Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Ik weet niet of iemand derjust die telenet persconferentie heeft gezien maar amai wa een bende krabbers zijn dat

gaan ze een iphone 4 aanbieden een paar weken voor de 5 uitkomt met een W&T abbo. Uiteindelijk blijven ze nog duurder dan anders.
    en ze doen nu pcies of ze het warm water hebben uitgevonden

Hmmja, maar de gemiddelde iPhone gebruiker snap toch niet dat ze geld uit uw zakken slaan door telkens te doen alsof ze het warm water hebben uitgevonden. Dus, ze hebben nu een telefoon waarmee ge kunt bellen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk Berichten
      Hmmja, maar de gemiddelde iPhone gebruiker snap toch niet dat ze geld uit uw zakken slaan door telkens te doen alsof ze het warm water hebben uitgevonden. Dus, ze hebben nu een telefoon waarmee ge kunt bellen ?
      Hebt ge al is gezien hoeveel volk er wel niet met een iPhone rondloopt?
      Ze zijn echt wel niet allemaal achterlijk hoor. En 80% van de mensen die ik ken die een iPhone hebben, gebruiken wel degelijk alle mogelijke apps waarbij je moet roamen.
      En neen, ik heb zelf geen iPhone.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
        Ze zijn echt wel niet allemaal achterlijk hoor. En 80% van de mensen die ik ken die een iPhone hebben, gebruiken wel degelijk alle mogelijke apps waarbij je moet roamen.
        Dus je kan een iPhone ook in het buitenland gebruiken ?

Comment

• hahaha

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
            En neen, ik heb zelf geen iPhone.
            Slim kan je ze toch moeilijk noemen, zoveel geld ervoor neertellen

Comment

• 'T is te zien hoe je het bekijkt, ik heb momenteel een HTC Desire (android dus) zeer tevreden van, alles op en aan en simpel in gebruik maar ik kan geen apps kopen want ik heb geen creditcard.
              Ik heb wel nog een iPod Touch voor zulke apps want daar kun je betalen met iTunescards, veel beter in mijn geval.
              Mijn volgende wordt dus een iPhone want met een iPod moet je constant wifi hebben en als je ergens bent kan je dus niet altijd gebruik maken van je apps. En abonnement moet niet eens duur te zijn als je bij MobileVikings gaat, enkel aankoop iPhone is duur maar gsm + iPod komt op hetzelfde neer qua prijs
              Last edited by C'Mon; 29/05/2011, 17:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Achja, sommigen hebben dat ervoor over en sommigen krijgen het van het werk
                Ikzelf heb een HD2 met android op en een abbo bij MV, kan grotendeels hetzelfde maar kostte een pak minder in aankoop.
                Ik ga akkoord om te zeggen dat iemand die 75€ per maand betaald gedurende 2 jaar voor een slechte aanbieding een retard is, maar dat alle iPhone gebruikers idioten zijn is fout.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                  'T is te zien hoe je het bekijkt, ik heb momenteel een HTC Desire (android dus) zeer tevreden van, alles op en aan en simpel in gebruik maar ik kan geen apps kopen want ik heb geen creditcard.
                  Ik heb wel nog een iPod Touch voor zulke apps want daar kun je betalen met iTunescards, veel beter in mijn geval.
                  Mijn volgende wordt dus een iPhone want met een iPod moet je constant wifi hebben en als je ergens bent kan je dus niet altijd gebruik maken van je apps. En abonnement moet niet eens duur te zijn als je bij MobileVikings gaat, enkel aankoop iPhone is duur maar gsm + iPod komt op hetzelfde neer qua prijs
                  Vraag dan gewoon een creditcard aan bij je bank? Lijkt me toch stukken goedkoper dan enkele 100den euro's meer betalen voor een iPhone.

Heb zelf ook een Desire, maar heb nog nooit de behoefte gehad om te betalen voor een app. De gratis apps volstaan meer dan genoeg voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
                    Vraag dan gewoon een creditcard aan bij je bank? Lijkt me toch stukken goedkoper dan enkele 100den euro's meer betalen voor een iPhone.

Heb zelf ook een Desire, maar heb nog nooit de behoefte gehad om te betalen voor een app. De gratis apps volstaan meer dan genoeg voor mij.
                    16 jaar en een creditcard kan toch niet? Enkel jongerenkaart toch?

Comment

Zelfde probleem
                      Had graag tapatalk gekocht mja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                        Zelfde probleem
                        Had graag tapatalk gekocht mja...
                        Tapatalk zuigt toch dus geen probleem
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als je ziet wat je er allemaal voor hebt vind ik dat dat nog meevalt. En het is ook gewoon een leuk hebbeding..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            hahaha

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Zalig wijf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              Als je ziet wat je er allemaal voor hebt vind ik dat dat nog meevalt. En het is ook gewoon een leuk hebbeding..
                              Zeker als je met toestellen van 200 EUR minder hetzelfde kan

Comment

Ik kan het mij nog altijd niet inbeelden, 16 jaar en zoveel geld willen uitgeven aan een telefoon. Een Nokia 3310 vond ik toen al veel geld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                  Tapatalk zuigt toch dus geen probleem
                                  Vind je? Ik vind het echt goed, ik mis enkel multiquote zoals je kan merken

Comment

Ik kan het mij nog altijd niet inbeelden, 16 jaar en zoveel geld willen uitgeven aan een telefoon. Een Nokia 3310 vond ik toen al veel geld
                                    Inderdaad veel geld ja maar ik wou gewoon een gsm waarmee ik vanalles kon en een deftig scherm. In ieder geval gebruik ik zo goed als alle functies en heb ik hem niet gewoon gekocht om mee te stoefen
                                    Hoeveel kostte zo'n nokiatje eigenlijk in die tijd? Ik herinner me nog goed dat zeker de helft van mijn familie zo'n model had toen

Comment

• Geen idee, alleen dat ik het veel geld vond

Comment

Zeker als je met toestellen van 200 EUR minder hetzelfde kan
                                        vind ik niet. Maar das ieder zijn ding

Comment

Via de ma of pa dan? Toch een beetje stom om speciaal een iPhone te kopen voor gewoon een betalingsmethode...

Comment

Working...
                                          X