Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wagen: Ford S-Max 2.2 TDCI Titanium S
Opties: zo goed als alles wat mogelijk was, het multimediasysteem voor de kids heb ik niet genomen
Tijdspanne: 4 jaar
Km/jaar: 40000
Prijs: +1000
Als het je te doen is om een beeld te krijgen wat er zoal in de leasewereld rondbolt wil ik die van ons pa hier wel zetten.
Wagen: E60 520d
Opties: business edition (gps, leder, sportstuur,...), open dakje, sportzetels, trekhaak, full auto airco
Km/jaar: wordt ongeveer 25k/jaar mee gereden, is berekend op 30k/jaar
Prijs: 785 euro/maand excl btw, incl CO2-taks
Wagen: Skoda Octavia 1.9TDI Elegance DSG6
Opties: Company pack en nog een paar kleinigheden
Km/jaar: 26k/jaar, berekend op 32,5k/jaar.
Prijs: 404,80 euro/maand excl btw, excl verzekering, excl tankkaart.
Opties: pronavigatie-comfortzetels-leder-lichtkit-achteruitrijcamera-7 zitplaatsen- Rear entertainment system-stationaire verwarming-actieve vering- ... en nog wel een paar die ik nu vergeet
Als het je te doen is om een beeld te krijgen wat er zoal in de leasewereld rondbolt wil ik die van ons pa hier wel zetten.
Wagen: E60 520d
Opties: business edition (gps, leder, sportstuur,...), open dakje, sportzetels, trekhaak, full auto airco
Km/jaar: wordt ongeveer 25k/jaar mee gereden, is berekend op 30k/jaar
Prijs: 785 euro/maand excl btw, incl CO2-taks
vorige bedrijfswagen
Wagen: Astra Break 1.3 CDTI
Opties: Seat comfort pack, open dakje, full auto airco
Tijdspanne: 2 jaar
Km/jaar: 75.000
heb je recentelijk nog leasingprijzen opgevraagd bij de maatschappijen. Het gaat hier ook over 40000 km per jaar en dan gaat het meestal fors de hoogte in als je afwijkt van hun 30000 km/jaar.
Liggen trouwens in de clinch omtrent de bandenpost, want persoonlijk vind ik dat ze ons daar serieus aan het rippen zijn . Dus mogelijk vliegt die eruit en regelen we dat zelf.
nieuwprijsauto zo'n 31000 € excl. BTW, hier komt nog de 2500 € BIV bij
zo'n auto zou pakweg 2 jaar geleden maximaal 800 € gekost hebben in leasing, laatste jaar echter zijn bij onze huidige leasingmaatschappij alleszins de prijzen fors gestegen (en met de steekproeven die ik al eens deed was het op een ander niet beter).
Heb nog eens even gecontroleerd: komt op 963 € excl. BTW, excl. brandstof.
Voor dit budget had ik in 2000 dus een Mercedes ML
een C250 CDI zou mij ongeveer 1000 € gekost hebben, maar dan wel op 5 jaar ipv 4 jaar.
Dat van die 300 € voor die BMW 118d cabrio all in wil ik ook wel eens weten hoe hij dat gedaan heeft.
Wagen:Bmw M5
Opties:veel te veel
Tijdspanne:3 jaar
Km/jaar:25000
Prijs:1400 euro/maand
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Wagen:Bmw M5
Opties:veel te veel
Tijdspanne:3 jaar
Km/jaar:25000
Prijs:1400 euro/maand
en bij welke leasing is dat, want dit lijkt mij nogal wreed weinig zoals Naish ook al aanhaalt.
25000 km is natuurlijk ook niet zoveel, maar kan zeker de lage quotering niet alleen bepalen.
Is dit enkel financiële leasing met aankoopoptie van 15% en eerste downpayment van x%, want een operationele leasing, I don't think so
Comment