kan allemaal veel verschillen he... heb je kinderen, heb je onkostenvergoeding, heb je andere nettovergoedingen, bedrijfswagen die belast wordt? hetgeen dat telt is wat je netto in je pollekes hebt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel betaal jij af per maand voor uw bakske.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jorisvc Bekijk Berichtenkan allemaal veel verschillen he... heb je kinderen, heb je onkostenvergoeding, heb je andere nettovergoedingen, bedrijfswagen die belast wordt? hetgeen dat telt is wat je netto in je pollekes hebt!
maw het geld om iets mee te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMijn auto betaal ik af op 60 maanden, maar wel zonder intrest, cash volledig betalen had gekund, maar afbetalen zonder intrest klonk toch intressanter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMijn auto betaal ik af op 60 maanden, maar wel zonder intrest, cash volledig betalen had gekund, maar afbetalen zonder intrest klonk toch intressanter...
Met de verzekering enzo bij, zit ik ergens in de 300 per maand...
Hoe heb je dat geflikt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice!
Hoe heb je dat geflikt?
En ik rijd dan maar rond met 100pk en 17" velgenals ik da nog maar eens opnieuw kon doen hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenPa was werknemer, in totaliteit 43% korting en afbetalen zonder intrest
En ik rijd dan maar rond met 100pk en 17" velgenals ik da nog maar eens opnieuw kon doen hé...
Een Signum voor de prijs van een Corsa.
Comment
-
Bij mijn vorige werkgever had ik 2700 bruto en 1500 gemiddeld in het handje. Ik had een bedrijfswagen, hospitalisatieverzekering en pensioensparen. Bovenop die 1500 had ik nog een 100 € gemiddeld maaltijdcheques.
Als ik zo die bedragen hier zie zou ik wel eens willen weten waar dat verschil naar toe gegaan is! Ik betaalde verdorie een auto af die niet van mij was (ik had wel tankkaart).
Ik heb nu nieuw werk waar ik momenteel een startloon heb van 2200 bruto maar ik heb dan wel 1600 netto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut Bekijk BerichtenBij mijn vorige werkgever had ik 2700 bruto en 1500 gemiddeld in het handje. Ik had een bedrijfswagen, hospitalisatieverzekering en pensioensparen. Bovenop die 1500 had ik nog een 100 € gemiddeld maaltijdcheques.
Als ik zo die bedragen hier zie zou ik wel eens willen weten waar dat verschil naar toe gegaan is! Ik betaalde verdorie een auto af die niet van mij was (ik had wel tankkaart).
Ik heb nu nieuw werk waar ik momenteel een startloon heb van 2200 bruto maar ik heb dan wel 1600 netto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sleurhut Bekijk BerichtenBij mijn vorige werkgever had ik 2700 bruto en 1500 gemiddeld in het handje. Ik had een bedrijfswagen, hospitalisatieverzekering en pensioensparen. Bovenop die 1500 had ik nog een 100 € gemiddeld maaltijdcheques.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk BerichtenBij al die 0%-financieringen, zouden daar zaakjes te doen zijn als je zegt "welke korting krijg ik nog extra als ik cash betaal"?
Als je die financiering pakt krijg je korting van de invoerder/constructeur.
Als hij die wagen cash in ontvangst moet nemen tegen een lagere prijs, verliest de dealer (en verkoper) dus op die wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenAndere vraag die hier ook mee te maken heeft ...
Tot hoeveel mag je eigenlijk lenen voor een auto ?
Zit daar een maximum op van bedrag ?
Maximum looptijd lening?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMaximum looptijd 60 maanden,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMaximum looptijd 60 maanden, maximum bedrag, zolang ge het maar maandelijks betaalt...
713€ op 84 maand voor 50.000€
Aangezien ik mijne Vol au vent niet zelf maak zal ik het op deze manier moeten doen dus
En bij fortis op 72 maand zegt ir_fuel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenMaximum 60 maanden klopt niet , ik heb hier juist wat op het net gezocht en bij AXA mag je op 84 maand .
713€ op 84 maand voor 50.000€
Aangezien ik mijne Vol au vent niet zelf maak zal ik het op deze manier moeten doen dus
En hoeveel intrest betaalt ge uiteindelijk op die 50k?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten4jaar afbetalen voor een autoDan ben je aan het afbetalen voor een auto die je dan waarschijnlijk toch al niet meer hebt...
Comment
-
Comment