Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Als ik hier eens de soorten wagens vergelijk met de leeftijd van sommige bestuurders lijkt het me wel eens leuk om te weten te komen hoeveel jullie per maand af betalen??
    Als men durft eerlijk te zijn natuurlijk.

ps: die van mij is betaald

E46 320d = betaald
    E39 M5 = betaald
    E36 M3 = betaald

Voor de E46 ben ik wel gaan lenen. Daarvoor betaalde ik ongeveer 450€ per maand.

Comment

De mijne is ook betaald ,maar dit hebben jullie gedaan .

Comment

Aub أبدا موا!

Comment

ik heb de mijne nie moeten afbetalen :p
          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Mazda, cash betaald.

Pug 3 jaar een kleine 300 per maand, ondertussen al wel een jaartje effen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
              Dank u .

Comment

Als d'r een ding is dat ik nooit op afbetaling wil kopen, dan is het eenen auto!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Betaald.

Comment

b

gewoon betaald hier ook

B

Comment

afbetaling is precies nie populair he ?
                      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Toen ik'm kocht 1000€ per maand, aan onze pa.

Comment

Cash betaald.

Comment

Tis net waar je prioriteiten liggen. In tegenstelling tot de meesten leen ik liever op de korte termijn dan op de lange termijn, dus de verbouwing volledig cash.. en als gevolg de auto voor een deel op afbetaling = 355 per maand (lening van 12K)
                            Als ik leen, dan altijd max 2/3e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Als d'r een ding is dat ik nooit op afbetaling wil kopen, dan is het eenen auto!
                              Ook al heb ik mijn auto netjes betaald, ben ik het niet eens met je stelling. Er zijn genoeg situaties waarin ik het verantwoord vind om te gaan lenen voor een auto. En dat zijn dan de situaties waarin iemand écht een auto nodig heeft (bijvoorbeeld om 's nachts van en naar werk te pendelen) en op dat moment nog niet de centjes bij elkaar gespaard heeft om een auto cash te betalen...

Comment

Betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Ook al heb ik mijn auto netjes betaald, ben ik het niet eens met je stelling. Er zijn genoeg situaties waarin ik het verantwoord vind om te gaan lenen voor een auto. En dat zijn dan de situaties waarin iemand écht een auto nodig heeft (bijvoorbeeld om 's nachts van en naar werk te pendelen) en op dat moment nog niet de centjes bij elkaar gespaard heeft om een auto cash te betalen...
                                  Als ge niet het geld hebt om die auto te kopen die je wilt kopen, tijdelijk voor iets goedkoper kiezen he.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Cash in een envelopke naast mij naar Duitsland gereden als passagier bij Jerre in de doos en zelf betaald. Zal ik nooit vergeten makker!

Lenen doe ik enkel voor een huis

Doet me denken aan dat verhaal van die kerel die een M3 cabrio ging testrijden met het dak open en al het geld vloog daarna over de snelweg
                                    Last edited by Jerain; 23/11/2009, 20:08.

Comment

Als ge niet het geld hebt om die auto te kopen die je wilt kopen, tijdelijk voor iets goedkoper kiezen he.
                                      Ik zeg ook niet dat je voor een auto van 20k moet gaan lenen in dat geval he.

Maar ik kan goed begrijpen dat je dan 4k leent voor een auto om niet in een frikandel van 800 euro te moeten gaan zitten.

Comment

Aankoop en herverkoop brengt meestal extra verlies met zich mee (BIV betalen + auto wordt ouder + krijgt meer kilometers -> wordt sowieso minder waard)... een lening aangaan en dat extra verlies dáár betalen a.h.v. de rente die je de bank moet, dat is imo een net zo rationele beslissing als de jouwe.
                                        Life's too short. Not to. Live it.
                                        1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                        2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                        2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                        2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                        X