Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bladveren

mijn auto heeft een bladveer

Cheers

B

Comment

• oppassen he, das wel geen racesuspensie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        oppassen he, das wel geen racesuspensie
        Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
          Openen in nieuw venster en refreshen.
          Nog steeds niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Geen probleem.
            Is ook helemaal normaal dat ge dat van mij wel aanneemt, en van Timmie niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Was da tegen mij?
              Tuurlijk niet. Je weet goed genoeg wie. Ik wil graag iets bijleren als iemand iets nuttig te zeggen heeft, maar dan op een volwassen manier en niet op de nogal boertige manier zoals onze misplaatste Amerikaan dat hier doet.
              Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
              ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                Nog steeds niet
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik wist dat van een corvette.

Ik ga dat eens zeggen tegen meneer ceulemans. Ik vraag mij wel af of de race corvettes ook met die opstelling achteraan rijden.

Comment

• C6 GT1 Was Coilover. Ben Ik zeker van want heb met hoofdmechanieker van PEKA nog veel staan praten over die auto. Reden te meer dat ik verbaasd ben dat z06 niet coilover is.

Toen ik er mijn Thesis deed, reden ze met saleen S7R en die had ook coilovers rondom. Veel makkelijker om veerstijfheid aan te passen(gewoon veren wisselen) en hoogte instellen( voorcompressie van de veren).
                    Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                    ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• klopt de raceversie van de C6 had coilovers.
                      juist zoals een coilover kit 1 van de mods is die je kunt uitvoeren op een corvette.
                      saleen zelf heeft niets te zien met corvette, das een stand-alone wagen van saleen zelf.

ow, en de enige reden dat ik het u zo boertig uitleg is omdat je zo boertig reageerde toen ik dat van die bladveren aanhaalde.
                      en nu zit je te huilen omdat het niet op een volwassen manier kan ?
                      ik wil best dingen uitleggen aan mensen op een normale manier, maar niet aan een betweter die begint te lachen omdat ik iets zeg.
                      Last edited by Timmie; 07/06/2011, 08:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        klopt de raceversie van de C6 had coilovers.
                        juist zoals een coilover kit 1 van de mods is die je kunt uitvoeren op een corvette.
                        saleen zelf heeft niets te zien met corvette, das een stand-alone wagen van saleen zelf.

ow, en de enige reden dat ik het u zo boertig uitleg is omdat je zo boertig reageerde toen ik dat van die bladveren aanhaalde.
                        en nu zit je te huilen omdat het niet op een volwassen manier kan ?
                        ik wil best dingen uitleggen aan mensen op een normale manier, maar niet aan een betweter die begint te lachen omdat ik iets zeg.
                        bedankt om het humortopic te vullen met gelul dat in een ander topic kan besproken worden.
                        want eigenlijk heb je alletwee gelijk de wagen heeft een bladveer en dubbele wishbones.tot zover de eerste lezing.
                        Last edited by ; 07/06/2011, 08:22.

Comment

• Amen en uit.

Comment

• Comment

• Echte humor - al is het soms triest - nu op BNN: Allerslechtste chauffeur van Nederland. Man man man waar hebben die mensen hun rijbewijs gehaald, das gewoon compleet onverantwoord

Comment

• Mor alleee

Comment

• Ze kijkt dan ook niet bepaald gelukkig.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?feature...m-vxTMQw#at=53

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                      Echte humor - al is het soms triest - nu op BNN: Allerslechtste chauffeur van Nederland. Man man man waar hebben die mensen hun rijbewijs gehaald, das gewoon compleet onverantwoord
                                      Zalig programma é.
                                      Diene ouwe & die Pim.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                        Zalig programma é.
                                        Diene ouwe & die Pim.
                                        Die ouwe gaat er los over Altijd het maar op de auto steken. En dan met zijn eigen auto 60 km/h rijden op de autostrade, das gewoon levensgevaarlijk.

Die Pim die reageert echt traag. Geeft zo altijd nog 3sec gas voordat die remt na een noodsituatie. Niet mijn favoriete type chauffeur om bij te zitten als passagier

Comment

• Wnr is dat? vroeger was dat ook op VTM, ook serieus mee gelachen
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X