Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    En toch ben ik van het principe dat eens ze een auto nodig hebben voor naar hun werk te gaan , ze er maar zelf voor moeten werken .
    Studenten met een auto vind ik niet kunnen sorry
    ²²²²

Mijn zoon wil de kleren niet dragen van mijn dochter
    Misschien komt dat nog

Comment

Met die auto werk ik en zo verdien ik centjes.
      Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
        Groetjes
        Maar je werkt ervoor dus daar heb ik geen probleem mee hoor , integendeel ..
        Jobstudenten die in het weekend gaan werken omdat ze graag een auto willen vind ik dik in orde

Comment

Maar je werkt ervoor dus daar heb ik geen probleem mee hoor , integendeel ..
          Jobstudenten die in het weekend gaan werken omdat ze graag een auto willen vind ik dik in orde
          Auto heb ik gekregen en de gas moet ik ook niet betalen. Die auto moet ik trouwens ook delen met de mamie, wanneer zij daar zin in heeft om mee te rijden.
          Verrijd ik te veel benzine/gas dan betaal ik het zelf of geef ik haar een dikke cadeau voor haar verjaardag/nieuwjaar. 5 massagebeurten van 1.5 u/per massage vo een dikke 300 Euro

Ik moet ook zeggen dat ik haar Keppekindje ben . De andere twee broers zouden nooit zo'n wagen krijgen. De kleinste zeker niet met zijn arrogant rijgedrag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
            Kweet niet of dat dat een steek onder water was, maar ik woon al lang niet meer bij de mama hoor
            Zeker geen steek onder water hoor!

Comment

En toch ben ik van het principe dat eens ze een auto nodig hebben voor naar hun werk te gaan , ze er maar zelf voor moeten werken .
              Ik vraag me af waarom je dat er bijbrengt, ik zeg nergens dat de kinderen een auto hoeven te hebben Die krijgen ze van mij ook niet hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                Groetjes
                Ik heb met mijn vakantiegeld een eerste auto gekocht, altijd geprobeerd om met het openbaar vervoer te kunnen gaan werken, .. Dus ze hoeven u geen auto te geven omdat je dan enkel kan werken. Maar als ouders dat willen doen, so be it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Je laat overkomen alsof mensen enkel lenen omdat ze hem zo niet kunnen betalen, en dat ze dat beter dus niet zouden doen (lenen = boven uw stand shoppen). Daar heb ik een probleem mee. Hoe jij je wagen financiert is uw probleem
                  Ik heb er geen probleem mee dat mensen gaan lenen voor de aankoop van hun auto en ik wil ook niet zeggen dat die dan boven hun stand leven, ik kan iemand anders zijn rekening niet maken. Ik heb het enkel over mijn eigen situatie.

Comment

Dan ist u vergeven

Ik moet wel toegeven dat ik als student ook zo dacht, ik moet nen auto hebben om te gaan werken, ipv ik ga werken zodat ik achteraf een auto kan kopen
                    Uiteraard is dat de schuld van MTV!

Mijn eerste serieuze job was nu ook wel vertegenwoordiger, dus dat had er ook mee te maken
                    Als vertegenwoordiger geven ze u toch een auto van het werk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                      Maar dat is het net, het levert wel voordelen op. Om de 3 jaar een nieuwe wagen, geen grote onderhoudskosten, geen problemen met verkoop van wagen.
                      Kan je dat eens uitleggen met wat cijfers, ik kan niet geloven dat het goedkoper is om een wagen te kopen,de lening af te betalen op 3jaar en dan een nieuwe wagen te kopen met een nieuwe lening. Is het gewoon niet gemakkelijker het bedrag dat je afbetaald op een spaarrekening te zetten en dat geld dan na 3 jaar te gebruiken voor de aankoop. Dit heeft het voordeel dat de bank jou intrest geeft ipv jij aan de bank.

Comment

• En het voordeel dat, als er plots iets gebeurt, uw bankrekening zo leeg is als maar kan zijn Maar je hebt dan wel je auto !
                        Last edited by caoimhin; 27/11/2009, 14:25.

Comment

En het voordeel dat, als er plots iets gebeurd, uw bankrekening zo leeg is als maar kan zijn Maar je hebt dan wel je auto !
                          Nee

Het enige verschil is dat je anders 3 jaar moet wachten om hem te kopen.
                          Elke maand 300€ sparen en na 3 jaar auto kopen == direct auto kopen en 300€/maand afbetalen he.

Aan de stand van de bankrekening verandert dat niks (intrest buiten beschouwing gelaten)

Mooie dt fout trouwens

Comment

Tot als ze ook 2-3 kinderen hebben. En als ze elk een auto nodig hebben om te gaan werken. En ..
                            Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Ik vraag me af waarom je dat er bijbrengt, ik zeg nergens dat de kinderen een auto hoeven te hebben Die krijgen ze van mij ook niet hoor
                            Door bovenstaande post had ik de indruk dat de kinderen elk een auto nodig hebben volgens u om te gaan werken , en ik heb geantwoord dat ALS ze een auto willen en ze gaan werken ze die perfekt zelf kunnen kopen/betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Nee

Het enige verschil is dat je anders 3 jaar moet wachten om hem te kopen.
                              Elke maand 300€ sparen en na 3 jaar auto kopen == direct auto kopen en 300€/maand afbetalen he.

Aan de stand van de bankrekening verandert dat niks (intrest buiten beschouwing gelaten)

Mooie dt fout trouwens
                              Ik ga er wel al vanuit dat je al een deel geld hebt staan. En ipv dan door te sparen tot je cash kan neertellen, dan de lening aangaan en dat beetje spaargeld dat je al hebt bijhouden.

Comment

Niet tijdens de proefperiode
                                Dat is toch ook maar dom.

"Welkom bij het bedrijf, je mag direct naar klant x"

"Euhm, ik heb geen auto .."

"Ah oei. Euhm ja speel dan maar wat met de blokken"

Comment

• Wat een achterlijk gedoe

Comment

En het voordeel dat, als er plots iets gebeurt, uw bankrekening zo leeg is als maar kan zijn Maar je hebt dan wel je auto !
                                    Je kandat ook gewoon omdraaien he, zolang je afbetaald kan je geen euro sparen.
                                    Ik ga ook niet mijn laatste euro in mijn auto steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                                      Ik ga ook niet mijn laatste euro in mijn auto steken.

Je kan daarmee naar de bank gaan ipv IN uw auto te steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Groot gelijk!

Vroeger (toen ik nog klein was) ging een redelijk groot gedeelte van mijn budget naar m'n wielen.
                                        Nu ik een gezin heb, zijn die prioriteiten verschoven en gaat er meer naar het huis, enz.
                                        Ik voel wel stillekesaan een midlife-crisis opkomen waarin dat evenwicht hersteld zal worden

Ne firebird voor DDke ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                          Ne firebird voor DDke ?
                                          midlife-crisis =/= hij begint gevoelens te krijgen voor zijn zus.

aight?

Comment

Working...
                                          X