fake, zijn acteurs die bij series van oa. vtm te zien zijn/waren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenfake, zijn acteurs die bij series van oa. vtm te zien zijn/waren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenja diene vent deed mee aan de kotmadam allesinds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenja diene vent deed mee aan de kotmadam allesinds
Maar volgens mij is die vent eenen acteur uit Ella (Rik Verheye of Anthony bij Ella)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
De andere was nog te zien in oa. familie en in een vorig leven nog zangeres.. en nog een serieuze zomerhit gehad 10 jaar geleden;
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDe andere was nog te zien in oa. familie en in een vorig leven nog zangeres.. en nog een serieuze zomerhit gehad 10 jaar geleden;
+ YouTube Video :
+ YouTube Video
De clipjes/optredens zouden hier wel thuis horen. Was steeds een lang benige wulpse dame op gigantische zolen en hakken, met daarnaast een keyboard spelende dwergOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenWas trouwens ook een project waar Reggi achter zat (naast Milk inc, toen nog met Anneke witneus). Net als Aqualords, uit hetzelfde tijdperk. Helaas vind ik daar geen clip meer van. Wel muziek van gevonden op youtube:
+ YouTube Video
De clipjes/optredens zouden hier wel thuis horen. Was steeds een lang benige wulpse dame op gigantische zolen en hakken, met daarnaast een keyboard spelende dwerg
Al zullen er hier opt forum niet veel liefhebbers zitten daarvan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenRetro
Al zullen er hier opt forum niet veel liefhebbers zitten daarvan
ten tijde van die nummers van aqualords, absolom, astroline, fiocco, la luna, sash, mackenzie, tld,.. was ik ongeveer 16, heb toen de tijd van mijn leven beleefd
vooral in die hete zomer van 2003
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk BerichtenDe andere was nog te zien in oa. familie en in een vorig leven nog zangeres.. en nog een serieuze zomerhit gehad 10 jaar geleden;
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtentoch wel
ten tijde van die nummers van aqualords, absolom, astroline, fiocco, la luna, sash, mackenzie, tld,.. was ik ongeveer 16, heb toen de tijd van mijn leven beleefd
vooral in die hete zomer van 2003
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk had het eerst niet door, daarna was het *bingo*
Comment
-
Comment