Mededeling

Collapse
No announcement yet.

't Zoveelste Humor-topic 2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• newsflash al-jazeera:

Since singer Susan Boyle (who professes being a virgin) has been on TV, there’s been a marked drop in suicide bombings. Apparently many of the terrorists didn’t realize what a virgin looked like.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames

Ben 25 hoor...
      Ik zou mijn zoon liever naar zo'n school sturen ipv dat hij tussen de metroseksuele/emo's/adhd-kinderen zit. De opvoeding mag wel terug wat harder worden.

Als ik toevallig eens "The Supernanny" bekijk of hoe het ook moge heten, dan kan ik enkel maar besluiten dat het aan de lakse opvoeding van de ouders ligt.
      Dat zou bij mij niet waar geweest zijn.

Good memories though

Het is natuurlijk het kind zijn eigen schuld dat het ADHD heeft...

Je bent misschien 25, maar je klinkt als iemand aan de start van de industriële revolutie.

Ik beklaag je kids (als je die überhaupt al hebt, wat ik sterk betwijfel...)!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten

Je bent misschien 25, maar je klinkt als iemand aan de start van de industriële revolutie.

Ik beklaag je kids (als je die überhaupt al hebt, wat ik sterk betwijfel...)!
        je mag idd niet veralgemenen, maar veel hangt af van de ouders. kijk maar eens naar tienermoeders op vt4 (of is het vtm) als je de ouders ziet weet je meestal al voldoende. ofwel willen natuurlijk de welstelgestelde ouders niet op tv komen dat kan ook.

ik heb zelf 2 kindjes 2j en 3maand. en onze oudste is momenteel iets te los en te wild aan het worden tegenover vroeger. maar ik weet dat de oorzaak voor een groot deel aan onszelf ligt, puur omdat we de aandacht die ze vroeger kreeg nu door 2 gedeeld moet worden. binnenkort weer "de vijs" erop en dan zie je dat zo beteren. veel hangt dus af van de ouders en hun bezigheid met hun kroost.
        Last edited by wisali; 04/03/2010, 13:54.
        wimoptiek.be op

Comment

• ik denk dat je het wel juist hebt, wisali.

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
            je mag idd niet veralgemenen, maar veel hangt af van de ouders. kijk maar eens naar tienermoeders op vt4 (of is het vtm) als je de ouders ziet weet je meestal al voldoende. ofwel willen natuurlijk de welstelgestelde ouders niet op tv komen dat kan ook.

ik heb zelf 2 kindjes 2j en 3maand. en onze oudste is momenteel iets te los en te wild aan het worden tegenover vroeger. maar ik weet dat de oorzaak voor een groot deel aan onszelf ligt, puur omdat we de aandacht die ze vroeger kreeg nu door 2 gedeeld moet worden. binnenkort weer "de vijs" erop en dan zie je dat zo beteren. veel hangt dus af van de ouders en hun bezigheid met hun kroost.
            Klopt wat je schrijft, alleen krijg ik het als er mensen kids met ADHD, Emo's, en wat was de andere ook al weer... op één hoop gooien. Van kortzichtigheid gesproken. En dat kan alleen maar komen van mensen die helemaal geen ervaring hebben met ADHD.

Ik heb één zoon met ADHD, en degene die mij laat weten dat ADHD ofwel een trend/mode-verschijnsel is of het aan de opvoeding en de ouders ligt mag hem gerust eens een weekendje komen halen! De "pees" erop leggen is niet het middel, geloof me. Structuur aanbrengen daarentegen wel.

En let op, kids met ADHD hebben enorm veel positieve punten, maar dat weten degene die dergelijke onzinnigheden uitkramen natuurlijk niet.

enfin, ff terug OT zou ik zo zeggen...

Comment

Ja nog zo een term die te pas en te onpas gebruikt wordt als ouders hun kroost niet in de hand kunnen houden

Comment

Klopt wat je schrijft, alleen krijg ik het als er mensen kids met ADHD, Emo's, en wat was de andere ook al weer... op één hoop gooien. Van kortzichtigheid gesproken. En dat kan alleen maar komen van mensen die helemaal geen ervaring hebben met ADHD.

Ik heb één zoon met ADHD, en degene die mij laat weten dat ADHD ofwel een trend/mode-verschijnsel is of het aan de opvoeding en de ouders ligt mag hem gerust eens een weekendje komen halen! De "pees" erop leggen is niet het middel, geloof me. Structuur aanbrengen daarentegen wel.

En let op, kids met ADHD hebben enorm veel positieve punten, maar dat weten degene die dergelijke onzinnigheden uitkramen natuurlijk niet.

enfin, ff terug OT zou ik zo zeggen...
                men vrouw is kleuterjuf dus we weten maar al te goed wat adhd is.
                al zijn er wel veel ouders die nogal gemakkelijk adhd toeschrijven en er zich zo van afmaken tegenover de omgeving als hun kind ietwat hevig is. zelfs veel dokters schrijven voor het gemak relatine voor.
                en dat is spijtig voor de echte adhd'ers.

en nu idd terug ontopic.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ja nog zo een term die te pas en te onpas gebruikt wordt als ouders hun kroost niet in de hand kunnen houden
                  Oebedoelje?

Comment

men vrouw is kleuterjuf dus we weten maar al te goed wat adhd is.
                    al zijn er wel veel ouders die nogal gemakkelijk adhd toeschrijven en er zich zo van afmaken tegenover de omgeving als hun kind ietwat hevig is. zelfs veel dokters schrijven voor het gemak relatine voor.
                    en dat is spijtig voor de echte adhd'ers.

en nu idd terug ontopic.
                    Recht in de roos!

Wij moeten opboksen tegen die onwetendheid en kortzichtigheid, en dat is niet altijd even makkelijk. Soms (meestal zelf, behalve nu efkes...) doe ik zelfs geen moeite meer...

Comment

Oebedoelje?
                      Veel ouders maken het zichzelf vandaag nogal gemakkelijk:
                      Kind doet veel ambetant -> ADHD
                      Kind kan niet goed schrijven en lezen -> Dyslexie

Ik zeg niet dat dat nooit het geval is he, maar soms wordt de vooruitgang in de wetenschap nogal makkelijk als excuus gebruikt.

Net zoals al die mensen die "genetisch" dik zijn.

Comment

• inderdaad, ook wij kunnen er van meespreken.
                        M'n vrouw is psychologe voor kleuter- en lagere school-leeftijd.
                        En zelf hebben we een zoon die ietwat speciale aandacht nodig heeft. Maar z'n beste vriend heeft echt ADHD en da's nog heel wat anders dan "wat speciale aandacht".
                        Maakt wel dat we zeer goed overeenkomen met die ouders; zij voelen zich eindelijk eens begrepen. Ze horen ook veel lulkoek en foute commentaar hoor.
                        En het dyslexie-excuus werd hier ook al deftig misbruikt om de nonchalance rond spelling goed te praten maar *peut* niet bij den dezen hoor.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• ik heb dislek... dylsel... dyslec... allez 't geen kikske hierboven schrijft.
                          wimoptiek.be op

Comment

• Gij weet waarover we klappen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                              Integendeel zelfs, steek die kids bij zo'n gezinnen waar normale kinderen al ontsporen en je hebt jarenlang kijkplezier
                              Idd!!!

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Veel ouders maken het zichzelf vandaag nogal gemakkelijk:
                              Kind doet veel ambetant -> ADHD
                              Kind kan niet goed schrijven en lezen -> Dyslexie

Ik zeg niet dat dat nooit het geval is he, maar soms wordt de vooruitgang in de wetenschap nogal makkelijk als excuus gebruikt.

Net zoals al die mensen die "genetisch" dik zijn.
                              Te pas en te onpas inderdaag. Maar die van "genetisch dik" is wel een

Ik heb zelfs een aankomende genetische pens! Bestaat ook hé...

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                              zij voelen zich eindelijk eens begrepen
                              Komt inderdaad zelden voor dat gevoel, kan ik van meespreken...

Comment

newsflash al-jazeera:

Since singer Susan Boyle (who professes being a virgin) has been on TV, there’s been a marked drop in suicide bombings. Apparently many of the terrorists didn’t realize what a virgin looked like.

Comment

• Oud maar zo grappig

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      De remix:

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• iemand the grudge 3 gezien? Ik vind dat ze zeer gelijkend loopt als het meisje in de film

Comment

• Comment

Working...
                                          X