Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
    Sjonge ik heb nog een iPod Nano van de eerste generatie, dat ding moet nogal traag zijn!
    Hangt ervan af hoeveel je hem gebruikt, in mijn geval constant dus
    Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    ik ook ene van de eerste nano's heb hem al 6 jaar denk ik. Ik blijf hem sneller vinden dan de meeste nieuwe en hij ziet er zo brak uit als iets. Toch blijftem goe marcheren
    Ken er zo nog, eigenlijk wel goede dingen die nano's
    Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Wat een afzetters toch Ze laten u zo'n fancy dock kopen waarna je verplicht ben opnieuw een iPod aan te schaffen
    Je kan via aux-in elk type mp3, gsm,... koppelen
    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    ik heb ook een dock van logitec, maar bij mij kan elke soort ipod erin + iphone + via aux elke ander mp3 speler..
    Heb ook zo'n dock maar dan van Panasonic

En dit is dan een humortopic We moeten echt een apart topic openen voor dit hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk Berichten
      Geen appelen met peren vergelijken eh. Een iPhone moet je tegenover een Desire zetten, geen Wildfire.
      Zit een serieus verschil in.
      Qua performantie en snelheid ja, maar op vlak van mogelijkheden en opties moet je enkel en alleen naar het OS kijken.

Comment

Geen apple met peren vergelijken eh. Een iPhone moet je tegenover een Desire zetten, geen Wildfire.
        aangepast

Comment

Geen appelen met peren vergelijken eh. Een iPhone moet je tegenover een Desire zetten, geen Wildfire.
          Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
          Qua performantie en snelheid ja, maar op vlak van mogelijkheden en opties moet je enkel en alleen naar het OS kijken.
          Idd, mijn pa heeft een wildfire, mogelijkheden zijn allemaal hetzelfde als bij een Desire enkel snelheid verschilt en grote/helderheid/resolutie scherm
          Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          aangepast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
            Genoeg ervaring met de alternatieven. Android is op de goede weg maar niks is bestand tegen de efficientie van een iPhone.
            Dan heb je blijkbaar niet genoeg ervaring. Of toch niet met de juiste toestellen

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
            Wel lachen, als je enkel naar het OS moet kijken qua opties en mogelijkheden dan haalt iOS het toch zeker niet van Android

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
              Als je smartphones vergelijkt moet je kijken naar de "belevenis" ervan, hoe gay het ook mag klinken. En dan komt het erop neer dat het scherm en snelheid van de Desire een heel ander toestel maken.

Als je de iPhone en Desire dan ook vanuit dat standpunt vergelijkt, dan komt het op de kleine verschillen aan die de ene keer in het voordeel van Android en de andere keer in het voordeel van iOS spreken. Perfect mogelijk dat je voorkeur dan uitgaat naar de iPhone, maar dan moet het nog die honderden euro's extra waard zijn ook. En net daar snap ik de iPhone-kopers niet...

Comment

Als je smartphones vergelijkt moet je kijken naar de "belevenis" ervan, hoe gay het ook mag klinken. En dan komt het erop neer dat het scherm en snelheid van de Desire een heel ander toestel maken.

Als je de iPhone en Desire dan ook vanuit dat standpunt vergelijkt, dan komt het op de kleine verschillen aan die de ene keer in het voordeel van Android en de andere keer in het voordeel van iOS spreken. Perfect mogelijk dat je voorkeur dan uitgaat naar de iPhone, maar dan moet het nog die honderden euro's extra waard zijn ook. En net daar snap ik de iPhone-kopers niet...
                En eens je dan kijkt naar de Desire S, daar is de beleving nog leuker met Android 2.3.3. Subliem toestel ook.

Comment

Voila, de prijs is gewoon te hoog voor "wat het is". Maar toch wil ik er nog altijd eentje omdat ze zo gemakkelijk te gebruiken zijn
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Zoveel ervaring met de alternatieven dan?
                    toch redelijk ja Maar heb nu toch een iPhone

Comment

• Ik hoor graag wat je er dan zo beter aan vindt, ik ben echt wel benieuwd Zeg er ondertussen bij welke toestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Ik hoor graag wat je er dan zo beter aan vindt, ik ben echt wel benieuwd Zeg er ondertussen bij welke toestellen
                        Ieder zijn goesting laten we het daar bij laten

back op topic:

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                          Hangt ervan af hoeveel je hem gebruikt, in mijn geval constant dus
                          Da's zever. Ik gebruik m'n iPod Nano gemiddeld nu 4u per dag. Ik kom momenteel niet tot regelmatig fietsen, maar voorheen ging de Nano dus ook altijd mee. Dat ding dient om muziek te spelen en dat loopt daar vlot op. Ik kan me niet voorstellen dat die trager gaat worden volgend jaar. Een nieuwe Nano zou ik niet meer kopen, trekt op niets meer.
                          Last edited by ; 30/05/2011, 19:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Ieder zijn goesting laten we het daar bij laten
                            Dat is het gemakkelijkste ja

Comment

• Contrast met het figuur in de film is heerlijk

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Comment

• + YouTube Video

Comment

• geniaal

+ YouTube Video

Comment

• ]Machoman!

+ YouTube Video
                                      Last edited by kefkie; 01/06/2011, 11:31.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        ]Machoman!

+ YouTube Video
                                        Ik kan daar niet langer naar kijken dan enkele seconden. De plaatsvervangende schaamte is mij te groot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Ik kan daar niet langer naar kijken dan enkele seconden. De plaatsvervangende schaamte is mij te groot.
                                          Hear Hear!!!

Comment

Working...
                                          X