Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alé, ik moet morgen in Kortrijk zijn (Kordekor), als ge mij uw adres van de zaak geeft zal ik u eens komen sponsoren en een kilooke van die beruchte vol-au-vent komen halen...
Alé, ik moet morgen in Kortrijk zijn (Kordekor), als ge mij uw adres van de zaak geeft zal ik u eens komen sponsoren en een kilooke van die beruchte vol-au-vent komen halen...
Mijne Vol au vent is nie lekker zunne ,(Wordt zo ingekocht ) ik begrijp het zelf niet dat hij zo goed verkoopt ...
Niet dat hij slecht is maar het is zo een typische Vol au vent die je in elke supermarkt vind
Is gewoon een bewijs dat veel vrouwen den dag van vandaag niet meer kunnen koken he .
Mijn madam maakt onze Vol au vent zelf en die is super lekker
Mijne Vol au vent is nie lekker zunne ,(Wordt zo ingekocht ) ik begrijp het zelf niet dat hij zo goed verkoopt ...
Niet dat hij slecht is maar het is zo een typische Vol au vent die je in elke supermarkt vind
Is gewoon een bewijs dat veel vrouwen den dag van vandaag niet meer kunnen koken he .
Mijn madam maakt onze Vol au vent zelf en die is super lekker
AD Delhaize Heule
Kortrijksestraat 93A
8560 Heule
OK... dan zal ik ook maar de mijnen nemen... Maken die ook altijd zelf, klassiek maar zonder de kalfszwezeriken...
Ik heb trouwens een tijdje geleden een kapsalon verbouwd in Heule (Naturel, bijna op de markt).
Als ik het goed voor heb baten jullie dan de slagerij uit van delhaize, of zijn jullie de algemene geranten?
Comment