Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenHmmja, maar de gemiddelde iPhone gebruiker snap toch niet dat ze geld uit uw zakken slaan door telkens te doen alsof ze het warm water hebben uitgevonden. Dus, ze hebben nu een telefoon waarmee ge kunt bellen ?
Ze zijn echt wel niet allemaal achterlijk hoor. En 80% van de mensen die ik ken die een iPhone hebben, gebruiken wel degelijk alle mogelijke apps waarbij je moet roamen.
En neen, ik heb zelf geen iPhone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenHebt ge al is gezien hoeveel volk er wel niet met een iPhone rondloopt?
Ze zijn echt wel niet allemaal achterlijk hoor. En 80% van de mensen die ik ken die een iPhone hebben, gebruiken wel degelijk alle mogelijke apps waarbij je moet roamen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenHebt ge al is gezien hoeveel volk er wel niet met een iPhone rondloopt?
En neen, ik heb zelf geen iPhone.
Comment
-
'T is te zien hoe je het bekijkt, ik heb momenteel een HTC Desire (android dus) zeer tevreden van, alles op en aan en simpel in gebruik maar ik kan geen apps kopen want ik heb geen creditcard.
Ik heb wel nog een iPod Touch voor zulke apps want daar kun je betalen met iTunescards, veel beter in mijn geval.
Mijn volgende wordt dus een iPhone want met een iPod moet je constant wifi hebben en als je ergens bent kan je dus niet altijd gebruik maken van je apps. En abonnement moet niet eens duur te zijn als je bij MobileVikings gaat, enkel aankoop iPhone is duur maar gsm + iPod komt op hetzelfde neer qua prijsLast edited by C'Mon; 29/05/2011, 17:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSlim kan je ze toch moeilijk noemen, zoveel geld ervoor neertellen
Ikzelf heb een HD2 met android op en een abbo bij MV, kan grotendeels hetzelfde maar kostte een pak minder in aankoop.
Ik ga akkoord om te zeggen dat iemand die 75€ per maand betaald gedurende 2 jaar voor een slechte aanbieding een retard is, maar dat alle iPhone gebruikers idioten zijn is fout.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten'T is te zien hoe je het bekijkt, ik heb momenteel een HTC Desire (android dus) zeer tevreden van, alles op en aan en simpel in gebruik maar ik kan geen apps kopen want ik heb geen creditcard.
Ik heb wel nog een iPod Touch voor zulke apps want daar kun je betalen met iTunescards, veel beter in mijn geval.
Mijn volgende wordt dus een iPhone want met een iPod moet je constant wifi hebben en als je ergens bent kan je dus niet altijd gebruik maken van je apps. En abonnement moet niet eens duur te zijn als je bij MobileVikings gaat, enkel aankoop iPhone is duur maar gsm + iPod komt op hetzelfde neer qua prijs
Heb zelf ook een Desire, maar heb nog nooit de behoefte gehad om te betalen voor een app. De gratis apps volstaan meer dan genoeg voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenVraag dan gewoon een creditcard aan bij je bank? Lijkt me toch stukken goedkoper dan enkele 100den euro's meer betalen voor een iPhone.
Heb zelf ook een Desire, maar heb nog nooit de behoefte gehad om te betalen voor een app. De gratis apps volstaan meer dan genoeg voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten16 jaar en een creditcard kan toch niet? Enkel jongerenkaart toch?
Had graag tapatalk gekocht mja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenZelfde probleem
Had graag tapatalk gekocht mja...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSlim kan je ze toch moeilijk noemen, zoveel geld ervoor neertellen
Als je ziet wat je er allemaal voor hebt vind ik dat dat nog meevalt. En het is ook gewoon een leuk hebbeding..
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenAls je ziet wat je er allemaal voor hebt vind ik dat dat nog meevalt. En het is ook gewoon een leuk hebbeding..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten16 jaar en een creditcard kan toch niet? Enkel jongerenkaart toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenTapatalk zuigt toch dus geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk kan het mij nog altijd niet inbeelden, 16 jaar en zoveel geld willen uitgeven aan een telefoon. Een Nokia 3310 vond ik toen al veel geld
Hoeveel kostte zo'n nokiatje eigenlijk in die tijd? Ik herinner me nog goed dat zeker de helft van mijn familie zo'n model had toen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZeker als je met toestellen van 200 EUR minder hetzelfde kan
Comment
-
Comment
Comment