Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Nieuw topic op z3forum.nl:

Oorspronkelijk geplaatst door dj-fille Bekijk Berichten
    precies ergens problemen mee....?
    tell me kan veel verdragen zenne
    Dit is best humor
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Dit is best humor
      Jason Plato-momentje
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Bwa ik vind dien Tom Boonen ook niet zo slecht en die hollandse kok zag er ook veelbelovend uit.
          Gunther Lamoot en Sam Gooris waren toch ook niet slecht.

Comment

• Eigenlijk hoort dit niet thuis in dit topic maar het is zo intriest dat het grappig wordt. Het bewijst nog maar eens hoe het met onze politiek gesteld is, beschamend voor heel de wereld

http://www.youtube.com/watch?v=9eVoI3G6QkQ
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Deze Russische kinderen bereiden zich alvast voor op een asielaanvraag in Aarschot, kwestie van zo snel mogelijk geintegreerd te zijn.

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  Ik vind dat hij nog lang de kalmte bewaart.
                  Instappen en langzaam vertrekken, ze zal er snel af stappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                    Langzaam?
                    Instappen en kick-down ja.

Ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Bomma of nie.
                    Ik ben bang dat ze dan nog meer krassen zou maken dan dat ze nu al doet.
                    En stel je voor dat die daar vol op uw voorruit of dak valt.

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                      - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                        Dit is best humor
                        Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Jason Plato-momentje
                        idd
                        wimoptiek.be op

Comment

• 1 van de beste sketches van Chris van den Durpel imo

+ YouTube Video

Comment

Deze Russische kinderen bereiden zich alvast voor op een asielaanvraag in Aarschot, kwestie van zo snel mogelijk geintegreerd te zijn.

+ YouTube Video
                            1) Dat zijn Vlaamse kinderen
                            2) Na enig onderzoek blijkt dat aan het Chirogebouw in Tienen te zijn opgenomen

Comment

• meende al ergens "zeven acht" te horen, maar ik dacht dat ik dat fout gehoord had

En het Chirogebouw in Tienen is mij compleet onbekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                1 van de beste sketches van Chris van den Durpel imo

+ YouTube Video
                                Ik kan geen lasagne eten zonder aan deze sketch te denken.

Comment

• Vandaag in Humo een van de beste (volgens mij) van de laatste tijd, het is triestig om zeggen maar o zo waar.
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  Last edited by ; 07/12/2010, 21:52.

Comment

• Hoe simpel kun je zijn? Een 25-jarige jongeman uit Breda besloot de kentekenplaat van zijn auto te vervalsen. Ideaal, moet hij gedacht hebben, want dan kun je o.a. lekker vol gas langs iedere flitspaal, zonder je zorgen te hoeven maken dat er ooit een bekeuring op de mat valt. De beste knul had met gele verf de twee T’s in zijn kenteken veranderd in één T. Hierdoor ontstond een vreemde combinatie die niet in Nederland voorkomt. In de nacht van maandag op dinsdag zag de politie de verdachte rijden op de A59. De vreemde kentekenplaat viel meteen op, waardoor de man aan de kant gezet werd. Behalve dat de kentekenplaat niet in orde was, mocht de Bredanaar geen auto besturen, want zijn rijbewijs was eerder ongeldig verklaard. Daarnaast was de auto niet apk-gekeurd, niet verzekerd en werd er inbrekersgereedschap in de auto gevonden. De man is aangehouden, maar zal waarschijnlijk inmiddels alweer lang en breed thuis achter de computer zitten. Dan kan hij naar Autoblog surfen en lezen hoe onze bezoekers ‘m uitlachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      1) Dat zijn Vlaamse kinderen
                                      2) Na enig onderzoek blijkt dat aan het Chirogebouw in Tienen te zijn opgenomen
                                      De jeugd houdt den driehoek in ere precies
                                      2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
                                      1998 Saab 9-3 TiD (sold)
                                      1993 Saab 900i aero (sold)

Comment

+ YouTube Video
                                        Ik zou compleet doorflippen moesten ze dat bij mijn auto doen. Bomma zou pijn hebben nadien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Dit is gewoon schitterend. Chapeau voor de coach die dit heeft uitgedacht.

Comment

Working...
                                          X