Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Al bij al zijn we toch vies aan het afdrijven
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Pffrt,
      400 euro belastingen? das peanuts... ge moogt die van mij betalen...
      2200 en ne chick...
      Dringend een huis kopen voor deftig (belastingen,vetzakskes ) af te trekken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
        Ik werk vast en heb een een bruto inkomen van 2116€

netto komt dat overeen rond zo'n 1500€ dus 2400 bruto zal meer rond de 1600-1700€ liggen?
        Toen ik een bruto inkomen had van 2400€ dan was dat netto 1500€.
        Maar ja wel alleenstaand en geen personen ten laste...
        Maakt kennelijk veel verschil.

EDIT: En ja misschien ook in een andere 'schijf' terecht gekomen.
        Last edited by ; 29/01/2010, 20:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
          Waar ik werk(te) (IT, meer dan 120 man in dienst) startten de meeste Bachelors aan € 1800 BRUTO, en de Masters aan € 1900 BRUTO. Beiden met treffelijke auto (A3/4, BMW 1/3).
          Ik blijf me verbazen over die discrepantie tussen dat (imho) zeer lage loon en de toch wel mooie auto's die je opnoemt.
          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

netto komt dat overeen rond zo'n 1500€ dus 2400 bruto zal meer rond de 1600-1700€ liggen?
            Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade Bekijk Berichten
            Blijkbaar niet, ik heb vorig jaar 900€ teruggekregen van de belastingen, deze jaar moest ik wel 400€ betalen...
            Pittig detail: ik ben nog thuiswonend, maar verhuis wel binnen een paar maanden.
            Dat is dus veel Je werkgever houdt te weinig af, waardoor je dus € 400 moet opleggen. Ik verdien meer dan € 500 bruto meer dan u en heb ook "maar" iets meer dan € 1500. Ik trek wel elk jaar ongeveer € 1300 terug.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
              Hangt af van de belastingsschijf waar je invalt, niet?
              Voorbeelden (waar ik weet van heb):
              2200 bruto, ging 35% van af
              2600 bruto, ging 40% van af

Kan iemand dit verduidelijken?

Mvg,
              Als je werkgever het correcte bedrag afhoudt houd je nooit € 1500 over van € 2136 euro. Eerder tussen de € 1350 en de € 1400.

Comment

2400 bruto is appr 1670 netto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                  Pffrt,
                  400 euro belastingen? das peanuts... ge moogt die van mij betalen...
                  2200 en ne chick...
                  Dringend een huis kopen voor deftig (belastingen,vetzakskes ) af te trekken....

Ik zou met veel plezier 2200€ belastingen betalen. het is om dat je ze verdiend ook.
                  Ik krijg 2000€ terug dit jaar, zal wel een reden hebben zeker ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                    Ik blijf me verbazen over die discrepantie tussen dat (imho) zeer lage loon en de toch wel mooie auto's die je opnoemt.
                    Yep, that's the way it is.

Is een branche in IT die nogal dicht bij autoconstructeurs staat, vandaar goede voorwaarden in de leasings.

Als een auto belangrijk is, dan heb je chance. Is dat niet, dat heb je gewoon minder €€€.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Dat is dus veel Je werkgever houdt te weinig af, waardoor je dus € 400 moet opleggen. Ik verdien meer dan € 500 bruto meer dan u en heb ook "maar" iets meer dan € 1500. Ik trek wel elk jaar ongeveer € 1300 terug.
                      Verklaart niet hoe ik het jaar ervoor 900€ terugtrok...?
                      Ja zelfde firma, zelfde loon en nee ik was niet pas afgestudeerd...

Comment

• Begrijp ik niet, ik ben ook 24 woon thuis en om 1500 netto te verdienen moet ik 2400 bruto halen, geen 2100. Zoek het na op elke site 'bereken je nettoloon' en vul in 'alleenstaand, geen personen ten laste, 2400€' en je komt uit op 1500€ netto.

Samen sterk // Ensemble, on est plus forts

Telt gij uw maaltijdchecks er misschien nog bij om tot die 1500 te komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                          Begrijp ik niet, ik ben ook 24 woon thuis en om 1500 netto te verdienen moet ik 2400 bruto halen, geen 2100. Zoek het na op elke site 'bereken je nettoloon' en vul in 'alleenstaand, geen personen ten laste, 2400€' en je komt uit op 1500€ netto.

Inderdaad ,
                          juist eens gekeken bij mijn madam ...
                          Zij heeft 2450€ bruto en netto is dit 1550€ zonder maaltijdseks ( 30 uren week )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                            Maaltijdseks
                            Just

En sedert 2010 is het 7€ ipv van 6€ = 112€ erbij maakt 1662€ per/maand voor 30 uurtjes per week is niet slecht vind ik voor een vrouw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                              Begrijp ik niet, ik ben ook 24 woon thuis en om 1500 netto te verdienen moet ik 2400 bruto halen, geen 2100. Zoek het na op elke site 'bereken je nettoloon' en vul in 'alleenstaand, geen personen ten laste, 2400€' en je komt uit op 1500€ netto.

hmm, ik zal mijn loonbrief is inscannen, kan je het nazien, nee ik krijg nog 80€ maaltijdcheques boven die loon.

Ik krijg een voorschot rond de 25ste van 1200€ en dan rond de 5de het 2de deel rond zo'n 242€ ofzo dus is het rond 1442 € netto dat ik heb +80 € maaltijdcheques...

Ik krijg wel in de maand Mei en juni een kleiner loon ivm vakantiegeld dan heb ik rond zo'n 1200€ netto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                                Bwa een vrouw kan met maaltijdseks toch gemakkelijk 500 € per dag verdienen...
                                als je de frikandel van de man in haar mond bedoeld, denk ik dat ze dan zoiets kan verdienen ja
                                of bedoelde je dat de vrouw in de keuken bezig is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 190-EVO Bekijk Berichten
                                  Ik zou met veel plezier 2200€ belastingen betalen. het is om dat je ze verdiend ook.
                                  Ik krijg 2000€ terug dit jaar, zal wel een reden hebben zeker ;-)
                                  Ik verdien zeker niet slecht,
                                  maar als ik zie wat er elke maand al aanbelastingen van mijn pre gaat, en kijk dan naar het verschil tussen bruto en netto... dan bleit ik toch elke keer ze...
                                  zeker als ze me dan op het einde van het jaar nog zo eens stevig trakteren....
                                  Dermee dringend een eingendom kopen, zodat ik ook kan beginne terug trekken van die dieven!

Comment

maar als ik zie wat er elke maand al aanbelastingen van mijn pre gaat, en kijk dan naar het verschil tussen bruto en netto... dan bleit ik toch elke keer ze...
                                    Je zal zeker niet de enige zijn!

Comment

Ik verdien zeker niet slecht,
                                      zeker als ze me dan op het einde van het jaar nog zo eens stevig trakteren....
                                      Dermee dringend een eingendom kopen, zodat ik ook kan beginne terug trekken van die dieven!
                                      en dan moogt ge bij diene brut nog eens 35% tellen die uwe baas afdraagt aan de staat. Die ziet gij niet eens.

Comment

ge vergeet wel da je 2600 euro intrest moet afbetalen voor je 1300 terugtrekt hé
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ik betaal een 290 euro aan de bank van lening, dit 2 jaar lang.

Was juist begonnen met werken en had nog geen budget genoeg voor wagen te kopen.
                                          Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                                          2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                                          2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                                          2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                                          2015 Golf 7 GTD

Comment

Working...
                                          X