Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Over and out voor SAAB
Collapse
X
-
hopelijk vinden wij nog lang onderdelen voor onze Saabs, maar ik ben niet zeker hierin evenveel geluk te hebben als met mijn Spitfire : voor de engelse sportwagen(tjes...) blijft een markt bestaan omdat de eigenaars hun materiaal behouden en onderhouden. Dat de huidige Saab-owners dat ook zullen doen betwijfel ik ten zeerste : binnen een paar jaren zullen de twee laatste generaties uit ons landschap verdwijnen (bijna allemaal lease-wagens) en zullen nog enkel de fanaten van de (goede)) oude 900 "classic" overblijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenzou 't slim zijn om nu nog ne saab te kopen peinzen jullie??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Super Dooper Bekijk BerichtenAangezien het een gewone stopzetting is denk ik dat dit geen probleem zal zijn voor de garantie en het onderhoud.
Comment
-
Echt spijtig !
Was eergisteren nog bij mn dealer en die zag het nog helemaal zitten. Ze hadden deze maand al 8 nieuwe 9-5's in pre-order verkocht !
Gelukkig dat 't een garage met een supergoeie hoofdtechnieker is. Iedereen gaat daar sowieso op onderhoud blijven komen.
Maar echt spijtige zaak.
Saab.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenzou 't slim zijn om nu nog ne saab te kopen peinzen jullie??
2 als je zo'n grote korting krijgt dat punt 1 bijkomst is, dan ook ja, misschien
3 als je rekening houdt dat het net dealers zal uitdoven, dan neen, waarschijnlijk
...
tenzij je meent de wagen voorgoed te behouden, zelf te onderhouden, de onderdelen op termijn zelf te zullen opzoeken (het laaste pas na 10 jaar, maar ook dat is vlug voorbij...)
het wordt dus een hobby wagen (wel een toffe als je zo een V6 Aero Cabrio kiest !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJoepie!
Een 900 en 9000 zullen nog uniek geweest zijn, maar de laatste reeks waren gewoon Vectra's in een ander kleedje. Daarmee kan je niet concurreren met de Duitse premiummerken.
duidelijk niet als je de geschiedenis van de 9000 niet kent (thema, croma 164...)
je zou verbaasd zijn hoeveel onderdelen van mijn 96 geleend zijn bij andere merkensaab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
Porsche 993 (1994)
Comment
-
Vorige maandag maakten ze bij Radio 1 nog een mooie storie over Saab.
Saab´s zijn voor rare mensen,spijtiggenoeg zijn het net deze merken die verdwijnen.Eerst Rover nu Saab.
http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=11&qsODfile=/media/audio/r1stor20091214saabfans
Comment
-
Hoopvol nieuws uit Nederland!
Heet nieuws moet natuurlijk meteen op Autoblog, maar zo blijven we aan de gang. Na het bericht afgelopen vrijdag dat Spyker en GM er definitief niet uit kwamen wat betreft de Saab-deal, roepen de Hollanders nu ineens dat ze een nieuw aanbod hebben gedaan waarbij de struikelblokken verleden tijd zouden zijn. Make up your mind […]
Mijn eeuwig respect voor Muller en de zijnen om gewoon al te proberen om dit iconische merk op de baan te houden. Ben ik als autoliefhebber zeer blij mee. De Zweden stonden erbij en keken ernaar. Wat meer chauvinisme en trots zou best op zijn plaats zijn.
Al kun je twijfels hebben bij de vraag of ze bij Spyker bekwaam genoeg zijn om dit verhaal tot een goed einde te brengen. Sowieso liever dit dan de endgame voor Saab.
Comment
-
Comment
Comment