Oorspronkelijk geplaatst door Maarten
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenVia de ma of pa dan? Toch een beetje stom om speciaal een iPhone te kopen voor gewoon een betalingsmethode...
Mijn iPod begint te slijten (al 2,5 jaar oud) Hij blijft af en toe is hangen en is al een pak trager dan pakweg een jaar geleden. Daar komt nog bij dat er 2 boxen in huis staan bedoelt voor de iPod en moest ik dan weer een iPod moeten kopen komt het al een pak duurder uit + gsm en iPod in je broekzakken hebben is ook niet altijd even handig daarmee ook een beetje alles in één brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIs voor meerdere redenen
Mijn iPod begint te slijten (al 2,5 jaar oud) Hij blijft af en toe is hangen en is al een pak trager dan pakweg een jaar geleden. Daar komt nog bij dat er 2 boxen in huis staan bedoelt voor de iPod en moest ik dan weer een iPod moeten kopen komt het al een pak duurder uit + gsm en iPod in je broekzakken hebben is ook niet altijd even handig daarmee ook een beetje alles in één brengen
Maar soit, dat was hier een humortopic.
Comment
-
Spijtig dat ik met de fiets was en geen camera bij had maar gisteren heb ik dus een echt mooie en nieuwe Audi A6 gezien met mooie nieuwe blinkende lichtmetalen velgen erop, spijtig dat de naafdekseltjes van Mercedes waren. Zal deze week nog eens proberen langs daar te rijden, met een beetje geluk woont die persoon daar en staat hij daar regelmatig geparkeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenHoeveel kostte zo'n nokiatje eigenlijk in die tijd? Ik herinner me nog goed dat zeker de helft van mijn familie zo'n model had toen
Chance dat het hier het humor-topic isDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Comment
-
Om even terug te komen op het iphone gebeuren. in het nieuwe blaadje van de makro staat een 3GS voor 400€ maar met het logo van mobistar erbij. Kunt ge daar ook een proximus sim kaart in kwijt of is dat enkel voor mobistar klanten? en zoja kan de gehacked worden?
sorry voor de offtopicBMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOm even terug te komen op het iphone gebeuren. in het nieuwe blaadje van de makro staat een 3GS voor 400€ maar met het logo van mobistar erbij. Kunt ge daar ook een proximus sim kaart in kwijt of is dat enkel voor mobistar klanten? en zoja kan de gehacked worden?
sorry voor de offtopic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenToch is het zo, geloof me vrij. Genoeg ervaring met al die spullen.
Dan heb ik gewoon een iPhone omdat IK die de makkelijkste vind. En heb er ook wel al wat ervaring mee hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZoveel ervaring met de alternatieven dan?BMW X5 45e
Comment
-
Mijn iPod begint te slijten (al 2,5 jaar oud) Hij blijft af en toe is hangen en is al een pak trager dan pakweg een jaar geleden. Daar komt nog bij dat er 2 boxen in huis staan bedoelt voor de iPod en moest ik dan weer een iPod moeten kopen komt het al een pak duurder uit + gsm en iPod in je broekzakken hebben is ook niet altijd even handig daarmee ook een beetje alles in één brengenZe laten u zo'n fancy dock kopen waarna je verplicht ben opnieuw een iPod aan te schaffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZoveel ervaring met de alternatieven dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWat een afzetters tochZe laten u zo'n fancy dock kopen waarna je verplicht ben opnieuw een iPod aan te schaffen
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb nu een HTC wildfire en echt mijn ipod touch is zelfs gewoon beter. zelf vind ik 600€ voor een iphone te veel maar nu zo'n 3GS voor 400 in reclame staat wil ik die wel gaan halen. ok is een oud model maar dat boeit imo niet echt en komt nu goed uit want mijn ipod touch loopt op zijn laatste beentjes
Zit een serieus verschil in.
Comment
Comment