Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bommelding van Porsche Import Drogenbos gekregen!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
    @ 190K en zonder deftige stoelen!
    Steken er adaptieve sportstoelen in ofzo?
    Ik ben niet van dichtbij gaan kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Steken er adaptieve sportstoelen in ofzo?
      Ik ben niet van dichtbij gaan kijken.
      Niet eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
        misschien hier al gezegd
        maar ik snap het probleem bij proche niet. waarom zouden ze heel systeem moeten vervangen als het probleem de batterij is.

een li-ion batterij is per defenietie niet de exploderende-gsm batterij he. Bijna alle batterijen in laptops,gsm, en andere electronica zijn li-ion. Enkel een slecht gefabriceerde batterij kan exploderen (trouwens een auto accu die stuk is kan ook exploderen met veel ergere gevolgen).
        Het moet dus perferct mogelijk zijn om de batterij te vervangen door een ander exemplaar van dezelfde voltage, afmetingen en connecties, enkel van betere kwaliteit (vb andere leverancier). Waarom jij enkel de keuzes krijgt om systeem uit te bouwen of volledig ander systeem in te bouwen vind ik een raadsel.

dat bedenk ik mij als ik je eerste post lees
        Niet perse, als de electronica van dat apparaat kan kortsluiten dan brand uw batterij op. Dus als er in die batterij geen electronica zit en wel in het apparaat, dan moet het hele apparaat vervangen worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
          Niet perse, als de electronica van dat apparaat kan kortsluiten dan brand uw batterij op. Dus als er in die batterij geen electronica zit en wel in het apparaat, dan moet het hele apparaat vervangen worden.
          ok, maar dan moet enkel het stuk waar de batterij in huis en zorgt voor opladen vervangen worden (of eventueel andere component die kortsluiting veroorzaakt). al de andere boel in dit geval wel redeljik wat denk ik aangezien het anti-diefstal spull is moet niet vervangen worden volgens mij om het 'veilig' te maken.

Comment

Ik weet niet hoe modulair dat systeme opgebouwd is het kan zijn dat omwille van de anti-diefstal veiligheid en waterdichtheid enzovoort alles in 1 verzegeld blok zit.

Comment

Voor zij die het graag weten. In de GT2 staken wel adaptieve stoelen en Porsche heef mij 1u werk aangerekend, oftewel 64 Eur excl BTW voor het verwijderen van de SATNAV.

Ik heb nog eens vriendelijk gevraagd wat de reden daarvoor was en Geert had het over het feit dat er geen garantie meer is op de wagen ... Ik had geen zin om te discussiëren over 64 Eur, maar het zal mijn beslissing voor een volgende garagebezoek zeker beïnvloeden.

Comment

Voor zij die het graag weten. In de GT2 staken wel adaptieve stoelen en Porsche heef mij 1u werk aangerekend, oftewel 64 Eur excl BTW voor het verwijderen van de SATNAV.

Ik heb nog eens vriendelijk gevraagd wat de reden daarvoor was en Geert had het over het feit dat er geen garantie meer is op de wagen ... Ik had geen zin om te discussiëren over 64 Eur, maar het zal mijn beslissing voor een volgende garagebezoek zeker beïnvloeden.
                dat had ik in uw plaats toch duidelijk laten merken.
                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
                  misschien hier al gezegd
                  maar ik snap het probleem bij proche niet. waarom zouden ze heel systeem moeten vervangen als het probleem de batterij is.

een li-ion batterij is per defenietie niet de exploderende-gsm batterij he. Bijna alle batterijen in laptops,gsm, en andere electronica zijn li-ion. Enkel een slecht gefabriceerde batterij kan exploderen (trouwens een auto accu die stuk is kan ook exploderen met veel ergere gevolgen).
                  Het moet dus perfect mogelijk zijn om de batterij te vervangen door een ander exemplaar van dezelfde voltage, afmetingen en connecties, enkel van betere kwaliteit (vb andere leverancier). Waarom jij enkel de keuzes krijgt om systeem uit te bouwen of volledig ander systeem in te bouwen vind ik een raadsel.

dat bedenk ik mij als ik je eerste post lees
                  Volgens Autophone, de installateur die voor Drogenbos de Satplus monteerde, hebben ze een overgangsmodule (?) gemaakt werkende met een "koude" Li-ion batt en moet niet het volledige systeem worden vervangen.
                  (Wat +/- 1200 Eur kost en niet 1500 EUR zoals Porsche mij in de nieuwjaarsbrief schrijft.)

Daggie; idd zoals ik ook al meegekregen heb is het werk te betalen "wegens buiten garantie... ouder dan 2j"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                    Volgens Autophone, de installateur die voor Drogenbos de Satplus monteerde, hebben ze een overgangsmodule (?) gemaakt werkende met een "koude" Li-ion batt en moet niet het volledige systeem worden vervangen.
                    (Wat +/- 1200 Eur kost en niet 1500 EUR zoals Porsche mij in de nieuwjaarsbrief schrijft.)

Daggie; idd zoals ik ook al meegekregen heb is het werk te betalen "wegens buiten garantie... ouder dan 2j"
                    owkee

het gaat dus, gaat in ieder geval pak minder werkuren kosten.
                    vind de prijs wel overdreven nog steeds
                    maar goed het gaat

Comment

Wel grappig, in 2006 Dell roept 4,1 miljoen batterijen terug. Apple 1 miljoen, Sony en anderen ook nog nen hoop. Allemaal gratis voor de consument, want z'n laptop van 400 euro zou wel is kunnen in brand vliegen. En in dat geval gaat het meestal over laptops waar niet eens de prijs van die batterij winst op gemaakt wordt.

4 jaar later, Porsche komt erachter dat ze dezelfde bucht gebruikt hebben, en vraagt er 400 euro voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                        Wel grappig, in 2006 Dell roept 4,1 miljoen batterijen terug. Apple 1 miljoen, Sony en anderen ook nog nen hoop. Allemaal gratis voor de consument, want z'n laptop van 400 euro zou wel is kunnen in brand vliegen. En in dat geval gaat het meestal over laptops waar niet eens de prijs van die batterij winst op gemaakt wordt.

4 jaar later, Porsche komt erachter dat ze dezelfde bucht gebruikt hebben, en vraagt er 400 euro voor
                        400?

1200 als ge de boel wilt laten vervangen (wat velen moeten aangezien zo een ding verplicht is bij veel verzekeraars)!

Comment

400?

1200 als ge de boel wilt laten vervangen (wat velen moeten aangezien zo een ding verplicht is bij veel verzekeraars)!
                          Nee, 400, Porsche betaalt de rest.

Comment

Nee, 400, Porsche betaalt de rest.
                            Azo

Dus ze doen toch ergens een geste

Comment

Voor zij die het graag weten. In de GT2 staken wel adaptieve stoelen
                              Off topic, maar was dat een zilvergrijze ? If so, dan "ken" ik de eerste eigenaar...

Comment

Jep.

Ik dacht dat het een nieuwe was, maar zo goed heb ik niet gekeken.
                                In Latem staat trouwens een witte MK2 GT3. Ik weet wel niet of het een ClubSport is, wat toch wel essentieel is voor een GT3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                  Off topic, maar was dat een zilvergrijze ? If so, dan "ken" ik de eerste eigenaar...
                                  Ja t is ne zilvergrijze, maar t is ne volledig nieuwe, dus geen eerste eigenaar

Comment

Jep.

Ik dacht dat het een nieuwe was, maar zo goed heb ik niet gekeken.
                                    In Latem staat trouwens een witte MK2 GT3. Ik weet wel niet of het een ClubSport is, wat toch wel essentieel is voor een GT3
                                    Die is op zijn zachtst gezegd bizar uitgerust qua opties (en geen CS)

Comment

Ja t is ne zilvergrijze, maar t is ne volledig nieuwe, dus geen eerste eigenaar
                                      't Zou me verbazen, maar de GT2 van prins Laurent staat daar ook (zilver + adaptieve sportzetels), zou wel toevallig zijn hé...

Comment

Die is op zijn zachtst gezegd bizar uitgerust qua opties (en geen CS)
                                        Er was hier eens een forummer die zijn GT3 ook zo geconfigureerd heeft

Twist of the mind........ of "verstand komt met de jaren"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                          Er was hier eens een forummer die zijn GT3 ook zo geconfigureerd heeft

Twist of the mind........ of "verstand komt met de jaren"
                                          ik voel me aangesproken

idd verstand komt met de jaren, ik had gewoon nen turbo moeten kopen

Comment

Working...
                                          X