Mededeling
Collapse
No announcement yet.
't Zoveelste Humor-topic 2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtendamn, only in America da zulke shows succes kunne hebben
oe zou het er nu mee zijn zo'n paar jaar laterBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenegt he ma wel zalig
oe zou het er nu mee zijn zo'n paar jaar later
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtendamn, only in America da zulke shows succes kunne hebben
Comment
-
-
Wat is het toppunt van een kleine stijve?
Tegen de muur lopen en een gebroken neus hebben.
-----------------------------------------------------------------------
Op een dag ging een hollander en zijn belgische vriend naar de dierentuin.
De hollander moest als gids spelen door de dierentuin.
Ze kwamen bij een bepaald dier.
Opeens zei de hollander: Nou, hoe noemt dit beest met zijn lange nek en zwarte vlekken op zijn lichaam?
Belg: Weet ik veel.
Hollander: Een dangerou.
De belg keek maar vreemd naar hem, maar hij geloofde het toch en ze gingen verder naar het volgende dier.
De holander zei terug: Nou, dit dier met zijn grote buidel en grote poten, hoe zou dat noemen?
Belg zegt: Ik zou het echt niet weten.
Hollander zegt: Nou, dat is ook een dangerou!
Jama hollander, dat kan nu niet he, terjuist was het ook een dangerou en nu dit beest weer een dangerou, verklaar dit eens?!
Nou zei de hollander, kijk dan altijd naar dat plaatje wat voor de kooien staat.
"This animals are dangerous"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWat is het toppunt van een kleine stijve?
Opeens zei de hollander: Nou, hoe noemt dit beest met zijn lange nek en zwarte vlekken op zijn lichaam?
De belg keek maar vreemd naar hem, maar hij geloofde het toch en ze gingen verder naar het volgende dier.
De holander zei terug: Nou, dit dier met zijn grote buidel en grote poten, hoe zou dat noemen?
Jama hollander, dat kan nu niet he, terjuist was het ook een dangerou en nu dit beest weer een dangerou, verklaar dit eens?!
Nou zei de hollander, kijk dan altijd naar dat plaatje wat voor de kooien staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWat is het toppunt van een kleine stijve?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou zelfs een double facepalm overwegensigpic
Comment
-
Saudi Prince goes to Germany to study. A month later, he sends a letter to his dad saying:"Berlin is wonderful, people are nice and I really like it here,but I'm a bit ashamed to arrive to schoolwith my gold Mercedes when all my teachers travel by train."Sometime later he gets a letter from his dadwith a ten million dollar check saying:"Stop embarrassing us!go and get yourself a train too!"BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk zou zelfs een double facepalm overwegen
Tijd dat ik hier wat facepalms uitdeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenLaatste keer dat ik hier iets post in dit topic van humor...
Tijd dat ik hier wat facepalms uitdeel.
Comment
Comment