Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het lijkt me trouwens voor ondernemers beter om een wagen te financieren(ondanks het feit dat ze in principe genoeg geld hebben om de wagen te betalen) omdat op die manier cash beschikbaar blijft om te investeren, niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
      het lijkt me trouwens voor ondernemers beter om een wagen te financieren(ondanks het feit dat ze in principe genoeg geld hebben om de wagen te betalen) omdat op die manier cash beschikbaar blijft om te investeren, niet?
      En omdat je een auto fiscaal niet in 1 keer kan aftrekken

Comment

• Porsche cash betaald.

Astra is firmawagen en krijg ik maandelijks 53 Eur minder loon voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
          Porsche cash betaald.

Astra is firmawagen en krijg ik maandelijks 53 Eur minder loon voor.
          Voila dat dacht ik ook maar iederéén bleef maar herhalen dat een firmawagen hen niets kost terwijl ze de werkelijkheid niet kennen

Comment

• Firmawagen kost altijd iets, tenzij je er niet privé mee mag rijden. Vb: een camionette van het werk.

Hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Firmawagen kost altijd iets, tenzij je er niet privé mee mag rijden. Vb: een camionette van het werk.

Hebben ze mij toch altijd wijsgemaakt ...
              Inderdaad.

Comment

• M3 is betaald
                MINI kost mij 45 euro per maand
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten

Ik heb nog nooit geleend voor een wagen en denk dat ook nooit te doen. Als je echt dringend een wagen nodig hebt en de centen zijn er niet

Maar als het geld er wel is ?
                  Bv je hebt een spaarboekje van 25.000€ en je wil een auto kopen van 25.000€ .
                  Dan kun je toch gerust een lening afsluiten voor bv de helft van dat bedrag en de andere helft wel van uw spaarboek .
                  IK zou me wel niet op nul zetten voor een auto , dat zeker niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                    Maar als het geld er wel is ?
                    Bv je hebt een spaarboekje van 25.000€ en je wil een auto kopen van 25.000€ .
                    Dan kun je toch gerust een lening afsluiten voor bv de helft van dat bedrag en de andere helft wel van uw spaarboek .
                    IK zou me wel niet op nul zetten voor een auto , dat zeker niet
                    of alles lenen en da bedrag schoon laten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                      Voila dat dacht ik ook maar iederéén bleef maar herhalen dat een firmawagen hen niets kost terwijl ze de werkelijkheid niet kennen
                      Het is een vorm van verloning. Dus ja, een firmawagen kost zeker geld.

Alleen is de som die je netto betaalt, belachelijk klein in vergelijking met wat een auto je anders kost.
                      Mijn maandelijkse brandstofkosten (tankkaart) bedragen bijvoorbeeld meer dan dat maandelijkse
                      bedrag. De aanschaf van de auto, het onderhoud en de verzekeringen blijven dan nog over.

Comment

• In mijn familie zijn ze tegen lenen voor een auto en veel geld geven ze niet uit ook voor een auto .
                        De duurste auto die in onze familie rond rijdt is een Opel Zafira van mijn zus die toen 17 of 18.000€ heeft gekost ( ze rijden er wel al meer dan 10 jaar mee nu )
                        In het begin dat ik de E90 had en ik was nog niet zo lang zelfstandig , toen heb ik eens op een familiefeestje laten vallen hoeveel ik afkorte voor die auto ...
                        Je had hun gezicht moeten zien
                        Last edited by ; 24/11/2009, 12:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          of alles lenen en da bedrag schoon laten staan.

Sssttttt ik wou het lening bedrag niet te hoog stellen

Comment

• De Fiat 500 firmawagen staat op mijn loonbriefje voor iets van een €140/maand, denk ik.
                            BX GTi cash betaald.

Moest ik ooit moeten lenen voor een droomauto, zou ik daar géén problemen mee hebben, trouwens.
                            Last edited by Thorens; 24/11/2009, 12:06.
                            2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• grammatica fout in de titel trouwens aangepast
                              ----------------------------------------------------------------------------------
                              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                              Pictures here: BMW 7 Series
                              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                              It might need half a starsystem to turn around,
                              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Als ge niet het geld hebt om die auto te kopen die je wilt kopen, tijdelijk voor iets goedkoper kiezen he.
                                Kortzichtigheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom zoveel mensen categoriek tegen lenen voor een auto zijn.
                                  Ik had verwacht dat er veel meer mensen lenen .
                                  Er lenen veel mensen voor hun auto, maar na het lezen van vele reacties hier durven die niet meer reageren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                    Zo denk ik er ook over!

Ik heb nog nooit geleend voor een wagen en denk dat ook nooit te doen. Als je echt dringend een wagen nodig hebt en de centen zijn er niet, zou ik voor iets goedkoop gaan als tussenoplossing.
                                    je moet wel iets van centen hebben natuurlijk... Als je pas afgestudeerd bent, en je hebt een auto nodig om naar je werk te geraken, dan zit er bijna niets anders op dan te lenen.

ik heb het geluk gehad dat mijn ouders een deel van mijn (nieuwe) ford fiësta betaald hebben, dat ik al iets gespaard had, en dat ik het resterende bedrag bij mijn ouders kon lenen.

Ik reken er wel op dat ik 10 jaar met die auto zal blijven rijden, dus dan vind ik het niet zo erg dat hij veel gekost heeft in vergelijking met wat ik had aan spaargeld.

Ik kan niet geloven dat veel pas afgestudeerden een auto kunnen kopen zonder hulp van de ouders of zonder te lenen.

Comment

• Ik heb een lening op de focus van 335€/maand, nog 2j af te betalen.
                                      De moto is volledig cash betaald.

voor een auto zal ik altijd lenen -> wrm? Omdat de intrest op de lening van een auto verwaarloosbaar is in vergelijking met de intrest die je verliest bij cash betaling.
                                      Ik heb nu meer intrest op men spaarboek (waark nie aankom) dan de intrest die ik afbetaal op de lening van men auto.
                                      Ik heb liever geld op den boek staan dan niets op den boek. Uiteindelijk wordt het ook men eigendom zé
                                      BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Ik betaal trouwens zelf af voor mijn A3. Het was lenen of nog 3-4 jaar wachten en ondertussen met een krel rondrijden waarmee ik eigenlijk niet wou rondrijden. Het plezier dat ik nu telkens beleef door met mijn A3 te kunnen rondrijden is mij die extra kost van de lening wel waard.

En om een bedrag te noemen, de A3 kost mij rond de € 500 per maand (enkel lening natuurlijk). Dat had minder kunnen zijn, maar dan stond mijn bankrekening op € 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik betaal trouwens zelf af voor mijn A3. Het was lenen of nog 3-4 jaar wachten en ondertussen met een krel rondrijden waarmee ik eigenlijk niet wou rondrijden. Het plezier dat ik nu telkens beleef door met mijn A3 te kunnen rondrijden is mij die extra kost van de lening wel waard.

En om een bedrag te noemen, de A3 kost mij rond de € 500 per maand (enkel lening natuurlijk). Dat had minder kunnen zijn, maar dan stond mijn bankrekening op € 0
                                          Klopt. Ik betaal nu rustig verder af zonder dat het mij pijn doet. De spaarboek glimlacht ook nog altijd en dat zal ik ook doen als ik een huis ga zetten.
                                          BMW 118D E87 M-pack

Comment

Working...
                                          X