Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
4jaar afbetalen voor een auto Dan ben je aan het afbetalen voor een auto die je dan waarschijnlijk toch al niet meer hebt...
De meeste mensen houden hun auto ook wel een heel stuk langer dan de gemiddelde forummer hoor! 4 jaar een auto bijhouden is toch totaal zo uitzonderlijk niet? Ik denk dat een auto die privaat aangekocht wordt gemiddeld 4-6 jaar gehouden wordt.
De meeste mensen houden hun auto ook wel een heel stuk langer dan de gemiddelde forummer hoor! 4 jaar een auto bijhouden is toch totaal zo uitzonderlijk niet? Ik denk dat een auto die privaat aangekocht wordt gemiddeld 4-6 jaar gehouden wordt.
Ik denk dat dat nog een laag gemiddelde is eerlijk gezegd.
Ik ben op drie jaar tijd aan m`n vierde exemplaar toe. Wel heb ik er daar nog drie van voor de deur staan. Ik raak te snel gehecht aan materiële zaken.
Mijn broers/zussen en andere familieleden doen minimum 10 jaar met hun auto's ...
Logisch dat ze mij soms zot verklaarden vroeger toen ik elke 6maand van auto veranderde
Comment