Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe rijdt u veilig door de sneeuw?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lang geleden had ik een W124 230 E. Had 4 automatische versnellingen en vertrok ook bijna altijd in tweede. Behalve bij volle gas. Had je in feite maar 3 versnellingen die effectief gebruikt werden.
    Mijn auto nu vertrekt altijd in eerste, maar je kan die manueel wel naar tweede en zelfs naar derde tikken. Vraag me af of hij dan ook in derde zou vertrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Lang geleden had ik een W124 230 E. Had 4 automatische versnellingen en vertrok ook bijna altijd in tweede. Behalve bij volle gas. Had je in feite maar 3 versnellingen die effectief gebruikt werden.
      Mijn auto nu vertrekt altijd in eerste, maar je kan die manueel wel naar tweede en zelfs naar derde tikken. Vraag me af of hij dan ook in derde zou vertrekken.

Het kan.... Koppel de kabelboom los van de automaat en hij zal in 4de ofzo vertrekken en ook blijven, natuurlijk. Ook als de versnellingsbak in noodloop gaat zal hij in een standaard stand gaan wat meestal 3de of 4de versnelling is. Hiervoor moet geen enkele klep of koppeling bedient worden en heb je enkel oliedruk nodig.

Comment

• Is wel veel leuker rijden nu met die moderne boiten tov vroeger. Je hebt geen verliezen meer.

Comment

Working...
        X