Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor zij die het graag weten. In de GT2 staken wel adaptieve stoelen en Porsche heef mij 1u werk aangerekend, oftewel 64 Eur excl BTW voor het verwijderen van de SATNAV..
Echt eh. Porsche zijn schoon auto's, maar dat daar weer d'Ieteren aan vast hangt met hun praktijken betekent dat ik noodgedwongen BMW blijf rijden .
Audi R8 van 't zelfde. Lambo is ook van/via d'Ieteren. Ferrari en Maserati zijn Fiat en dat is niet compatibel met onze wegen. Enige wat er nog overschiet is Aston Martin als het duurder mag, Mercedes (maar mijn verzekeringsmakelaar weet daar al genoeg verhalen van) en BMW... Of een Nissan
Wiessmann, ik denk dat ik daar eens naar ga kijken
Dit is brute pech
Er zijn ook Bmw eigenaars die soort gelijke aan de hand hebben gehad
Een voorbeeld : Een klep die is losgekomen en de motor om soep heeft gedraait , Bmw heeft gezegt dat dit een fabrikage fout was en dat de klant een nieuwe motor krijgt alleen moet de klant de plaatsing kosten betalen.
Alleen moesten mensen die dit aan de hand hadden 2500euro betalen en dat is veel erger dan 400euro
Wat ik wil zeggen is dat jij niet de enige bent die dit soort van dingen aan de hand heeft gehad .
Je gaat niets kunnen beginnen tegen Porsche al vind ik het heel jammer.
Ik heb het ongeveer hetzelfde voorgehad met de Lotus, Ik was aan het rijden en plots maakte die een raar geluid.
Ik dacht aan de nokkenassen dus ik ben onmiddellijk gestopt en het bleek dat er geen olie meer in de motor was, noppes! dus 3,5l olie ingedaan en naar huis gereden. eerst was het beter maar na 5 km begon het weer. Dus auto op aanhangwagen en naar dealer.
Wat bleek, er een klein stukje uit een klep en al de olie was opgebrand door de motor. Volgens de dealer onze fout want wij rijden daar te hard mee
Nu moet je mij eens uitleggen hoe je anders rijdt met een Lotus
Dus ze wilden niet herstellen op garantie. Dit was onaanvaardbaar voor ons dus onmiddellijk contact opgenomen met Lotus UK en de week erna is daar beslist dat alles onder garantie hersteld moet worden
dmz een volledig nieuwe motor! maar omdat dit de 1 van de meest gebruikte Lotussen is willen ze hem volgen om te kijken wat die doet en waaraan ze zich kunnen verwachten bij de anderen.
Geen probleem, maar plots was de dealer van mening dat wij 1000€ aan uren moesten betalen!
Zogezegd hadden wij de motor aan hun te danken en moesten wij dan de werkuren betalen
Maar die vlieger is niet opgegaan! Nog een telefoontje naar Lotus UK en het was opgelost, Ze probeerden gewoon hun zakken wat te vullen!
Zo zie je maar, de aanhouder wint! (heeft wel bijna 2 maand in beslag genomen)
Ik zou massaal een boze mail sturen naar Porsche DE en mss komt er wel verandering in
@ Rami, idd is "De" Porsche nieuwjaarsbrief!
Ben er mee bezig, voorlopig geen positief gevolg...
@ Wooter; sterk afhankelijk welke dealer
Deze zomer serieuze problemen met de 3 jaar oude 1 reeks (ondertussen onze 5° BMW) van mijn vrouw gehad
Brugge: maakten overal problemen rond, duurde 3 maand zonder oplossing maar telkens wel te betalen
Loschristie: na diagnose, alles onder garantie vervangen zonder enig probleem + verontschuldigingen vanwege BMW-Bornem!
Na de vele nutteloze telefoontjes en loze, dubieuze beloftes; "laat ons eerst het systeem vervangen mits betaling en dan zien we wel..."( ok?), ondertussen zelf de "bom" onschadelijk gemaakt!
Enkel de batterij en niet de volledige module vervangen... net geen 6' werk! kost 55 Euro ipv de 399 euro. Oja en nog wat bel-eurootjes.
Comment