Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    en dan de 2e beste reactie eronder lezen.

²²

Ik lag plat!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Die beunhaas dacht ook effe een maas in het net gevonden te hebben.

Owned to the max

Comment

• wtf
        BMW X5 45e

Comment

• Ik word tijdens dat filmpje al zot van die pluche dobbelstenen, wat moet dat zijn op 30cm van uw gezicht continue ^^

Comment

• Best grappig dat ze altijd als passagier meerijdt op de stukjes waar je de auto ziet rijden.
            Het zou me niet verbazen mocht ze op een trailer staan als ze zogezegd zelf rijdt
            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
            1990 Volvo 344
            1991 Mercedes W124 230CE
            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
            1980 Volkswagen Derby CLS
            1990 Mercedes W124 230CE
            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Een fijn brokje hollands puur ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Een fijn brokje hollands puur ;-)
                Marginaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                  Best grappig dat ze altijd als passagier meerijdt op de stukjes waar je de auto ziet rijden.
                  Het zou me niet verbazen mocht ze op een trailer staan als ze zogezegd zelf rijdt
                  Nu je het zegt.
                  Het lijkt alsof ze op een trailer staat als ze aan het stuur zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                    Ik probeer de logica van die man te snappen.
                    Om te bewijzen dat hij niet verstandelijk gehandicapt is, zet hij zijn petje af...

SEEMS LEGIT
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Bekijk Berichten
                    Ik snapte het ook niet goed..
                    Hoe oud zijn jullie?

Oorspronkelijk geplaatst door http://www.huureenhoed.nl/dameshoeden/hoedenetiquette.html
                    Het groeten met een hoed op - het liften van de hoed is een teken van beleefdheid bij de begroeting van vreemden. De man tilt de hoed iets op en zet hem weer terug op zijn hoofd. Dit kan met linker-, of de rechterhand. Dit wordt ook wel "doppen" genoemd. Het groeten met een hoge hoed geschiedt door de hoed met één hand aan de rand schuin op te tillen, hoog genoeg om het hoofd iets te kunnen buigen, en daarna weer terug te zetten
                    Kan dus ook met pet
                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Die reclame voor het filmpje, van de Opel Insignia. 'De beste auto die we ooit hebben gebouwd'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Die reclame voor het filmpje, van de Opel Insignia. 'De beste auto die we ooit hebben gebouwd'
                          Niet vergeten, het is een Opel hé

Comment

Die reclame voor het filmpje, van de Opel Insignia. 'De beste auto die we ooit hebben gebouwd'
                            Dat is ook, waarom zou dit niet zo zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              Hoe oud zijn jullie?

Kan dus ook met pet
                              Hoe simpel ben jij snotneus?

sarcasme
                              sar` cas - me («Frans«Latijn) het -woord sarcasmen bittere, bijtende spot; uiting daarvan
                              Gevonden op http://www.woorden.org/woord/sarcasme

Comment

sarcasme
                                sar` cas - me («Frans«Latijn) het -woord sarcasmen bittere, bijtende spot; uiting daarvan
                                Jij zal het zonder sarcasme ook nog wel ver brengen in het leven, dat voel ik.

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    ik zie ook de clou niet .
                                    hadden ze in de reclame van de x6 gezegd "de lelijkste auto die er ooit gemaakt is" zou ik het eigenlijk ook niet grappig vinden, BMW humor zeker...

Comment

sarcasme
                                      Zelf je leeftijd verbergen maar anderen uitschelden voor snotneus? Zéér volwassen!

Als je de betekenis kent van z'n actie kan je hetgeen jij zei moeilijk sarcasme noemen.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                        Insignia topic, maar dat wist je al wel.

Comment

Insignia topic, maar dat wist je al wel.
                                          Inderdaad, dit forum, waar de mensen die normaal niks voor auto's voelen, komen klagen en zagen over hun auto...

Ik wil het procentueel verschil wel eens weten met andere merken...

Comment

Working...
                                          X