Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    vind ik niet. Maar das ieder zijn ding
    Toch is het zo, geloof me vrij. Genoeg ervaring met al die spullen.

Comment

• Nieuw zal een 3310 wel 150 geweest zijn zeker? Kan het mij niet direct herinneren.

Comment

• Zoiets ja. Ik had zoiets, in het beige:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
          Via de ma of pa dan? Toch een beetje stom om speciaal een iPhone te kopen voor gewoon een betalingsmethode...
          Is voor meerdere redenen
          Mijn iPod begint te slijten (al 2,5 jaar oud) Hij blijft af en toe is hangen en is al een pak trager dan pakweg een jaar geleden. Daar komt nog bij dat er 2 boxen in huis staan bedoelt voor de iPod en moest ik dan weer een iPod moeten kopen komt het al een pak duurder uit + gsm en iPod in je broekzakken hebben is ook niet altijd even handig daarmee ook een beetje alles in één brengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
            Is voor meerdere redenen
            Mijn iPod begint te slijten (al 2,5 jaar oud) Hij blijft af en toe is hangen en is al een pak trager dan pakweg een jaar geleden. Daar komt nog bij dat er 2 boxen in huis staan bedoelt voor de iPod en moest ik dan weer een iPod moeten kopen komt het al een pak duurder uit + gsm en iPod in je broekzakken hebben is ook niet altijd even handig daarmee ook een beetje alles in één brengen
            Een iPod is niet het enige toestel waarop je muziek kunt afspelen, you know...

Maar soit, dat was hier een humortopic .

Comment

• Spijtig dat ik met de fiets was en geen camera bij had maar gisteren heb ik dus een echt mooie en nieuwe Audi A6 gezien met mooie nieuwe blinkende lichtmetalen velgen erop, spijtig dat de naafdekseltjes van Mercedes waren. Zal deze week nog eens proberen langs daar te rijden, met een beetje geluk woont die persoon daar en staat hij daar regelmatig geparkeerd.

Comment

Hoeveel kostte zo'n nokiatje eigenlijk in die tijd? Ik herinner me nog goed dat zeker de helft van mijn familie zo'n model had toen
                Ik had voor mijn 3310 in die tijd 169 euro betaald.
                Chance dat het hier het humor-topic is
                De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                1990 Volvo 344
                1991 Mercedes W124 230CE
                2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                1980 Volkswagen Derby CLS
                1990 Mercedes W124 230CE
                2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• De prijs van een iPhone is toch lachen?

Comment

Is voor meerdere redenen
                    Sjonge ik heb nog een iPod Nano van de eerste generatie, dat ding moet nogal traag zijn!

Comment

• ik ook ene van de eerste nano's heb hem al 6 jaar denk ik. Ik blijf hem sneller vinden dan de meeste nieuwe en hij ziet er zo brak uit als iets. Toch blijftem goe marcheren

Comment

• Om even terug te komen op het iphone gebeuren . in het nieuwe blaadje van de makro staat een 3GS voor 400€ maar met het logo van mobistar erbij. Kunt ge daar ook een proximus sim kaart in kwijt of is dat enkel voor mobistar klanten? en zoja kan de gehacked worden?

sorry voor de offtopic
                        BMW X5 45e

Comment

• Super, vooral Steffi's reactie!

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Om even terug te komen op het iphone gebeuren . in het nieuwe blaadje van de makro staat een 3GS voor 400€ maar met het logo van mobistar erbij. Kunt ge daar ook een proximus sim kaart in kwijt of is dat enkel voor mobistar klanten? en zoja kan de gehacked worden?

sorry voor de offtopic
                            Daar kunt ge Proximus in kwijt. Simlock doen ze niet aan in België normaal gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Toch is het zo, geloof me vrij. Genoeg ervaring met al die spullen.
                              Oké dan

Dan heb ik gewoon een iPhone omdat IK die de makkelijkste vind. En heb er ook wel al wat ervaring mee hoor

Comment

• Zoveel ervaring met de alternatieven dan?

Comment

Zoveel ervaring met de alternatieven dan?
                                  Ik heb nu een HTC wildfire en echt mijn ipod touch is zelfs gewoon beter. zelf vind ik 600€ voor een iphone te veel maar nu zo'n 3GS voor 400 in reclame staat wil ik die wel gaan halen. ok is een oud model maar dat boeit imo niet echt en komt nu goed uit want mijn ipod touch loopt op zijn laatste beentjes
                                  BMW X5 45e

Comment

Is voor meerdere redenen
                                    Wat een afzetters toch Ze laten u zo'n fancy dock kopen waarna je verplicht ben opnieuw een iPod aan te schaffen

Comment

Zoveel ervaring met de alternatieven dan?
                                      Genoeg ervaring met de alternatieven. Android is op de goede weg maar niks is bestand tegen de efficientie van een iPhone.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Wat een afzetters toch Ze laten u zo'n fancy dock kopen waarna je verplicht ben opnieuw een iPod aan te schaffen
                                        ik heb ook een dock van logitec, maar bij mij kan elke soort ipod erin + iphone + via aux elke ander mp3 speler..
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Ik heb nu een HTC wildfire en echt mijn ipod touch is zelfs gewoon beter. zelf vind ik 600€ voor een iphone te veel maar nu zo'n 3GS voor 400 in reclame staat wil ik die wel gaan halen. ok is een oud model maar dat boeit imo niet echt en komt nu goed uit want mijn ipod touch loopt op zijn laatste beentjes
                                          Geen appelen met peren vergelijken eh. Een iPhone moet je tegenover een Desire zetten, geen Wildfire.
                                          Zit een serieus verschil in.

Comment

Working...
                                          X