Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pffrt,
400 euro belastingen? das peanuts... ge moogt die van mij betalen...
2200 en ne chick...
Dringend een huis kopen voor deftig (belastingen,vetzakskes ) af te trekken....
Waar ik werk(te) (IT, meer dan 120 man in dienst) startten de meeste Bachelors aan € 1800 BRUTO, en de Masters aan € 1900 BRUTO. Beiden met treffelijke auto (A3/4, BMW 1/3).
Ik blijf me verbazen over die discrepantie tussen dat (imho) zeer lage loon en de toch wel mooie auto's die je opnoemt.
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Blijkbaar niet, ik heb vorig jaar 900€ teruggekregen van de belastingen, deze jaar moest ik wel 400€ betalen...
Pittig detail: ik ben nog thuiswonend, maar verhuis wel binnen een paar maanden.
Dat is dus veel Je werkgever houdt te weinig af, waardoor je dus € 400 moet opleggen. Ik verdien meer dan € 500 bruto meer dan u en heb ook "maar" iets meer dan € 1500. Ik trek wel elk jaar ongeveer € 1300 terug.
Pffrt,
400 euro belastingen? das peanuts... ge moogt die van mij betalen...
2200 en ne chick...
Dringend een huis kopen voor deftig (belastingen,vetzakskes ) af te trekken....
Ik zou met veel plezier 2200€ belastingen betalen. het is om dat je ze verdiend ook.
Ik krijg 2000€ terug dit jaar, zal wel een reden hebben zeker ;-)
Dat is dus veel Je werkgever houdt te weinig af, waardoor je dus € 400 moet opleggen. Ik verdien meer dan € 500 bruto meer dan u en heb ook "maar" iets meer dan € 1500. Ik trek wel elk jaar ongeveer € 1300 terug.
Verklaart niet hoe ik het jaar ervoor 900€ terugtrok...?
Ja zelfde firma, zelfde loon en nee ik was niet pas afgestudeerd...
Begrijp ik niet, ik ben ook 24 woon thuis en om 1500 netto te verdienen moet ik 2400 bruto halen, geen 2100. Zoek het na op elke site 'bereken je nettoloon' en vul in 'alleenstaand, geen personen ten laste, 2400€' en je komt uit op 1500€ netto.
Begrijp ik niet, ik ben ook 24 woon thuis en om 1500 netto te verdienen moet ik 2400 bruto halen, geen 2100. Zoek het na op elke site 'bereken je nettoloon' en vul in 'alleenstaand, geen personen ten laste, 2400€' en je komt uit op 1500€ netto.
Telt gij uw maaltijdchecks er misschien nog bij om tot die 1500 te komen?
hmm, ik zal mijn loonbrief is inscannen, kan je het nazien, nee ik krijg nog 80€ maaltijdcheques boven die loon.
Ik krijg een voorschot rond de 25ste van 1200€ en dan rond de 5de het 2de deel rond zo'n 242€ ofzo dus is het rond 1442 € netto dat ik heb +80 € maaltijdcheques...
Ik krijg wel in de maand Mei en juni een kleiner loon ivm vakantiegeld dan heb ik rond zo'n 1200€ netto...
Ik zou met veel plezier 2200€ belastingen betalen. het is om dat je ze verdiend ook.
Ik krijg 2000€ terug dit jaar, zal wel een reden hebben zeker ;-)
Ik verdien zeker niet slecht,
maar als ik zie wat er elke maand al aanbelastingen van mijn pre gaat, en kijk dan naar het verschil tussen bruto en netto... dan bleit ik toch elke keer ze...
zeker als ze me dan op het einde van het jaar nog zo eens stevig trakteren....
Dermee dringend een eingendom kopen, zodat ik ook kan beginne terug trekken van die dieven!
maar als ik zie wat er elke maand al aanbelastingen van mijn pre gaat, en kijk dan naar het verschil tussen bruto en netto... dan bleit ik toch elke keer ze...
Ik verdien zeker niet slecht,
zeker als ze me dan op het einde van het jaar nog zo eens stevig trakteren....
Dermee dringend een eingendom kopen, zodat ik ook kan beginne terug trekken van die dieven!
en dan moogt ge bij diene brut nog eens 35% tellen die uwe baas afdraagt aan de staat. Die ziet gij niet eens.
Comment