Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Winterse omstandigheden zonder aangepast schoeisel

link

dat deed een kat vorige week ook op mijn motorkap

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Innovatief speelgoed bij de Noorderburen voor de kleinsten!

//edit: Fout is al hersteld, maar heb een mirror http://mirrorbuilder.110mb.com/mirro...2912030768668/
              Last edited by curve; 01/12/2010, 12:35.

Comment

• WTF!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten

²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Haha, ik deed het ook nog echt hé
                      www.flickr.com/photos/bramvds
                      www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames
                        hopelijk niet zo scherp als die lego blokjes want da kan zeer doen!!!!
                        je moet dat ook niet in je poep steken he

Comment

• Héérlijk

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• ma fak da moet zeer doen

Comment

• Staat hier totaal niet op zijn plaats in het humortopic maar in reactie op DDke,
                              Ik heb nog in het zwembad gezien dat er iemand van op kant met zijne kop naar beneden van de kant afdook, in het ONDIEPE, de redders hebben die mens op de kant moeten trekken en later is hij met een ambulance afgevoerd.
                              Zelf heb ik het eens voorgehad aan zee, met de ganse familie (twee schoonbroers en zo'n stuk of 6 kinderen) waren we bezig aan 't spelen met 'n rubberboot omgedraaid, dus met de platte kant naar boven, om daar op te springen en vanaf te duiken, toen ik er eens afdook kwam die boot juist in een golfdal terecht en was de zee dus ineens veel minder diep dan ik gewoon was, ook met mijn hoofd op het zand en ik voelde het in mijn nek kraken, gelukkig geen gevolgen van ondervonden, maar dat was wel efkens paniek toen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                Staat hier totaal niet op zijn plaats in het humortopic maar in reactie op DDke,
                                Ik heb nog in het zwembad gezien dat er iemand van op kant met zijne kop naar beneden van de kant afdook, in het ONDIEPE, de redders hebben die mens op de kant moeten trekken en later is hij met een ambulance afgevoerd.
                                Zelf heb ik het eens voorgehad aan zee, met de ganse familie (twee schoonbroers en zo'n stuk of 6 kinderen) waren we bezig aan 't spelen met 'n rubberboot omgedraaid, dus met de platte kant naar boven, om daar op te springen en vanaf te duiken, toen ik er eens afdook kwam die boot juist in een golfdal terecht en was de zee dus ineens veel minder diep dan ik gewoon was, ook met mijn hoofd op het zand en ik voelde het in mijn nek kraken, gelukkig geen gevolgen van ondervonden, maar dat was wel efkens paniek toen.
                                Ik ben ooit in de Pyreneeën in een bergmeertje gesprongen en heb m'n heup opengehaald aan een rots onder water.

Uiteindelijk niks aan de hand, sneetje van een cm of 3 welke we mooi met wat zwalustaartjes dichtgeplakt hebben.

Maar als je daar achteraf over na gaat denken had dat evengoed moet m'n hoofd kunnen zijn en dan sta je daar op een dag stappen van de bewoonde wereld

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Staat hier totaal niet op zijn plaats in het humortopic maar in reactie op DDke,

op vakantie in spanje was het zwembad met een soort zuilen in het water afgebakend welk het diepe en het ondiep gedeelte was van het zwembad. deze zuilen kwamen net gelijk met het waterniveau en kinderen vonden het maar al te leuk om er tussendoor te zwemmen of er over te lopen.
                                    en van de kinderen schoof uit over deze zuilen en heeft aan een hoek van zoon zuil zijn balzak opengehaald en werd ook afgevoerd naar het ziekenhuis.

Comment

• had hij ze nog alle 2?

Comment

• geen idee eigenlijk, hij heeft me toen de wonde laten zzien en het zag er niet schoon uit. brrr

ander geweldige darwin award die ik ken was van eentje bij ons op de training.
                                        wij hebben in onze trainingszaal een valkuil vol met mousse blokken. met daarboven zowel ringen als een beetje verder een klimtouw.
                                        hij had er niet beter op gevonden om te proberen een schommel te maken door het touw door de ringen te steken.

sinds de trainig begonnen moest hij alles afbreken en zich opstellen.
                                        nu dacht hij dat het toch niet zo stevig was en als hij gewoon op het touw sprong met zijn benen open, het touw wel zou losschieten.
                                        spijtig genoeg was dit dus niet waar.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• jij gaat naar gescheurde balzakken van vreemde kinderen kijken?
                                          rare gewoontes.
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X