Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb voor mijn auto een gedeelte geleend bij mijn vader en moest 300 euro per maand terug betalen. Hij is nu 2 maanden afbetaalt.

Comment

Aangezien er blijkbaar nog serieus op gereageerd word :

19J - Rover 25 - 5000€ geleend over 2 jaar (Lening op mijn bijberoep in die tijd gezet).

Volgende wagens, door mijn bijberoep, allemaal cash kunnen betalen.
      (Jag X-Type V6, Honda s2000, Mitsu Evo7 FQ300)

Comment

Ik dacht zo ergens tussen 800 en 900 euro/maand (door bvba).
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

[quote=decat;3741290]Wat onze architekt zegt, topicstarter is precies een beetje jaloers op de jonge gasten met hun dikke bakken. Nu zij het zo.

ik durf het gerust eerlijk toegeven dat ik een beeke jaloers ben op sommige.
          Maar dan wel op een gezonde manier jaloers.
          Als je weet dat sommige mensen al een serieuse som afbetalen voor hun auto verdwijnt die jaloezie vlug ze.
          Ik geniet graag van het leven en van een auto kan je niet eten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door peugeot -freak Bekijk Berichten
            Als ik hier eens de soorten wagens vergelijk met de leeftijd van sommige bestuurders lijkt het me wel eens leuk om te weten te komen hoeveel jullie per maand af betalen??
            Als men durft eerlijk te zijn natuurlijk.

ps: die van mij is betaald
            Oorspronkelijk geplaatst door peugeot -freak Bekijk Berichten
            Het geld heb ik geleend bij mijn ouders en ben dit nu op eigen tempo aan het terug betalen.

nog 4750€ te gaan
            Zoek de fout...

Ga je de startpost nog corrigeren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
              Ik niet.
              Schrijf me dan wat over aub

Jomor, je gaat er wel iets voor moeten doen, zomaar geld cadeau geven doe ik niet.
              Mijn gras afrijden of mijn auto wassen ?

Comment

[quote=peugeot -freak;3741413]
                Oorspronkelijk geplaatst door decat Bekijk Berichten
                Wat onze architekt zegt, topicstarter is precies een beetje jaloers op de jonge gasten met hun dikke bakken. Nu zij het zo.

ik durf het gerust eerlijk toegeven dat ik een beeke jaloers ben op sommige.
                Maar dan wel op een gezonde manier jaloers.
                Als je weet dat sommige mensen al een serieuse som afbetalen voor hun auto verdwijnt die jaloezie vlug ze.
                Ik geniet graag van het leven en van een auto kan je niet eten.
                Alles moet in verhouding van het inkomen gebeuren hé.
                Als je maar 1200€ verdient moet je natuurlijk geen zware BMW afbetalen aan 800€/maand.
                De vriendin en ik werken beiden in shiften en verdienen goed onze kost, dus moeten ons zeker ni zeer doen om eens een folieke voor mij te permitteren zoals een auto ofzo...

Comment

0.00 euro , als je je auto niet cash kan betalen dan ga je beter te voet.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunther112 Bekijk Berichten
                    919€/maand
                    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                      0.00 euro , als je je auto niet cash kan betalen dan ga je beter te voet.....
                      bullshit
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
                        waarom ?

Comment

Peugeot 307 SW: geen weet of die betaald is, het is de mijne niet

Comment

waarom ?
                            da kan ik nie betalen per maand zenne :p maarja ge hebt mensen met geld he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                              Groot gelijk!

Vroeger (toen ik nog klein was) ging een redelijk groot gedeelte van mijn budget naar m'n wielen.
                              Nu ik een gezin heb, zijn die prioriteiten verschoven en gaat er meer naar het huis, enz.
                              Ik voel wel stillekesaan een midlife-crisis opkomen waarin dat evenwicht hersteld zal worden
                              Ja, een huis, dat kost geld, en kinderen ! Nog meer !

Ik heb mijn eerste midlife-crisis achter de rug. Een moto was het resultaat

Comment

waarom ?
                                Voor welke wagen Gunther ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                                  Voor welke wagen Gunther ?
                                  Mercedes C320 4matic

Comment

Alle wagens van 40.000 euro die gefinancieerd zijn kosten dat per maand hé

Comment

en gigantisch veel werken....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                                        Alle wagens van 40.000 euro die gefinancieerd zijn kosten dat per maand hé
                                        da vind ik goe zot he ... koopt da dan als ge da bijeen hebt gespaard he

Comment

Vroeger was het maximum dat ik ooit had uitgegeven voor een auto: 400.000 bfr
                                          Dit was voor een Alfa 75 twin-spark ( 2j oud) waarvoor ik 8000 bfr per maand afbetaalde .
                                          ( perte-totale gereden )
                                          Mijn 1ste nieuwe dure auto was mijn E90 die ik nieuw heb gekocht en waarvoor ik 1000€ per/maand afbetaalde .( Was op 3 jaar )
                                          Na 2 jaar heb ik de rest toen wel in 1 keer afbetaald .
                                          De E36 M3 in 1 keer betaald
                                          De 535d ook in 1 keer betaald

Ik ben niet tegen lenen voor een auto als je het geld effectief staan hebt om in 1 keer te betalen moest het nodig zijn

Als mijn huis is afbetaald koop ik mij een nieuwe Porsche , op afbetaling natuurlijk

Comment

Working...
                                          X