Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Ben jij zo iemand die op vrouw mept Maxime?
    Ja hoor! Mijn moeder, mijn zus, mijn vriendinnen. Allemaal hebben ze al minstens één keer blauw oog gehad en één of andere kneuzing.

Allemaal hun schuld natuurlijk. Af en toe moet je ze eens met harde hand laten voelen dat ze niet altijd gelijk hebben. Een harde klop op hun gezicht doet ze meestal wel snel van gedacht veranderen... Je moet het zeker ook eens proberen!

Comment

• Ik heb dat reeds gedaan, ik zocht gewoon mensen die mij begrijpen. Gaan we een groepje oprichten?

Comment

Ik heb dat reeds gedaan, ik zocht gewoon mensen die mij begrijpen. Gaan we een groepje oprichten?
        Mij goed! Heb je al een naam?

Comment

• Neen .. Alle input is welkom !

Comment

Neen .. Alle input is welkom !
            Wat dacht u van bitchslap?!
            mvg

Comment

• Mijn grootvader heeft me altijd geleerd dat je bij vrouwen respect er moet in kloppen en genegenheid er uit slaan.
              Verder alle vrijdagen eens een muilpeer. Zelf al weet je niet waarom, zij zullen het wel weten.
              i 1 2 1/2 6

Comment

• en op tijd aan beginnen..

Comment

• een vrouw zonder slagen is gelijk soep zonder zout!
                  1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video

Ik weet niet of het hier al gepost is, maar de NEW KIDS in het DUITS, nog 100³ keer beter JONGE !!!
                        Last edited by ; 18/10/2010, 21:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                          Mijn grootvader heeft me altijd geleerd dat je bij vrouwen respect er moet in kloppen en genegenheid er uit slaan.
                          Verder alle vrijdagen eens een muilpeer. Zelf al weet je niet waarom, zij zullen het wel weten.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                          en op tijd aan beginnen..
                          Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                          een vrouw zonder slagen is gelijk soep zonder zout!
                          Er staan wel geen smileys bij maar ik veronderstel toch dat het hier om een grapje gaat. Alhoewel er losers zijn die dus zo'n handelswijzes hanteren. Die zouden ze in den bak moeten steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                            Er staan wel geen smileys bij maar ik veronderstel toch dat het hier om een grapje gaat.
                            Het is hier geen topic voor zulke mopjes!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Er staan wel geen smileys bij maar ik veronderstel toch dat het hier om een grapje gaat. Alhoewel er losers zijn die dus zo'n handelswijzes hanteren. Die zouden ze in den bak moeten steken.
                              Ik was nochtans doodserieus!

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=MmnimOoJeJ4

Comment

• 1100hp supra toyota celica rally 4x4 gallardo ferrari lamborghini diablo speed fast furious power burnout street car volvo turbo twin porsche honda civic sky...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                    Degioke in't mini?!

Comment

• Comment

• + YouTube Video
                                        2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                                        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                                        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...atnog/1.886679
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X