Oorspronkelijk geplaatst door AlexV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
gisteren ook op het journaal gezien
dan denkt ge toch echt WTF he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtenbahaha klig strijk met dien hondDDD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichtendie's toch nie grappig? :p of mis ik de clue
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe laatste reclame van chevrolet. Al 100 jaar betrouwbaar! zeggen ze. Heel fijn behalve dat hun auto's feitelijk geen chevrolets zijn maar stomme daewoo's en dat merk heeft het 100 jarig bestaan niet gehaald
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe laatste reclame van chevrolet. Al 100 jaar betrouwbaar! zeggen ze. Heel fijn behalve dat hun auto's feitelijk geen chevrolets zijn maar stomme daewoo's en dat merk heeft het 100 jarig bestaan niet gehaald
Edit: dubbel.
Comment
-
de nieuwe jaar modellen zijn altijd al verkrijgbaar geweest 3 of 4 maand voor het nieuwe jaar begint.
MAW, 2011 modellen waren al verkrijgbaar in het najaar van 2010.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
jammer, lijkt me zalig om te doenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik zou graag die rally eens rijden.... voor 750e kun je een 2CV huren bij de organisatie die volledig is aangepast aan het rijden in die omstandigheden. 2 jaar terug wou ik al eens meedoen, maar een teammate vinden was zo moeilijk dat ik het uit mijn hoofd heb moeten zetten, om over sponsors nog maar te zwijgen. Het kost toch al snel 2000€ in totaal
jammer, lijkt me zalig om te doen
Comment
-
ergens in november?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenik zou graag die rally eens rijden.... voor 750e kun je een 2CV huren bij de organisatie die volledig is aangepast aan het rijden in die omstandigheden. 2 jaar terug wou ik al eens meedoen, maar een teammate vinden was zo moeilijk dat ik het uit mijn hoofd heb moeten zetten, om over sponsors nog maar te zwijgen. Het kost toch al snel 2000€ in totaal
jammer, lijkt me zalig om te doen
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
Comment