Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij Bmw financial services zelf, geen onderhoud enz inbegrepen wel jaarlijkse taksen. Het is wel een premium select dus geen nieuwe wagen.
Ook zonder voorschot
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Restwaarde heb ik op 7000 euro laten zetten na 3jaar dus dat valt goed mee
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Ligt de afschrijvingstermijn van een leasecontract niet lager dan die van een volledige aankoop ?
Mijn moeder voert een vrij beroep uit, en zij mag haar rentingcontract volledig afschrijven op drie jaar, terwijl een aankoop slechts op vijf jaar kan afgeschreven worden.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
@toerke
Je moet de afweging maken tussen kosten en baten natuurlijk.
In mijn geval (80 000km per jaar) kan ik op zelfstandige basis wel een leasing nemen maar dat zou mij veel te duur uitkomen doordat het lease termijn nooit uitgedaan zal worden, maar de km wel. Kopen en zelfs beslissen wanneer je verkoop en tegen welke waarde is dan voordeliger als je het mij vraagt.
Maar inderdaad, soms heb je 'kosten' nodig, liever met en grotere auto rijden en minder belastingen betalen dan een kleine auto kopen/leasen en op het einde van het jaar 33,99% afgeven aan de staat, het hangt van u af ;-)
heb je recentelijk nog leasingprijzen opgevraagd bij de maatschappijen. Het gaat hier ook over 40000 km per jaar en dan gaat het meestal fors de hoogte in als je afwijkt van hun 30000 km/jaar.
Liggen trouwens in de clinch omtrent de bandenpost, want persoonlijk vind ik dat ze ons daar serieus aan het rippen zijn . Dus mogelijk vliegt die eruit en regelen we dat zelf.
@toerke
Je moet de afweging maken tussen kosten en baten natuurlijk.
In mijn geval (80 000km per jaar) kan ik op zelfstandige basis wel een leasing nemen maar dat zou mij veel te duur uitkomen doordat het lease termijn nooit uitgedaan zal worden, maar de km wel. Kopen en zelfs beslissen wanneer je verkoop en tegen welke waarde is dan voordeliger als je het mij vraagt.
Maar inderdaad, soms heb je 'kosten' nodig, liever met en grotere auto rijden en minder belastingen betalen dan een kleine auto kopen/leasen en op het einde van het jaar 33,99% afgeven aan de staat, het hangt van u af ;-)
Kosten heb ik genoeg , dus daarvoor moet ik het niet doen .
Dat is wel interessant.
Kan je hier (eventueel via pm) wat meer informatie over kwijt?
Mijn vriendin is op zoek naar een E81 met ongeveer dezelfde criteria.
Voor 300 euro/m (incl onderhoud, verzekering, tax) geraak ik enkel aan een peugeot 207, waarmee je dan 24.000 km per jaar mag rijden.
Ik kan dit doen via mijn ma. Het is een personeelslease van BMW Belux
De wagen zal wanneer mijn leasing afgelopen is terug te vinden zijn in de Premium Selection van BMW
Het is echt cheap! Ik kan bv een mini leasen voor 95 euro per maand
wagen: VW Touran 1.9 TDI 105pk B2B
opties: geen (denk ik, overerving. of toch, een aftermarket trekhaak)
looptijd : 4 jaar (maar dit is nu al bijna 4 maanden overschreden en nog steeds heb ik niet mogen bestellen :'( )
km/jaar: 35000
prijs: ??
Wagen: Fiat 500 1.2 Benzine Lounge (zie sig)
Opties: Lounge uitvoering (is al heel volledig, met Bluetooth handsfree en de hele mikmak)
Tijdspanne: 4 jaar
Km/jaar: 20.000 km
Prijs: Ik dénk €150 excl. BTW (incl. onderhoud & verzekering, excl. naft - aparte tankkaart)
Bij een rentingcontract staat de auto niet op je balans en ga je die ook niet afschrijven. De auto staat op de balans van de rentinggever en die schrijft die af terwijl jij enkel een huurkost betaald.
Klopt: men moet het onderscheid maken tussen de juridische eigenaar en de economische eigenaar. Bovendien is een leasing langs geen kanten een investering, kan dus idd nooit op de balans terecht komen, en kan dus nog minder afgeschreven worden. Leasing is gewoon een kost (boekhoudkundig gezien dan he.)
Comment