Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• fake, zijn acteurs die bij series van oa. vtm te zien zijn/waren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
      fake, zijn acteurs die bij series van oa. vtm te zien zijn/waren
      ja diene vent deed mee aan de kotmadam allesinds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        Nu speelt ie die gay coiffeur in Ella.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
          Gij bedoelt Mout Uyttersprot, Filip bij de Kotmadam en ook nog Bert in Familie (nu een andere acteur).

Maar volgens mij is die vent eenen acteur uit Ella (Rik Verheye of Anthony bij Ella)
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De andere was nog te zien in oa. familie en in een vorig leven nog zangeres.. en nog een serieuze zomerhit gehad 10 jaar geleden;

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is dat al zo lang geleden

Comment

• hm, blijkbaar geen 10 jaar, maar toch al 8 jaar geleden.. en t'is idd alweer zolang geleden

Comment

De andere was nog te zien in oa. familie en in een vorig leven nog zangeres.. en nog een serieuze zomerhit gehad 10 jaar geleden;

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  Was trouwens ook een project waar Reggi achter zat (naast Milk inc, toen nog met Anneke witneus). Net als Aqualords, uit hetzelfde tijdperk. Helaas vind ik daar geen clip meer van. Wel muziek van gevonden op youtube :

+ YouTube Video

De clipjes/optredens zouden hier wel thuis horen. Was steeds een lang benige wulpse dame op gigantische zolen en hakken, met daarnaast een keyboard spelende dwerg
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik had het eerst niet door, daarna was het *bingo*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Was trouwens ook een project waar Reggi achter zat (naast Milk inc, toen nog met Anneke witneus). Net als Aqualords, uit hetzelfde tijdperk. Helaas vind ik daar geen clip meer van. Wel muziek van gevonden op youtube :

+ YouTube Video

De clipjes/optredens zouden hier wel thuis horen. Was steeds een lang benige wulpse dame op gigantische zolen en hakken, met daarnaast een keyboard spelende dwerg
                        Retro
                        Al zullen er hier opt forum niet veel liefhebbers zitten daarvan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                          Retro
                          Al zullen er hier opt forum niet veel liefhebbers zitten daarvan
                          toch wel
                          ten tijde van die nummers van aqualords, absolom, astroline, fiocco, la luna, sash, mackenzie, tld,.. was ik ongeveer 16, heb toen de tijd van mijn leven beleefd
                          vooral in die hete zomer van 2003

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

De andere was nog te zien in oa. familie en in een vorig leven nog zangeres.. en nog een serieuze zomerhit gehad 10 jaar geleden;

+ YouTube Video
                                Ik voel me plots oud

Comment

• + YouTube Video

Comment

toch wel
                                    ten tijde van die nummers van aqualords, absolom, astroline, fiocco, la luna, sash, mackenzie, tld,.. was ik ongeveer 16, heb toen de tijd van mijn leven beleefd
                                    vooral in die hete zomer van 2003
                                    Dan zet je nu beter uwe radio op op Topradio, het is namelijk de Retro Arena top500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Ik had het eerst niet door, daarna was het *bingo*
                                      Toen ik de naam van de kleine las wist ik het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RubenVandevoorde Bekijk Berichten

Comment

Working...
                                        X