Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voila, die is er goed vanaf gekomen, maar de manier waarop...
Mja dan word ik persoonlijk liever eens goed uitgescheten en er goed vanaf te komen dan een zeer beleefde agent te hebben die mij zeer beleefd een torenhoge boete en invordering van het rijbewijs aanreikt.
Mja dan word ik persoonlijk liever eens goed uitgescheten en er goed vanaf te komen dan een zeer beleefde agent te hebben die mij zeer beleefd een torenhoge boete en invordering van het rijbewijs aanreikt.
Ik heb gereageerd op een youtube filmpje vna topgear over de cadillac STS.
die reacties allemaal omda ik zei dat de ford gt net zo amerikaans is als hun volkslied.
en dan nog een leuk privé berichtje:
BELGIUM FUCKIN WAFFLE EATING CUNT.
THE U.S. SHOULD HAVE LET HITLER KILL YOU ALL. YOU PUSSIES HAD NO CHANCE! YOU'RE ALL JEALOUS PEASANTS.
Ondertussen nog wat ontvangen dat ik een belgische auto moest noemen. dus ik zeg de gilet vertigo. volgens hun is dat een italiaanse auto omdat er een maserati V8 onder de kap ligt. dan heb ik de lijn doorgetrokken dat BMW dan amerikaans is omdat de X3 daar gebouwd word. volgens hun maakt dat bmw amerikaans en dat een corvette van 1988 beter is dan een M3 of porsche 911
Ik heb gereageerd op een youtube filmpje vna topgear over de cadillac STS.
die reacties allemaal omda ik zei dat de ford gt net zo amerikaans is als hun volkslied.
en dan nog een leuk privé berichtje:
BELGIUM FUCKIN WAFFLE EATING CUNT.
THE U.S. SHOULD HAVE LET HITLER KILL YOU ALL. YOU PUSSIES HAD NO CHANCE! YOU'RE ALL JEALOUS PEASANTS.
Ondertussen nog wat ontvangen dat ik een belgische auto moest noemen. dus ik zeg de gilet vertigo. volgens hun is dat een italiaanse auto omdat er een maserati V8 onder de kap ligt. dan heb ik de lijn doorgetrokken dat BMW dan amerikaans is omdat de X3 daar gebouwd word. volgens hun maakt dat bmw amerikaans en dat een corvette van 1988 beter is dan een M3 of porsche 911
bon het gaat er dus op verder dat Belgie een stad in frankrijk is en dat wij als belgen allemaal gay zijn
FRENCH = GAY.
FRENCH = SMELLS.
FRENCH = IMPOTENCE and WHITE FLAGS!
FRNCH = UGLY.
STUPID.
HATE THE U.S. wimp! We love it. I hope someone bombs you soon! I hope it's us!
Comment