeriken...

Ik heb trouwens een tijdje geleden een kapsalon verbouwd in Heule (Naturel, bijna op de markt).

Als ik het goed voor heb baten jullie dan de slagerij uit van delhaize, of zijn jullie de algemene geranten?

Comment

Ik heb trouwens een tijdje geleden een kapsalon verbouwd in Heule (Naturel, bijna op de markt).

Als ik het goed voor heb baten jullie dan de slagerij uit van delhaize, of zijn jullie de algemene geranten?
                Naturel ? zegt me niet direkt iets ... misschien is de naam van het kapsalon anders ?

Nope geen gerant...
                Ik baat de slagerij uit en betaal daarvoor huur aan de eigenaar

Naturel , weet al welk kapsalon ...
                50m over de kerk /rechtover het park / jong meisje
                Last edited by ; 09/02/2010, 22:33.

Comment

Naturel ? zegt me niet direkt iets ... misschien is de naam van het kapsalon anders ?

Nope geen gerant...
                  Ik baat de slagerij uit en betaal daarvoor huur aan de eigenaar
                  Tussen Lecot en de bank op de hoek.

Comment

Tussen Lecot en de bank op de hoek.
                    Yep ik weet het al zijn ( wist de naam niet van dat kapsalon) , jonge kapster die nu met een dik buikje werkt

Comment

Yep ik weet het al zijn ( wist de naam niet van dat kapsalon) , jonge kapster die nu met een dik buikje werkt
                      Yep, dat is Anneke. Zal morgen eens naar delhaize gaan in Heule ipv in Wevelgem

Comment

Yep, dat is Anneke. Zal morgen eens naar delhaize gaan in Heule ipv in Wevelgem
                        Wevelgem is een sterke goede Delhaize he , omzet bijna 2 maal zoveel als bij ons

Comment

Wevelgem is een sterke goede Delhaize he , omzet bijna 2 maal zoveel als bij ons
                          Inwoners Wevelgem: 31.000

Inwoners Heule: 10.000 en ne klets...

Volkomen normaal dan denk ik toch..., integendeel, louter cijfermatig zouden ze het drievoudige moeten bereiken

Comment

Inwoners Wevelgem: 31.000

Inwoners Heule: 10.000 en ne klets...

Volkomen normaal dan denk ik toch..., integendeel, louter cijfermatig zouden ze het drievoudige moeten bereiken
                            Is mijn schuld he , ik verkoop te veel

Comment

Working...
                            X