Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

• Speciaal voor MMVV en andere Radiohead-fans:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Speciaal voor MMVV en andere Radiohead-fans:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Verkeerd topic KC

Beestig nr toch?

Wat zeg ik nr? cd bedoel ik!

Beetje een one-man-show, maar mag er best zijn.

edit: nu pas het filmpje aangeklikt....:-(( (en ik die altijd dacht dat je het juiste gevoel voor humor had.....de wereld is helemaal om zeep...)
        Last edited by ; 22/02/2011, 08:16.

Comment

• Tsssssss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Schitterend.....rednecks rule !!!
              Ongelofelijk toch die arrogantie daar.

Comment

• Bah da's ni overal zo...geen idee waar dat was.
                En uiteindelijk komt ie d'r toch goed vanaf he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  Bah da's ni overal zo...geen idee waar dat was.
                  En uiteindelijk komt ie d'r toch goed vanaf he
                  En uiteindelijk heeft die flik ook gewoon gelijk. Kent ge de regels niet, rijd dan niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                    En uiteindelijk heeft die flik ook gewoon gelijk. Kent ge de regels niet, rijd dan niet.
                    Dan moet de helft van Vlaanderen vanaf nu de wagen thuis laten volgens mij...

Soit, de manier waarop is er toch serieus over zeker? En dan die zonnebril ophouden...macho-gedrag²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                      Dan moet de helft van Vlaanderen vanaf nu de wagen thuis laten volgens mij...

Soit, de manier waarop is er toch serieus over zeker? En dan die zonnebril ophouden...macho-gedrag²
                      Zijn referentie naar het in de gevangenis verkracht worden ging er over en zijn toon is arrogant, maar die peet reed wel 50 km per uur te snel. :')

Comment

Zijn referentie naar het in de gevangenis verkracht worden ging er over en zijn toon is arrogant, maar die peet reed wel 50 km per uur te snel. :')
                        Voila, die is er goed vanaf gekomen, maar de manier waarop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                          Voila, die is er goed vanaf gekomen, maar de manier waarop...
                          Mja dan word ik persoonlijk liever eens goed uitgescheten en er goed vanaf te komen dan een zeer beleefde agent te hebben die mij zeer beleefd een torenhoge boete en invordering van het rijbewijs aanreikt.

Comment

• + YouTube Video

Comment

Mja dan word ik persoonlijk liever eens goed uitgescheten en er goed vanaf te komen dan een zeer beleefde agent te hebben die mij zeer beleefd een torenhoge boete en invordering van het rijbewijs aanreikt.
                              Dat zijn de smerigste .
                              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

Comment

• Ik heb gereageerd op een youtube filmpje vna topgear over de cadillac STS.
                                  die reacties allemaal omda ik zei dat de ford gt net zo amerikaans is als hun volkslied.

en dan nog een leuk privé berichtje:

BELGIUM FUCKIN WAFFLE EATING CUNT.

THE U.S. SHOULD HAVE LET HITLER KILL YOU ALL. YOU PUSSIES HAD NO CHANCE! YOU'RE ALL JEALOUS PEASANTS.

Ondertussen nog wat ontvangen dat ik een belgische auto moest noemen. dus ik zeg de gilet vertigo. volgens hun is dat een italiaanse auto omdat er een maserati V8 onder de kap ligt. dan heb ik de lijn doorgetrokken dat BMW dan amerikaans is omdat de X3 daar gebouwd word. volgens hun maakt dat bmw amerikaans en dat een corvette van 1988 beter is dan een M3 of porsche 911
                                  Last edited by kefkie; 23/02/2011, 09:46.
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Ik heb gereageerd op een youtube filmpje vna topgear over de cadillac STS.
                                    die reacties allemaal omda ik zei dat de ford gt net zo amerikaans is als hun volkslied.

en dan nog een leuk privé berichtje:

THE U.S. SHOULD HAVE LET HITLER KILL YOU ALL. YOU PUSSIES HAD NO CHANCE! YOU'RE ALL JEALOUS PEASANTS.

Ondertussen nog wat ontvangen dat ik een belgische auto moest noemen. dus ik zeg de gilet vertigo. volgens hun is dat een italiaanse auto omdat er een maserati V8 onder de kap ligt. dan heb ik de lijn doorgetrokken dat BMW dan amerikaans is omdat de X3 daar gebouwd word. volgens hun maakt dat bmw amerikaans en dat een corvette van 1988 beter is dan een M3 of porsche 911
                                    bon het gaat er dus op verder dat Belgie een stad in frankrijk is en dat wij als belgen allemaal gay zijn

FRENCH = GAY.

FRENCH = SMELLS.

FRENCH = IMPOTENCE and WHITE FLAGS!

FRNCH = UGLY.

STUPID.

HATE THE U.S. wimp! We love it. I hope someone bombs you soon! I hope it's us!
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• + YouTube Video

dienbladen onder de achterbanden en gaan
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X