Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
    Studenten met een auto vind ik niet kunnen sorry
    Er zitten er hier nochtans wel een paar (understatement)

Ik had aan de unief ook een auto. Zelf betaald door te werken.
    Een Mercedes 200 D W124, yihaaaa

Comment

Ik ben student en heb een wagen, wat is dit nu?
      Ik heb er mooi voor gewerkt 3 zomers lang, nog steeds elke zaterdag, m'n ouders hebben géén enkele euro betaald en de verzekering staat op mijn naam.

Hier is nu toch niets mis mee ..

Moet ook zeggen, dat mijn huidig zaterdagwerk vereist dat ik een wagen heb, anders kan ik onmogelijk met het openbaar vervoer ernaartoe (en ik betwijfel of ik wel zou aangenomen geweest zijn moest ik geen rijbewijs/wagen gehad hebben)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten
        Ik heb er mooi voor gewerkt 3 zomers lang, nog steeds elke zaterdag, m'n ouders hebben géén enkele euro betaald en de verzekering staat op mijn naam.

Ik mag in Toerke zijn naam spreken denk ik als ik zeg dat hij het woord "gekregen" vergeten is in zijn zin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
          Voorwaarde om te beginnen was een auto hebben
          Hmmmm dan zal de term "vertegenwoordiger" wat overdreven zijn zeker? Ik heb nog nooit een deftige vertegenwoordiger gekend die met zijn eigen auto moet rondcrossen tijdens de proefperiode.
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Cash betaald, liever eerst sparen en dan pas bestellen dan omgekeerd. Uiteraard allemaal veel makkelijker als je nog thuis woont

Comment

Ja...waarom niet?
              Als ze er zelf voor werken?
              Ik heb een heel deel vakanties daarvoor opgeofferd ...en nu heb'k al een mooi bedrag.
              En met een klein bedrag van mijn erfenis af te halen op mijn 18de kan ik gerust een auto kopen (wat 'k ook ga doen) & ik snap niet waarom het niet zou kunnen..als het uit je eige zak komt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten

Moet ook zeggen, dat mijn huidig zaterdagwerk vereist dat ik een wagen heb, anders kan ik onmogelijk met het openbaar vervoer ernaartoe (en ik betwijfel of ik wel zou aangenomen geweest zijn moest ik geen rijbewijs/wagen gehad hebben)
                Volledig mee akkoord...
                Als je het zelf betaald...snap'k het probleem niet...

Als 'k tegenwoordig zie wat voor auto's de studenten mee krijgen van de ouders...dat vind'k pas niet kunnen...effe lekker stoer doen met het materiaal wat niet eens van hun is...belachelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                  0.00 euro , als je je auto niet cash kan betalen dan ga je beter te voet.....
                  zegt ferdinand die z'n auto kreeg van mama en papa

Comment

Maar je werkt ervoor dus daar heb ik geen probleem mee hoor , integendeel ..
                    Jobstudenten die in het weekend gaan werken omdat ze graag een auto willen vind ik dik in orde
                    Oorspronkelijk geplaatst door Double A Bekijk Berichten

Bovenstaande post niet gelezen ???

Ik ben zelfs content dat er nog studenten zijn die willen werken in het weekend voor een extra zakcent of voor een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ik mag in Toerke zijn naam spreken denk ik als ik zeg dat hij het woord "gekregen" vergeten is in zijn zin
                      Eigenlijk mocht dat woordje er nog bij in mijn zin yep

Comment

Maar je werkt ervoor dus daar heb ik geen probleem mee hoor , integendeel ..
                        Jobstudenten die in het weekend gaan werken omdat ze graag een auto willen vind ik dik in orde
                        Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                        Ja...waarom niet?
                        Als ze er zelf voor werken?
                        Ik heb een heel deel vakanties daarvoor opgeofferd ...en nu heb'k al een mooi bedrag.
                        En met een klein bedrag van mijn erfenis af te halen op mijn 18de kan ik gerust een auto kopen (wat 'k ook ga doen) & ik snap niet waarom het niet zou kunnen..als het uit je eige zak komt...
                        Alles lezen he

Comment

• Veel te veel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            midlife-crisis =/= hij begint gevoelens te krijgen voor zijn zus.

aight?

het feit dat je daar nog maar opkomt zegt niet veel goeds over jou.

Comment

• zalig topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
                                Volledig mee akkoord...
                                Als je het zelf betaald...snap'k het probleem niet...

Als 'k tegenwoordig zie wat voor auto's de studenten mee krijgen van de ouders...dat vind'k pas niet kunnen...effe lekker stoer doen met het materiaal wat niet eens van hun is...belachelijk
                                Alles in z'n context zien. Ik rij ook met de auto van m'n ouders naar school. Trein heb ik 1,5 jaar gedaan en dan kreeg ik een slechte treinverbinding. Sindsdien ga ik met de auto naar school, en mijn ouders vinden niet dat ik mijn vervoer naar school moet betalen. Ik stoef geenszins met m'n ouders hun auto of doe ook niet stoer daarmee. Ik gebruik hem gewoon om van A naar B te gaan, zonder show. Niet te rap conclusies trekken en veralgemenen.

Comment

• Eigenlijk zou er nog een ander topic moeten komen waarin staat hoeveel je :

1 - afbetaald voor je auto/auto's
                                  2 - hoeveel taks je betaald
                                  3 - hoeveel verzekering je betaald

Comment

• En een topic hoeveel uur per dag en hoeveel dagen per week sommigen werken...

Comment

• Wie vertelt er hier de waarheid?
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Eigenlijk zou er nog een ander topic moeten komen waarin staat hoeveel je :

1 - afbetaald voor je auto/auto's
                                        2 - hoeveel taks je betaald
                                        3 - hoeveel verzekering je betaald

foutje;

waarin staad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                          foutje;

waarin staad.
                                          wtf dude inside joke ofzo?
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X